PracaGrupypl.praca.dyskusje › MATOŁY Z SLD FORSUJĄ PRAWICOWY KODEKS PRACY !!!

  • 11. Data: 2002-03-19 21:19:20
    Temat: Re: MATOŁY Z SLD FORSUJĄ PRAWICOWY KODEKS PRACY !!!
    Od: "www.Freebus.pl" <k...@w...krakow.pl>

    Jest to niezła paradoks ale lewica musi reanimować kapitalistów, którzy
    zostali zajechani przez rzady prawicowe. Miejmy nadzieję ze sie uda.

  • 12. Data: 2002-03-19 22:40:05
    Od: "Łukasz" <l...@p...onet.pl>

    Użytkownik <y...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > pracodawców !!!
    > I to ma być partia lewicowa??? To odchody a nie lewica. A od fekalii
    należy
    > trzymać się z daleka.
    > To lewica z definicji powinna walczyć jak wściekły pies o pracownika. A
    wypięłą
    > się na nas pracowników.
    > Zwiększyć zatrudnienie? Dobrze, ale komu sprzedać większą produkcję???
    > Jedyne co wyniknie to to, że hieny cmentarne - pracodawcy pojadą jeszcze
    dalej
    > na wczasy, jeszcze droższym samochodem. I tyle z tego.

    Człowieku, co cię tak rzuca na wszystkie strony!? Weź sobie coś na
    uspokojenie, zrób 10 głębokich wdechów, a jak ci nie przejdzie to uderz parę
    razy głową w ścianę, a potem dopiero pisz posty....

    Życzę powrotu do zdrowia
    woocash

  • 13. Data: 2002-03-19 22:50:06
    Od: "Szymon" <szy@NO_SPAM.szy.prv.pl>

    Użytkownik "Wiesław Wronowicz" <w...@p...com> napisał w
    wiadomości news:a786je$1vg$1@news.tpi.pl...
    > IMHO: od tych zmian co są w projekcie nie przybędzie żadnego miejsca
    pracy.

    Dokładnie...
    A nagminnym stanie się trzymanie pracowników w pracy
    po 10 godzin (zamiast ośmiu)...
    Lepiej by rząd w końcu zdecydoawł się na obniżkę podatków
    i likwidację ulg...Lepiej by to się Polsce przysłużyło, niż
    obniżanie świadczeń pracowniczych (jakim są m.in. stawki
    za godziny nadliczbowe).
    A gdyby tak wprowadzić 300% za godziny nadliczbowe -
    wówczas pracodawcy bardziej pewnie by się opłaciło
    zatrudnić dodatkową osobę do pomocy, niż nadmiernie
    eksploatować obecnie zatrudnionych...
    --
    Pozdrawiam ......................... Szymon

  • 14. Data: 2002-03-19 22:50:56
    Od: "Szymon" <szy@NO_SPAM.szy.prv.pl>

    Użytkownik "www.Freebus.pl" <k...@w...krakow.pl> napisał w
    wiadomości news:a78a55$cti$1@druid.ceti.com.pl...
    > Jest to niezła paradoks ale lewica musi reanimować kapitalistów, którzy
    > zostali zajechani przez rzady prawicowe. Miejmy nadzieję ze sie uda.

    Paradoksem będzie to, że po tych zmianach bezrobocie wcale nie zmaleje...
    --
    Pozdrawiam ......................... Szymon

  • 15. Data: 2002-03-19 22:56:44
    Od: "Łukasz" <l...@p...onet.pl>

    > Re: MATOŁY Z SLD FORSUJĄ PRAWICOWY KODEKS PRACY !!!

    Chyba ci się caps lock zaciął, sądząc po nagłówkach.

    Pozdrawiam,

    Łukasz

  • 16. Data: 2002-03-19 22:58:35
    Od: "Efro" <w...@w...edu.pl>

    "Szymon" <szy@NO_SPAM.szy.prv.pl> wrote in message
> [...]
    > wówczas pracodawcy bardziej pewnie by się opłaciło
    > zatrudnić dodatkową osobę do pomocy, niż nadmiernie

    Lub tez likwidacje twojego stanowiska pracy ;))

  • 17. Data: 2002-03-19 23:17:20
    Od: "Szymon" <szy@NO_SPAM.szy.prv.pl>

    Użytkownik "Efro" <w...@w...edu.pl> napisał w wiadomości
    > Lub tez likwidacje twojego stanowiska pracy ;))

    Po co - skoro by to było nieopłacalne??? ;-)
    --
    Pozdrawiam ......................... Szymon

  • 18. Data: 2002-03-20 00:17:37
    Od: "Efro" <w...@w...edu.pl>

    > Użytkownik "Efro" <w...@w...edu.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Po co - skoro by to było nieopłacalne??? ;-)
    > --
    > Pozdrawiam ......................... Szymon

    Jezeli byloby to nie oplacalne to pracodawca wolaby zatrudnic nowego
    czlowieka, nie przeciazanie starego. Nowelizacja kodeksu pracy umozliwi
    wlasnie w takich sytuacjach o jakich ty mowisz zatrudnienie na tymczasowo
    ludzi po to zebys nie musial robic 10 godz. dziennie. Tylko nie wim czy to
    ci sie bedzie sie oplacalo bo przeciez spadnie ci pensja ;))

    Pozdr

  • 19. Data: 2002-03-20 07:06:38
    Temat: Re[2]: MATOŁY Z SLD FORSUJĄ PRAWICOWY KODEKS PRACY !!!
    Od: h...@p...onet.pl (darek)

    Witaj Michal,

    Tuesday, March 19, 2002, 5:46:14 PM, napisałeś:

    MJ> A najlepiej to już nic nie piszmy, bo po prostu są ludzie, którzy są zbyt
    MJ> ciency, żeby ktoś ich docenił i zarazem zbyt słabi, aby samemu coś
    MJ> zacząć. Obrona przez atak na 'klasę posiadaczy' to jedyna droga ucieczki,
    MJ> dosłownie jak podczas rewolucji AD 1917 w Rosji. ;)
    Twoje odpowiedzi są-jakby to nazwał mój były profesor"krótkie,głupie i
    wulgarne"
    Zrzycia wzięte..
    rok 1992-po namowach Wielkiego Elektryka wziąłem sprawy we własne
    ręce,oczywiście wziąłem kredyt na jakiś śmieszny procent chyba 12%po pół
    roku spłacania automagicznie stopa procentowa wzrosła do prawie 60%
    1993-aby spłacić kredyt wyjechałem do BRD-po nawiązaniu kontaktów z
    firmą niemiecką-otwarła się możliwość podjęcia stałej współpracy-nie-
    stety potrzebne było 2 kilogramy papierów z Ministetrstwa w tym limity
    na legalną pracę w BRD.Był to okres rządów PSL/SLD nie udało się
    ponieważ nie posiadałem gotówki na "wykupienie poparcia w celu
    pozytywnego rozpatrzenia wniosku":)))kwota niebagatelna zaczynała się od
    5 i miała parę zer:(
    Moją umowę dostał dupek którego brat był organistą a on wielkim
    działaczem kościelnym-ale to tak w ramach miłosierdzia.l
    rok1997 wracam do kraju i zaczynam walczyć na własny rachunek:)))
    początkowo zatrudniam się jako podwykonawca w POWAŻNYCH firmach-efekt
    do tej pory nie jestem w stanie odzyskać pieniędzy za wykonane usługi
    około 20Kzłotych-drobnostka:)
    po takich doświadczeniach zaczynam być sobie sterem żeglarzem i okrętem
    wykonuję prywatnie to co do tej pory robiłem jako podwykonawca-już na
    starcie tracę około 60%rynku bo jest on opanowany przez w/w firmy i zero
    szans na wskoczenie do tego sektora.Ale nic to myślę od
    małych,prywatnych zleceniodawców łatwiej kasę odzyskać-życie koryguje
    moją wiarę 5 spraw w sądzie o nie wywiązanie się z umowy-efekt około
    17Kzłotych w plecy i kupa wyroków którymi mogę sobie d..podetrzeć bo US
    nie respektuje a podatki mus płacić:)))
    Tak więc gościu oszczędź sobie tych dywagacji,i opisz może czym się
    zajmujesz jak do tego doszedłeś,ile dał Ci tata a ile sam własnymy
    ręcami dokonałeś.
    Mimo wszystko podziwiam polskich pracodawców-zresztą od początku jest
    mowa o większości(niestety)nieuczciwych,ale nikt nie odbiera zasług tym
    nielicznym,dla których człowiek na nich pracujący nie jest tylko
    narzędziem.

    Ostatnio jeden z tych UCZCIWYCH inaczej-przeprowadził mi wywód jak to
    świat jest urządzony:)
    że dużo gorzej jest takiemu który choćby przez chwilę miał dużo,a teraz
    ma mało.Niż takiemu który g...ma,miał i będzie miał.
    I sądząc z Twoich celnych odpowiedzi-Ty podpisujesz się pod tym dwoma
    RĘCAMY.

    --
    Best regards,
    darek mailto:h...@p...onet.pl

    --

    Określ Swoje potrzeby - my znajdziemy ofertę za Ciebie!
    [ http://oferty.onet.pl ]

  • 20. Data: 2002-03-20 07:16:58
    Od: Wiesław Wronowicz <w...@p...com>

    Użytkownik "Szymon" <szy@NO_SPAM.szy.prv.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > pracy.
    >
    > Dokładnie...
    > A nagminnym stanie się trzymanie pracowników w pracy

    Mnie się wydaje że po wprowadzeniu tych zmian, znacznie wzrośnie rotacja
    pracowników. Po trzech miesiacach rząd ogłosi że zatrudniono 200.000
    bezrobotnych, pomijając milczeniem że najpierw zwolniono 200.000
    pracowników.

    Wiesiek