PracaGrupypl.praca.dyskusje › jak zalozyc firme skladajaca kompy

  • 1. Data: 2002-03-19 13:12:44
    Temat: jak zalozyc firme skladajaca kompy
    Od: <s...@p...onet.pl>

    moze nakierujecie mnie gdzie szukac potrzebne informacje na temat przepisow
    podatkow i warunkow jakie musze spelnic zakladajac jednoosobowa firme
    slawek

  • 2. Data: 2002-03-19 13:49:03
    Temat: Re: jak zalozyc firme skladajaca kompy
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik <s...@p...onet.pl>
    > moze nakierujecie mnie gdzie szukac potrzebne informacje na temat
    przepisow
    > podatkow i warunkow jakie musze spelnic zakladajac jednoosobowa firme

    troche znajdziesz na
    http://www.mg.gov.pl/struktur/WWW_MSP/Porady/Porady.
    htm
    *** blad ***

  • 3. Data: 2002-03-19 15:25:47
    Od: Wiesław Wronowicz <w...@p...com>

    > moze nakierujecie mnie gdzie szukac potrzebne informacje na temat
    przepisow
    > podatkow i warunkow jakie musze spelnic zakladajac jednoosobowa firme
    > slawek

    Tego tak się nie nauczysz, to jest zbyt dużo wiedzy. Najprosciej wypełnij
    druk w Urzędzie Gminy tzw. zgłoszenie działalności gospodarczej i w czasie 2
    tygodni zanim Cie zarejestrują zapisz się na kurs prowadzenia działalności
    gospodarczej.

    Wiesiek