PracaGrupypl.praca.dyskusje › MARNUJECIE SZANSE KOCHANI PRACODAWCY!!

  • 21. Data: 2004-07-18 17:23:31
    Temat: Re: MARNUJECIE SZANSE KOCHANI PRACODAWCY!!
    Od: "Jarek" <j...@w...pl>

    O ludzie! wy sie teraz tu podnecacie nad stekiem bzdur, ktore wywalil ten
    koles, a on to czyta i pewnie smieje sie w glos. Bo pewnie napisal tp
    znudzony, sfrustrowany bezrobotny, ktory skonczyl jakąś-tam szkole, byl
    przekonany, ze jest super wyksztalcony a teraz... A teraz rozczarowany, ze
    nikt go nie kocha fantazjuje i śle posty sam nie wiedzac po co. Pomyslcie!
    Gdyby ktos mial tyle papierow co On, to juz dawno zapomnialby gdzie jest i
    co to jest Polska. A moze mamy do czynienia z jakims wielkim patriotą i
    nowym Prometeuszem dla naszego uciemiężonego narodu :-)... Wątpię...

    Jarek :-)

  • 22. Data: 2004-07-18 19:22:29
    Od: "Ghost" <...@...com>

    Użytkownik "KrzysztofM"
    fffpm.pfmpmf> napisał w
    wiadomości news:cd92l2$p32$1@inews.gazeta.pl...

    > Użytkownik "j...@y...com" <j...@b...pl> napisał w
    > wiadomości news:0133.000001ab.40f7fcae@newsgate.onet.pl...

    > Niestety, taka tendencja w Polsce, że nie tyle potrzebni
    super-wykształceni
    > co raczej ludzie do "prostych" prac - spawacz, blacharz, murarz, kucharz.

    bzdura

  • 23. Data: 2004-07-18 19:27:53
    Od: "Ghost" <...@...com>

    Użytkownik "Dariusz" <...@...com> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "marcins" <m...@c...pl> napisał w wiadomości
    > >

    > Ta. Teraz w zalewie tandetnych prywatnych uczelni, zbijajac bąki mozna
    miec
    > tytul mgr, MBA, dr i to zagranicznej uczelni. Licza sie umiejetnosci i
    > wiedza, a nie papierki.

    I dokladnie o to chodzi, koles pomyslal, ze jak zalapie sie w kilku
    szkolkach to wystarczy na odcinanie kuponow do konca zycia. Niestety szkolne
    papierki to dopiero poczatek, dobrze jest je miec, ale nie trzeba zbytnio
    ufac w ich magiczna moc. Poza tym prawdopodobnie autor watka jest trollem.

  • 24. Data: 2004-07-18 19:55:36
    Od: "KrzysztofM" <p...@m...pfmpfffpm.pfmpmf>

    Użytkownik "Ghost" <...@...com> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "KrzysztofM"
    fffpm.pfmpmf> napisał
    > wiadomości news:cd92l2$p32$1@inews.gazeta.pl...

    > super-wykształceni
    >
    > bzdura

    oczywiście - zależy w jakim regionie kraju - akurat podaje przykłady z moich
    okolic - tzn. lokalne zapotrzebowanie:
    - PRACOWNIK OCHRONY, wykszt. podstawowe - ale wymagana licencja
    - SZWACZKA - wykształcenie średnie lub zawodowe, staż pracy 1 rok,
    - STOLARZ - wykształcenie średnie lub zawodowe - kierunkowe
    - ŚLUSARZ NARZĘDZIOWY - wykształcenie zawodowe, staż pracy min. 1 rok,
    - MECHANIK SAMOCHODÓW CIĘŻAROWYCH - wykształcenie średnie techniczne,
    itp.

    pozdr
    Krzysiek

  • 25. Data: 2004-07-19 07:32:15
    Od: "Ghost" <...@...com>

    Użytkownik "j...@y...com" <j...@b...pl> napisał w
    wiadomości news:0133.000001ab.40f7fcae@newsgate.onet.pl...
    > Witam wszystkich czytelnikow!

    Witam Pana Pisarza!

    > To co powiem byc moze dla wielu z Was jest dziwne,

    Gdzie bedziesz mowil, w TV? Podaj namiary na audycje.

    > ale dotyczy to w
    > szczegolnosci mojej osoby jako czlowieka bardzo wyksztalconego z dwoma
    > fakultetami, wyksztalconego w Polsce i zagranica,posiadajacy dyplom MBA
    > certyfikowanego przez vice prezydenta Universytetu w Denver (USA),

    Czy uscisnac dlonie absolwenotw tez przyjechal do Polski?

    > posiadajacego dyplom Ministerstwa Skarbu dla kandydatow do Rad Nadzorczych
    > Spolek Skarbu Panstwa ,posiadajacy uprawnienia z zakresu Likwidacji
    Podmiotow
    > prawa Handlowego jak rowniez osobe ktora w przyszlym roku konczy CIM
    > (Chartered Institute Of Marketing) ktory to instytut wydaje najwyzsze
    > uprawnienia marketingowe na Swiecie!!

    Wow!!

    > Nie chce juz wspaomniec ze obecnie
    > robie ACCA! (to z kolei dotyczy miedzynarodowych uprawnie finansowychjak i
    Daj
    > Boze

    Uslugi finansowe i Daj Boze? Czyli znasz sie na finansach i modlitwach,
    ciekawe nic nie pisales o teologii.

    > skoncze pisac doktorat z marketingu strategicznego w tym roku!!!!!!!!!! I

    Hint: sprawdz w tej pracy stylistyke i ortografie bo moga uwalic, acha i
    koniecznie mniej wykrzyknikow - moga byc zaskoczeni.

    > coz! saskocze

    saskakuj, a wstydu oscec..

    > Was moi mili czytelnicy , ze od dwuch lat nie moge znalesc
    > pracy! Zapytacie dlaczego?

    Dlaczego?

    > Otoz powiedziano mi ze jestem za bardzo
    > wyksztalconym facetem z duzym doswiadczeniem zawodowym,

    Oooo, doswiadczenie zawodowe - chcialbys o tym cos napisac? O
    doswiadzceniu, bo na razie to nic.

    > a to, ku mojemu
    > zdziwieniu, nie oplaca sie pracodawcom!

    A na co komu w warstacie samochodowym gosc z MBA? Gdzie Ci tak powiedziano?

    > Coz Polska leci do dolu!

    to strasne

    > Wiem , ze
    > oficjalne dane co do wzrostu gospodarczego sa fikcja,

    Oooo, to do papierow GUS'u tez masz dostep?

    > a spadek bezrobocia jest
    > demagogia! I coz ! Zamiast wykorzystac moja i takich podobnych jak ja
    wiedze w
    > budowaniu silnejPolski niektorzy Panowie w rzadzie wola tylko snuc
    > demagogiczne wizje przyszlosci Polski, nie wiedzac jakim potencjalem
    wiedzy
    > dysponuja!

    Aaaa to pisz od razu, ze chciales sie zatrudnic u panow w rzadzie. Kazdy by
    chcial, to sa dopiero posadki.

    > Nie ukrywam ze ta sytuacja mnie flustruje!

    flu.. flu.. flustruje? Znaczy co Ci sie dzieje?

    > Ale coz ! Skoro my Polacy sami dla
    > siebie jestesmy wilkamia nawet powiem wiecej wrogami i tylko patrzymy aby
    jak
    > najwiecej zagarnac do siebie,

    My Polacy tacy jestesmy? O cholera to ja wyjezdzam, w takim USA na pewno
    wszyscy beda sie chcieli podzielic tym co ciezko wypracowali.

    > to ja jako Polak wstydze sie za nich.

    No nie, nawet sa jaja kobyly... gosciu mam dla ciebie posadke (patrz koniec
    maila).

> [...]
    > KTOS madry kto rzeczywiscie bedzie chcial wykorzystac moja wiedze i
    > doswiadczenie nawiaze ze mna kontakt i wspolprace! Zycze kazdemu takiego
    > czlowieka jakim jestem - czlowieka sumiennego, madrego, a przedewszystkiem
    > umiejacego myslec nie tylko analitycznie ale strategicznie co zawdzieczam
    > wiedzy nabytej na uczelniach i w pracy zawodowej.
    > Prosze nie myslec , ze moja intencja jest wychwalanie siebie i moich
    > osiagniec, ale kazdy z Nas powienien potrawic siebie ocenic obiektywnie
    poto
    > aby moc pomoc innym nie tylko wiedza ale takze czynem!!

    Proponujemy Panu KABARET, wiem, ze Twoje marzenie do posadka urzednika w
    rzadzie, ale w kabarecie bedzies zmial tez zabawnie, choc pracowac niestety
    trzeba bedzie.

  • 26. Data: 2004-07-19 09:39:21
    Od: Tomasz Brzeziński <s...@p...onet.pl>

    > Proponujemy Panu KABARET, wiem, ze Twoje marzenie do posadka urzednika w
    > rzadzie, ale w kabarecie bedzies zmial tez zabawnie, choc pracowac
    > niestety trzeba bedzie.

    No co Ty? To nie będzie praca, on po prostu będzie sobą.

    Sigurd

  • 27. Data: 2004-07-19 22:37:46
    Od: "VomitroN" <v...@i...pl>

    Użytkownik "gromax" <g...@W...interia.pl> napisał w wiadomości

    > albo: co tam mi będą truli, skąd oni mogą wiedzieć, mam ich w nosie i ide
    na
    > piwo (a ja leczę kaca po wczorajszym)
    > gromax

    Reasumjac, jednak gosc z takimi papierami wg mnie nie powinien miec
    problemow ze znalezieniem pracy. Nie chodzi tu o same papiery. Tylko o to ze
    skoro byl na tyle bystry
    aby je zdobyc powinien byc na tyle bystry by skorzystac z tej wiedzy.
    Niekoniecznie za kazdym razem pokazujac wszystkie dyplomy, bo faktycznie
    pracodawcy nie za bardzo lubia przyjmowac madrzejszych od siebie.

    Ale ta "flustracja" cos mi nie pasuje i jakos dziwnie na prowokacyjnego
    posta wyglada, napisanego przez jakiegos zblazowanego trolla.

    VomitroN

  • 28. Data: 2004-07-21 09:53:23
    Od: "PshemeK" <p...@o...pl>

> [...]
    > aby moc pomoc innym nie tylko wiedza ale takze czynem!!
    >
    > Na koniec Zycze wszystkim dobrego dnia i odrobine zyczliwosci i usmiechu!!

    A nie myślałeś o własnym biznesie? Jak się dobrze zakręcisz to niewielkim
    kosztem możesz spokojnie założyć działalność gospodarczą (niewielkim jak dla
    kogoś kogo stać na pobieranie takich nauk).
    Osobiście proponuje koszenie trawników i przycinanie żywopłotów. Praca
    przyjemna na świeżym powietrzu. Odpręża, odświeża umysł, uspokaja. Koszty ?
    Pomijając koszty zarejestrowania działalności gospodarczej to kwestia 1500 -
    2000 PLN na sprzęt średniej jakości (kosiarka spalinowa, elektryczna
    przycinarka do żywopłotów i długi kabel). Jeżeli będziesz chciał rozwinąć
    działalność na cały kraj (albo i dalej) to dochodzi jeszcze jakaś bryka i
    przyczepka. Skodę favorit z gazem kupisz za 5000, przyczepkę za jakieś 500
    PLN......

    O cholera.... to jest myśl!! Może ja założę firmę konsultingową?! Dzięki
    Tobie wpadłem na ten pomysł wobec tego ta porada (jako pierwsza w mojej
    karierze prezesa firmy konsultingowej) była GRATIS.

    Pozdrawiam i życzę sukcesów

    PshemeK

  • 29. Data: 2004-07-22 19:53:52
    Od: "Veetold" <v...@p...pl>

    > Cóż jesteś świetnie wykształconym facetem, który nie zna polskiej
    > ortografii :)))))
    > Marker

    He he - dokladnie. Troche te bledy raza... :))