PracaGrupypl.praca.dyskusjeMCSA ?? › Re: MCSA ??
  • Data: 2005-02-14 00:56:24
    Temat: Re: MCSA ??
    Od: adasiek <p...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Immona wrote:

    > Użytkownik "adasiek" <p...@p...wp.pl> napisał w wiadomości

    > Posiadanie certyfikatow wpisuje sie w cv, wiec ekipa juz wie. :)
    >
    > A poza tym mozesz wyjasnic, co uwazasz za snobizm? Dla mnie snobizm to
    [...]

    w tym wypadku?? na samym poczatku odnioslem wrazenie (jak widac mylne),
    ze osoba pytajaca wpadla na pomysl "zrobienia sobie" certyfikatu MCSA,
    aby podniesc swoja wartosc w oczach pracodawcy; wydawalo mi sie, ze
    mialoby to sie wiazac z pewnymi dzialaniami zmierzajacymi do uzyskania
    certyfikatu, ale nie majacymi przelozenia na aktualna sytuacje; tzn.
    ze przygotowania do certyfikatu nie mialyby np. odbicia w biezacej
    pracy w dziedzinie zwiazanej z tym certyfikatem, lub tez nie byly by
    naturalnym rozszerzeniem biezacych umiejetnosci; w polaczeniu z
    opinia wystawcy certyfikatu ("certyfikat już stał się szlagierem
    certyfikacynym") i operowaniem jego skrotowa nazwa tak jakby byl
    to powszechnie znany certyfikat na rynku pracy, zle ocenilem intencje
    autora watku; podsumowjac _zle_ _ocenilem_ _intencje_ _autora_

    pzdrv;
    adas;