PracaGrupypl.praca.dyskusjeMATOŁY Z SLD FORSUJĄ PRAWICOWY KODEKS PRACY !!! › Re[2]: MATOŁY Z SLD FORSUJĄ PRAWICOWY KODEKS PRACY !!!
    From: h...@p...onet.pl (darek)
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re[2]: MATOŁY Z SLD FORSUJĄ PRAWICOWY KODEKS PRACY !!!
    Date: 20 Mar 2002 08:06:38 +0100

    Witaj Michal,

    Tuesday, March 19, 2002, 5:46:14 PM, napisałeś:

    MJ> A najlepiej to już nic nie piszmy, bo po prostu są ludzie, którzy są zbyt
    MJ> ciency, żeby ktoś ich docenił i zarazem zbyt słabi, aby samemu coś
    MJ> zacząć. Obrona przez atak na 'klasę posiadaczy' to jedyna droga ucieczki,
    MJ> dosłownie jak podczas rewolucji AD 1917 w Rosji. ;)
    Twoje odpowiedzi są-jakby to nazwał mój były profesor"krótkie,głupie i
    wulgarne"
    Zrzycia wzięte..
    rok 1992-po namowach Wielkiego Elektryka wziąłem sprawy we własne
    ręce,oczywiście wziąłem kredyt na jakiś śmieszny procent chyba 12%po pół
    roku spłacania automagicznie stopa procentowa wzrosła do prawie 60%
    1993-aby spłacić kredyt wyjechałem do BRD-po nawiązaniu kontaktów z
    firmą niemiecką-otwarła się możliwość podjęcia stałej współpracy-nie-
    stety potrzebne było 2 kilogramy papierów z Ministetrstwa w tym limity
    na legalną pracę w BRD.Był to okres rządów PSL/SLD nie udało się
    ponieważ nie posiadałem gotówki na "wykupienie poparcia w celu
    pozytywnego rozpatrzenia wniosku":)))kwota niebagatelna zaczynała się od
    5 i miała parę zer:(
    Moją umowę dostał dupek którego brat był organistą a on wielkim
    działaczem kościelnym-ale to tak w ramach miłosierdzia.l
    rok1997 wracam do kraju i zaczynam walczyć na własny rachunek:)))
    początkowo zatrudniam się jako podwykonawca w POWAŻNYCH firmach-efekt
    do tej pory nie jestem w stanie odzyskać pieniędzy za wykonane usługi
    około 20Kzłotych-drobnostka:)
    po takich doświadczeniach zaczynam być sobie sterem żeglarzem i okrętem
    wykonuję prywatnie to co do tej pory robiłem jako podwykonawca-już na
    starcie tracę około 60%rynku bo jest on opanowany przez w/w firmy i zero
    szans na wskoczenie do tego sektora.Ale nic to myślę od
    małych,prywatnych zleceniodawców łatwiej kasę odzyskać-życie koryguje
    moją wiarę 5 spraw w sądzie o nie wywiązanie się z umowy-efekt około
    17Kzłotych w plecy i kupa wyroków którymi mogę sobie d..podetrzeć bo US
    nie respektuje a podatki mus płacić:)))
    Tak więc gościu oszczędź sobie tych dywagacji,i opisz może czym się
    zajmujesz jak do tego doszedłeś,ile dał Ci tata a ile sam własnymy
    ręcami dokonałeś.
    Mimo wszystko podziwiam polskich pracodawców-zresztą od początku jest
    mowa o większości(niestety)nieuczciwych,ale nikt nie odbiera zasług tym
    nielicznym,dla których człowiek na nich pracujący nie jest tylko
    narzędziem.

    Ostatnio jeden z tych UCZCIWYCH inaczej-przeprowadził mi wywód jak to
    świat jest urządzony:)
    że dużo gorzej jest takiemu który choćby przez chwilę miał dużo,a teraz
    ma mało.Niż takiemu który g...ma,miał i będzie miał.
    I sądząc z Twoich celnych odpowiedzi-Ty podpisujesz się pod tym dwoma
    RĘCAMY.

    --
    Best regards,
    darek mailto:h...@p...onet.pl

    --

    Określ Swoje potrzeby - my znajdziemy ofertę za Ciebie!
    [ http://oferty.onet.pl ]