PracaGrupypl.praca.dyskusjeMCSA ?? › Re: MCSA ??
  • Data: 2005-02-13 21:13:46
    Temat: Re: MCSA ??
    Od: "Piter" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > czyli certyfikat ten jest dla pracodawcy
    > potwierdzeniem pewnych umiejetnosci; niestety nie wiem jakich,

    Jeśli nie wiesz, jak to sprawdzić, to już Ci mówię.
    Mówimy np. o certyfikacie MCSA, ścieżka 2000.
    Wchodzisz na stronkę:
    http://www.microsoft.com/learning/mcp/mcsa/requireme
    nts.asp
    Widzisz, że certyfikat wymaga zdania 4 egzaminów.
    Po prawej stronie w tabeli masz książki (Books).
    Bierzesz np. pierwszy egzamin: Windows 2000 Prof. (70-210).
    Nie wiesz jakie on sprawdza umiejętności???
    Klikaj po prawej stronie na książkę do tego egzaminu:
    "MCSA/MCSE Self-Paced Training Kit: Microsoft Windows 2000 Professional,
    Second Edition (Exam 70-210)"
    http://www.microsoft.com/mspress/books/6111.asp
    Teraz po prawej stronie masz spis treści (Table of Contents).

    I już widzisz jaką wiedzę, jakie umiejętności trzeba mieć, aby zdać ten
    egzamin.

    Na MCSA egzaminów masz 4 sztuki, na MCSE - 7 sztuk (mówię o ścieżce 2000).

    Pozdrawiam.

    Piter (gubit)