PracaGrupypl.praca.dyskusje › MATOŁY Z SLD FORSUJĄ PRAWICOWY KODEKS PRACY !!!

  • 21. Data: 2002-03-20 11:13:06
    Temat: Re: MATOŁY Z SLD FORSUJĄ PRAWICOWY KODEKS PRACY !!!
    Od: "Szymon" <szy@NO_SPAM.szy.prv.pl>

    Użytkownik "Efro" <w...@w...edu.pl> napisał w wiadomości
    news:a78kf6$apk$1@portraits.wsisiz.edu.pl...
    > Jezeli byloby to nie oplacalne to pracodawca wolaby zatrudnic nowego
    > czlowieka, nie przeciazanie starego. Nowelizacja kodeksu pracy umozliwi
    > wlasnie w takich sytuacjach o jakich ty mowisz zatrudnienie na tymczasowo
    > ludzi po to zebys nie musial robic 10 godz. dziennie. Tylko nie wim czy to
    > ci sie bedzie sie oplacalo bo przeciez spadnie ci pensja ;))

    Raczej nie... będzie jeszcze bardziej zmuszał do
    siedzenia po godzinach, gdyż nadgodziny pracowników
    będą go mniej kosztowały... Dodatkowo zwiększenie
    limitu nadgodzin za 150 do 200 godzin rocznie spowoduje,
    że nie będzie potrzeby zatrudniania dodatkowej osoby,
    skoro dotychczasowi pracownicy będą mogli mieć 1/3
    więcej nadgodzin.
    A jeśli chodzi o tymczasowe zatrudnienie - to istnieje coś
    takiego, jak umowa-zlecenie...
    A pensja spadnie, skoro 2 pierwsze nadgodziny nie będą
    to już 50-ki - tylko płatne, jak wcześniejsze 8 godzin.
    --
    Pozdrawiam ......................... Szymon

  • 22. Data: 2002-03-20 17:01:45
    Od: "Jag" <j...@w...pl>

    Użytkownik <y...@p...onet.pl> napisał

    : Partia podająca się za lewicową forsuje kodeks pracy promowany przez lobby
    : pracodawców !!!
    : I to ma być partia lewicowa???

    Kodeks pracy jest wyłącznie lewicowy. W USA nie ma kodeksu pracy i dlatego
    są tak bogaci.

    --
    Jag
    (usun z adresu cyferki)

  • 23. Data: 2002-03-20 18:08:44
    Od: "waldemar" <w...@p...onet.pl>

    > Nie wiem czy wiesz że wielu członków (i to nie szeregowych) SLD jest
    > właścicielami dużych i średnich firm, jest też wielu którzy mają akcje i
    > udzialy w najróżniejszych spółkach. Ich glos jest słyszalny na wszelkich
    > kongresach SLD, płacą duże cegły na partie. Chyba wiec nic w tym dziwnego że
    > chcą teraz swoje. Jedyny problem to dlaczego jest to pod hasłem zmniejszania
    > bezrobocia.
    > IMHO: od tych zmian co są w projekcie nie przybędzie żadnego miejsca pracy.

    To fakt ale komunisci maja dar przekonywania. Najlepszy przyklad masz jak
    potrafili narod oglupic przed wyborami. A glupi narod zaglosowal na nich.

    pozdrawiam
    waldi

  • 24. Data: 2002-03-20 18:09:37
    Od: "waldemar" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Szymon" <szy@NO_SPAM.szy.prv.pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "www.Freebus.pl" <k...@w...krakow.pl> napisał w
    > wiadomości news:a78a55$cti$1@druid.ceti.com.pl...
    >
    > Paradoksem będzie to, że po tych zmianach bezrobocie wcale nie zmaleje...

    Smiem twierdzic ze nawet wzrosnie.

    pozdrawiam
    waldi

  • 25. Data: 2002-03-20 18:11:05
    Od: "waldemar" <w...@p...onet.pl>

    > należy
    > wypięłą
    > dalej
    >
    > Człowieku, co cię tak rzuca na wszystkie strony!? Weź sobie coś na
    > uspokojenie, zrób 10 głębokich wdechów, a jak ci nie przejdzie to uderz parę
    > razy głową w ścianę, a potem dopiero pisz posty....

    W glowe to ty sie stuknij pajacu

  • 26. Data: 2002-03-20 18:14:10
    Od: "waldemar" <w...@p...onet.pl>

    > Mnie się wydaje że po wprowadzeniu tych zmian, znacznie wzrośnie rotacja
    > pracowników. Po trzech miesiacach rząd ogłosi że zatrudniono 200.000
    > bezrobotnych, pomijając milczeniem że najpierw zwolniono 200.000
    > pracowników.

    Wlasnie. W statystykach bedzie ze zatrudniono 200.000 absolwentow ale nie
    podadza ilu stracilo prace rencistów i emerytow.

    pozdrawiam
    waldi

  • 27. Data: 2002-03-20 18:57:54
    Temat: Re: Re: MATOŁY Z SLD FORSUJĄ PRAWICOWY KODEKS PRACY !!!
    Od: spam@g_r_o_z_n_y_at_n_e_t_._w_i_z_j_a (Limfo)

    On Wed, 20 Mar 2002 08:16:58 +0100,
    =?iso-8859-2?Q?Wies=B3aw_Wronowicz?= <w...@p...com>
    wrote:

    [ciach...]
> [...]
    >pracowników. Po trzech miesiacach rząd ogłosi że zatrudniono 200.000
    >bezrobotnych, pomijając milczeniem że najpierw zwolniono 200.000
    Nie wiem jak ten rzad bedzie chcial oszczedzac ale od tego przybedzie
    im bezrobotnych na zasilku. Nie pamietam ile obecnie trzeba
    przepracowac (niech to bedzie pol roku) ale przy wiekszej rotacji
    mozna zalozyc ze polowa z obecnie bezrobotnych bedzie pracowac a druga
    polowa bedzie akurat na zasilku.
    Bedzie to dobrze dla bezrobotnych i pracodawcow ale czy dla
    pracownikow i tzw. budzetu smiem watpic.

    Pzdr
    Limfo

  • 28. Data: 2002-03-20 20:05:59
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "waldemar"

    > W glowe to ty sie stuknij pajacu

    Waldemar Kiepski się odezwał ;-)))
    *** blad ***

  • 29. Data: 2002-03-20 20:15:44
    Od: "waldemar" <w...@p...onet.pl>

    > parę

    > Waldemar Kiepski się odezwał ;-)))
    > *** blad ***

    Chcialbys nim byc ale nigdy nie bedziesz:)))

  • 30. Data: 2002-03-24 16:59:01
    Od: Bata <B...@i...pl>

    y...@p...onet.pl wrote:

    > Na wyborach nie byłem, bo wybory polegają w Polsce na zmianie klasy czerpiącej
    > zyski.
    > Wszyscy politycy w Polsce są skorumpowani w mniejszym lub większym stopniu.
    > Dla polityków ludzie to BYDŁO !!!
    > Natomiast rzygowiny z SLD, które de facto powinny programowo bronić klasy
    > pracującej, popierają klasę pracodawców.
    > Więc twierdzę, że MILLER łamie obietnice przedwyborcze i oszukuje wyborców.

    Witam

    Zgadzam się z tobą, że politycy, przynajmniej niektórzy, traktują ludzi jak bydło
    i to się z pewnością nie zmieni, jeśli wyborcy nie będą korzystać ze swojego
    prawa wyborczego, ani nie będą wyciągać wniosków z przeszłości.
    Dlatego bardzo mnie dziwi, że ktokolwiek jest zdziwiony, że SLD spatkobierca PZPR
    nie robi tego co ma w programie.

    Pozdrawiam,

    Bata