PracaGrupypl.praca.dyskusje › dowcip:( o blondynce

  • 1. Data: 2002-03-19 12:52:54
    Temat: dowcip:( o blondynce
    Od: "Darek" <i...@t...pl>

    Witam grupowiczów.

    Moja dziewczyna poszukuje pracy, więc czasami przeglądam oferty na stronie G
    azety Wyborczej i różne już ciekawe ogłoszenia widziałem, ale to jest szczeg
    ólnie dziwne. Chyba, że... tak się zastanawiam, może to ja jestem dziwny. Pr
    zecież taki pracodawca poświęca się, od ust sobie odejmuje żeby móc założyć
    działalność gospodarczą, kombinuje biedny jak tu obejść chore prawo gospodar
    cze, wszystko po to, aby dać pracę i jak najlepiej dbać o swoich pracowników
    . Więc chyba należy mu się możliwość wyboru koloru włosów swojej sekretarki/
    asystentki, no i może jeszcze jakiś mały dowód wdzięczności...wieczorem w ho
    telu.

    Cytat:

    *Zatrudnimy sekretarkę/asystentkę z przynajmniej półtorarocznym doświadczeni
    em w pracy na takim *stanowisku.Wymagamy znajomości języka angielskiego w st
    opniu komunikatywnym,prawa jazdy kat *B,wykształcenia średniego, bardzo dysp
    ozycyjnej-częste wyjazdy w Polskę (Poznań - Kraków)o miłej *aparycji,zgrabna
    figura będzie dodatkowym atutem,wszelkie odmiany pań "bląd" odpadają.Czyli
    *
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    *poszukujemy Młodej inteligentnej szatynki,brunetki. Do obowiązków należeć b
    edą:-umawianie na spotkania *z kontrahentami,-negocjacje umów,asystowanie br
    edmanagerowi, realizacja bankietow i imprez *okolicznościowych.Czas pracy 8
    godź dziennie.

    Koniec cytatu.

    Pozdrawiam wszystkich (nawet blondynki:) )
    Darek

    PS1.A mówiłem Kobiecie, nie maluj włosów, ale co tam nie posłuchała i zrobił
    a blond pasemka i teraz będzie żałować.
    PS2.Mi natomiast żal jest tego, kto wymyślił to ogłoszenie

    PS3. A całość ogłoszenia powinna być tu:
    http://www2.gazeta.pl/praca/100,22550,5144976,PRACA_
    FINDERY.html?powrot=%2Fp
    raca%2F613976%2C22550%2C0%2CPraca_Findery%2C607432.h
    tml

  • 2. Data: 2002-03-20 10:29:20
    Temat: Re: dowcip:( o blondynce
    Od: "vit" <v...@p...fm>

> [...]
    sekretarki/
    > asystentki, no i może jeszcze jakiś mały dowód wdzięczności...wieczorem w

    to jeszcze nic, zobacz na autentyki z rubryki dam prace ktore znalazlem w
    jednej z lokalnych gazet:

    Zatrudnię bezpruderyjną, atrakcyjną sekretarkę
    albo
    Bezpruderyjne fryzjerki poszukuję

    Jeszcze przed podpisaniem umowy wiadomo jaki jest zakres obowiazkow :)

    pozdrowienia dla wszystkich szukajach pracy oraz tych ktorzy juz ja znalezli

    vit

  • 3. Data: 2002-03-20 17:10:11
    Od: "Greg" <o...@f...sos.com.pl>

    Użytkownik "vit" napisal:

    > to jeszcze nic, zobacz na autentyki z rubryki dam prace
    > ktore znalazlem w jednej z lokalnych gazet:

    Hmm.. czytalem cos takiego w dodatku do D.Z. ;)

    pozdrawiam
    Greg