PracaGrupypl.praca.dyskusjeMCSA ?? › Re: MCSA ??
  • Data: 2005-02-13 21:04:29
    Temat: Re: MCSA ??
    Od: "Greg" <ozma@BEZ_SPAMUop.pl> szukaj wiadomości tego autora

    adasiek w news:cuogvj.120.1@podolany.art.pl napisał(a):

    > dostrzegam szanse snobistycznego traktowania tego certyfikatu;
    > oto przychodzi posiadacz MCSA na rozmowe kwalifikacyjna,
    > rzuca na stol swoj MCSA i czeka, az ekipa rekrutujaca padnie
    > na kolana; no i widze, ze nawet nie posiadajac MCSA mozna
    > na jakims forum rzucic haslo "MCSA" i wszystkim czytajacym
    > opadaja szczeki, bo oto jest podnoszony temat MCSA;

    Wybacz, ale moim zdaniem bredzisz jak potrzaskany. Powyższe to wyłącznie
    Twoje projekcje. Ktoś pyta czy warto (są to jednak pewne koszty i nie warto
    robić tego od tak), a Ty wyskakujesz z rzucaniem na kolana i opadniętymi
    szczękami. Skoro Ty masz takie podejście do tematu to niestety [ale to jest
    Twój problem]. Wygląda jakbyś miał baaardzo ciężki dzień i szukasz dziury w
    całym.

    Chociaż osobiście w temacie nie jestem to bardziej idiotycznym wydaje mi się
    właśnie podawanie rozwinięcia skrótu, a już na pewno tylko rozwinięcia.

    pozdrawiam
    Greg

    P.S. Tak - ja też mam ciężki dzień ;-)