PracaGrupypl.praca.dyskusje › (PILNE) Wlasnie pojawil sie kolejny problem w zwiazku z CV i listem motywacyjnym - ponownie prosze o pomoc...

  • 1. Data: 2002-03-19 13:36:25
    Temat: (PILNE) Wlasnie pojawil sie kolejny problem w zwiazku z CV i listem motywacyjnym - ponownie prosze o pomoc...
    Od: "Greg" <o...@f...sos.com.pl>

    Witam,

    Dopiero zaczynam szukac pracy wiec mam w tym wzgledzie male doswiadczenia.
    Problemy jakie mam byc moze wydadza sie komus smieszne, ale takze takie
    drobne elementy pracuja na moj wizerunek a chce wypasc jak najlepiej.

    W czym powinienem wyslac swoje CV i list motywacyjny? Czy zwykla, mala,
    biala koperta jest odpowiednia? Aby zmiescic tam kartke A4 musze ja
    skladac na dwa razy. Mam wrazenie jakbym wreczal nauczycielce klasowke na
    skrawku wyrwanej z zeszytu kartki. Jednak z drugiej strony nie ma tam az
    tyle papierow aby korzystac z duzej, szarej koperty...

    Czuje sie jak idiota pytajac o takie sprawy, ale to dla mnie naprawde
    wazne.

    pozdrawiam
    --
    o...@f...sos.com.pl /^^\ _ __ __
    http://republika.pl/szedhar/ / ___ \/ \ /__) / \

    P.S. Pilne w temacie dlatego, ze za chwile musze biec na poczte a nie chce
    popelnic gafy :(

  • 2. Data: 2002-03-19 14:13:20
    Od: "Mariusz T." <m...@w...pl>

    Użytkownik "Greg" <o...@f...sos.com.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > tyle papierow aby korzystac z duzej, szarej koperty...
    >

    > Czuje sie jak idiota pytajac o takie sprawy, ale to dla mnie naprawde

    I słusznie. Prościej byłoby wybrać się na najbliższą pocztę lub do
    papierniczego. Znalazłbyś tam:
    A. Białą kopertę formatu A5, gdzie kartkę składasz na pół i już
    B. Białą kopertę formatu ???, w każdym razie szerokości kartki A4, gdzie
    kartkę składasz "na 3" i wygląda ok. Większość korespondencji urzędowej
    (wyciągi z banków itp) przesyła się w takich kopertach. Ale to raczej w
    papierniczym, bo na poczcie uważają ten format za jakiś dziwny i raczej nie
    sprzedają.

    Zgadzam się, że kilka kartek upchanych w zwykłej małej kopercie wygląda źle.
    Szara koperta to przeżytek PRL (albo awangarda ekologizmu). Tym niemniej,
    doradzam więcej samodzielności w podejmowaniu decyzji, to powinno pomóc przy
    szukaniu pracy.

    Pozdrawiam
    Mariusz

  • 3. Data: 2002-03-19 14:21:02
    Od: Pawel Hadam <P...@c...pl>

> [...]
    > skrawku wyrwanej z zeszytu kartki. Jednak z drugiej strony nie ma tam az
    > tyle papierow aby korzystac z duzej, szarej koperty...

    Mysle, ze jesli masz 2 (dwie) kartki (CV + list) to spokojnie mozesz
    wyslac w malej, bialej kopercie. Byle byla elegancka, tzn. czysto biala,
    z ladnego papieru itp.

    Skladasz listy wtedy oczywiscie najpierw w pionie (w dluzszym rozmiarze)
    a potem w krotszym.

    Pakowanie w A4 ma ta wade, ze list wtedy jest miekki i latwo sie na
    poczcie pomnie i zniszczy. Ale temu mozna zaradzic, pakujac te 2 kartki
    w koszulke plastikowa. Ale najlepiej nie taka do segregatora z
    dziurkami, tylko taka sztywniejsza, otwarta na 2 bokach. Wtedy tez jak
    wyjma z koperty to maja Twoje papiery razem (nie fruwa), sztywne,
    zabezpieczone a jednoczesnie od razu widoczne. Koszulke najbardziej
    przejrzysta jak sie da, bez wzorkow, nie matowa.

    Pawel

  • 4. Data: 2002-03-19 14:32:58
    Od: "Greg" <o...@f...sos.com.pl>

    Użytkownik "Pawel Hadam" napisal:

    > Pakowanie w A4 ma ta wade, ze list wtedy jest miekki
    > i latwo sie na poczcie pomnie i zniszczy. Ale temu
    > mozna zaradzic, pakujac te 2 kartki w koszulke
    > plastikowa.

    Dziekuje Wam za szybki odzew i pomoc :)

    pozdrawiam
    --
    o...@f...sos.com.pl /^^\ _ __ __
    http://republika.pl/szedhar/ / ___ \/ \ /__) / \

  • 5. Data: 2002-03-19 22:53:46
    Od: "Szymon" <szy@NO_SPAM.szy.prv.pl>

    Użytkownik "Pawel Hadam" <P...@c...pl> napisał w wiadomości
    > Mysle, ze jesli masz 2 (dwie) kartki (CV + list) to spokojnie mozesz
    > wyslac w malej, bialej kopercie. Byle byla elegancka, tzn. czysto biala,
    > z ladnego papieru itp.

    Myślę, że kolor i jakość koperty nie ma znaczenia...
    Najczęściej listy otwiera sekretarka i do władnych
    osób docierają same dokumenty, a koperty idą
    do kosza...
    --
    Pozdrawiam ......................... Szymon

  • 6. Data: 2002-03-20 00:07:29
    Od: <m...@p...onet.pl>

> [...]
    > tyle papierow aby korzystac z duzej, szarej koperty...
    >

    > Czuje sie jak idiota pytajac o takie sprawy, ale to dla mnie naprawde

    najlepiej wysyłaj e-mailem jesli jest taka możliwość

  • 7. Data: 2002-03-20 16:07:00
    Od: "Greg" <o...@f...sos.com.pl>

    Użytkownik <m...@p...onet.pl> napisal:

    > najlepiej wysyłaj e-mailem jesli jest taka możliwość

    No az tak malo doswiadczony nie jestem ;) Niestety nie bylo mozliwosci
    przeslania dokumentow poczta elektroniczna...

    pozdrawiam i dziekuje za odzew
    --
    o...@f...sos.com.pl /^^\ _ __ __
    http://republika.pl/szedhar/ / ___ \/ \ /__) / \

  • 8. Data: 2002-03-20 16:15:26
    Od: "Greg" <o...@f...sos.com.pl>

    Użytkownik "Szymon" napisal:
    > Myślę, że kolor i jakość koperty nie ma znaczenia...
    > Najczęściej listy otwiera sekretarka i do władnych
    > osób docierają same dokumenty, a koperty idą
    > do kosza...

    Przyznam sie, ze dla mnie najwiekszy problem stanowil fakt iz CV i list
    motywacyjny musze poskladac. Zgiete na raz jeszcze bym przebolal, ale na
    dwa... tego moj zmysl estetyczny przebolec juz nie mogl. Oczami wyobrazni
    widzialem jak ktos bierze do rak pogiete kartki - straszne! :) No ale
    zmysl estetyczny nie zawsze idzie w parze z ogolnie przyjetymi standardami
    wiec wolalem sie upewnic (wole zblaznic sie na grupie niz przed
    ewentualnym pracodawca).
    Skorzystalem z rady Pawla - kupilem koperte A4, do ktorej wlozylem
    dokumenty oblozone sztywna, przezroczysta okladka. Z efektu jestem bardzo
    zadowolony :))

    pozdrawiam
    --
    o...@f...sos.com.pl /^^\ _ __ __
    http://republika.pl/szedhar/ / ___ \/ \ /__) / \

  • 9. Data: 2002-03-20 17:06:41
    Od: "Szymon" <szy@NO_SPAM.szy.prv.pl>

    > Skorzystalem z rady Pawla - kupilem koperte A4, do ktorej wlozylem
    > dokumenty oblozone sztywna, przezroczysta okladka. Z efektu jestem bardzo
    > zadowolony :))

    Dobry pomysł...
    Ale ja zawsze wysyłałem w tych podłużnych kopertach....
    Kartka złożona 2 razy - w 1/3 i 2/3 wysokości...

    --
    Pozdrawiam ......................... Szymon