PracaGrupypl.praca.dyskusjeMCSA ?? › Re: MCSA ??
  • Data: 2005-02-14 20:51:32
    Temat: Re: MCSA ??
    Od: Express <e...@s...org> szukaj wiadomości tego autora

    whatever wrote:

    > jejku, czy parę płyt na BX-ie albo nawet LX-ie to kosztuje majątek?
    > potem zawsze można opchnąć.... jeśli nawet za mniej to i tak się opłaca,
    > poza tym może się okazać że żona potrzebuje peceta do netu.... :-)

    Pewnie, że można tylko po co jak się znajdzie sponsora w postaci
    bogatego pracodawcy?
    Po za tym nie zawsze się ma warunki lokalowe na postawienie tych kilku
    PC. Osobiście wolę rozwiązanie pt. jedna mocarna, dobrze wypasiona w
    pamięć maszyna a na niej MS Virtual Server i Virtual PC(ty). Tak jakby
    bardziej kompaktowe. :)
    Ja np. potrzebowałem nie tak całkiem dawno laboratorium z 10-12 maszyn
    do nauki, testów i wdrożenia MS SMS2003

    EOT bo bardzo NTG. No chyba, że cały czas robimy wszystko w pracy ;)

    --
    Michał "Express" Sadowski
    http://krowa.org/?art=onas&ik=9