PracaGrupypl.praca.dyskusje › Izrael, Cypr, itp

  • 1. Data: 2002-03-19 11:22:02
    Temat: Izrael, Cypr, itp
    Od: "Tomasz Nowak" <t...@g...pl>

    Witam,

    ostatnio w Wyborczej można znaleźć niemało ogłoszeń oferujących pracę za
    granicą, min. w wymienionych w temacie krajach. Czy ma ktoś może jakieś
    doświadczenia z takimi pośrednikami?

    Interesuje mnie czy to jest legalne, jakie są warunki, jakie płace
    (faktyczne a nie obiecane przez pośrednika), czy można ewentualnie
    potraktować taki wyjazd jako punkt zaczepienia, by następnie znaleźć sobie
    coś bardziej atrakcyjnego.

    Szczególnie interesuje mnie możliwość podjęcia pracy w hotelarstwie.

    Pozdrawiam

    Tomasz Nowak

  • 2. Data: 2002-03-20 07:06:38
    Temat: Re: Izrael, Cypr, itp
    Od: h...@p...onet.pl (darek)

    Witaj Tomasz,

    Tuesday, March 19, 2002, 12:22:02 PM, napisałeś:

    TN> Witam,

    TN> ostatnio w Wyborczej można znaleźć niemało ogłoszeń oferujących pracę za
    TN> granicą, min. w wymienionych w temacie krajach. Czy ma ktoś może jakieś
    TN> doświadczenia z takimi pośrednikami?
    Wiosna się zaczęła więc czas rozpocząć polowanie na jelenie.

> [...]
    TN> (faktyczne a nie obiecane przez pośrednika), czy można ewentualnie
    TN> potraktować taki wyjazd jako punkt zaczepienia, by następnie znaleźć sobie
    Około 90% tych ogłoszeń polega na tym:
    JEST MOŻLIWOŚĆ PODJĘCIA PRACY W.....
    WIĘCEJ WIADOMOŚCI PO PRZESŁANIU 125000znaczków lub drobnej kwoty(50pln)
    na pokrycie kosztów wysyłki.

    TN> Szczególnie interesuje mnie możliwość podjęcia pracy w hotelarstwie.
    Tu niestety Ci nie pomogę,ale mogę podać(za zgodą
    zainteresowanych)adresy ludzi którzy po przyjeździe do BRD na wskazany
    adres-odnajdowali posterunek policji,dworzec kolejowy i jeszcze parę
    innych instytucji.
    Tak że radzę naprawdę uważać.

    --
    Best regards,
    darek mailto:h...@p...onet.pl

    --

    Określ Swoje potrzeby - my znajdziemy ofertę za Ciebie!
    [ http://oferty.onet.pl ]