PracaGrupypl.praca.dyskusje › marnujecie szanse kochani pracodawcy!!!

  • 1. Data: 2004-07-16 16:00:28
    Temat: marnujecie szanse kochani pracodawcy!!!
    Od: "j...@y...com" <j...@b...pl>

    Witam wszystkich czytelnikow!

    To co powiem byc moze dla wielu z Was jest dziwne, ale dotyczy to w
    szczegolnosci mojej osoby jako czlowieka bardzo wyksztalconego z dwoma
    fakultetami, wyksztalconego w Polsce i zagranica,posiadajacy dyplom MBA
    certyfikowanego przez vice prezydenta Universytetu w Denver (USA),
    posiadajacego dyplom Ministerstwa Skarbu dla kandydatow do Rad Nadzorczych
    Spolek Skarbu Panstwa ,posiadajacy uprawnienia z zakresu Likwidacji Podmiotow
    prawa Handlowego jak rowniez osobe ktora w przyszlym roku konczy CIM
    (Chartered Institute Of Marketing) ktory to instytut wydaje najwyzsze
    uprawnienia marketingowe na Swiecie!! Nie chce juz wspaomniec ze obecnie
    robie ACCA! (to z kolei dotyczy miedzynarodowych uprawnie finansowychjak i Daj
    Boze skoncze pisac doktorat z marketingu strategicznego w tym roku!!!!!!!!!! I
    coz! saskocze Was moi mili czytelnicy , ze od dwuch lat nie moge znalesc
    pracy! Zapytacie dlaczego? Otoz powiedziano mi ze jestem za bardzo
    wyksztalconym facetem z duzym doswiadczeniem zawodowym, a to, ku mojemu
    zdziwieniu, nie oplaca sie pracodawcom! Coz Polska leci do dolu!Wiem , ze
    oficjalne dane co do wzrostu gospodarczego sa fikcja, a spadek bezrobocia jest
    demagogia! I coz ! Zamiast wykorzystac moja i takich podobnych jak ja wiedze w
    budowaniu silnejPolski niektorzy Panowie w rzadzie wola tylko snuc
    demagogiczne wizje przyszlosci Polski, nie wiedzac jakim potencjalem wiedzy
    dysponuja!
    Nie ukrywam ze ta sytuacja mnie flustruje! Ale coz ! Skoro my Polacy sami dla
    siebie jestesmy wilkamia nawet powiem wiecej wrogami i tylko patrzymy aby jak
    najwiecej zagarnac do siebie, to ja jako Polak wstydze sie za nich.Msle , ze
    KTOS madry kto rzeczywiscie bedzie chcial wykorzystac moja wiedze i
    doswiadczenie nawiaze ze mna kontakt i wspolprace! Zycze kazdemu takiego
    czlowieka jakim jestem - czlowieka sumiennego, madrego, a przedewszystkiem
    umiejacego myslec nie tylko analitycznie ale strategicznie co zawdzieczam
    wiedzy nabytej na uczelniach i w pracy zawodowej.
    Prosze nie myslec , ze moja intencja jest wychwalanie siebie i moich
    osiagniec, ale kazdy z Nas powienien potrawic siebie ocenic obiektywnie poto
    aby moc pomoc innym nie tylko wiedza ale takze czynem!!

    Na koniec Zycze wszystkim dobrego dnia i odrobine zyczliwosci i usmiechu!!
    z powazaniem
    Jacek Jachowicz

  • 2. Data: 2004-07-16 16:16:01
    Temat: Re: marnujecie szanse kochani pracodawcy!!!
    Od: abba <a...@o...pl>

    Witaj!

    Abstrahujac od bledow ortograficznych jakie popelniles- moze po prostu jestes
    przeuczony i masz za duze wymagania?

    Moze brak Ci doswiadczenia - tylko posiadasz wiedze praktyczna?

    Pozdrawiam

    abba

    btw. w mac'u na grunwaldzie potrzebuja "za kase", ale sie nie chwal tytulami -
    powiedz, ze po zawodowce... :)))

    powodzenia

  • 3. Data: 2004-07-16 16:16:09
    Od: "honeymoon" <s...@i...pl>

> [...]
    > aby moc pomoc innym nie tylko wiedza ale takze czynem!!
    >
    > Na koniec Zycze wszystkim dobrego dnia i odrobine zyczliwosci i usmiechu!!

    Be cool Jacku, be cool.

  • 4. Data: 2004-07-16 19:58:08
    Od: "andrzej" <v...@o...pl>

    Użytkownik j...@y...com
> [...]
    Daj
    > Boze skoncze pisac doktorat z marketingu strategicznego w tym

    To sie nazywa mitomania i podobno da sie wyleczyć. Chyba nawet nie musisz
    mieć skierowania z rejonu.

    andrzej

  • 5. Data: 2004-07-17 09:14:01
    Od: Nahia <n...@...portal.pl>

    j...@y...com [16 Jul 2004 18:00:28 +0200]:

    A masz w domu oltarzyk z wlasnym zdjeciem?...

    > Jacek Jachowicz

    pzdr.
    Nahia

  • 6. Data: 2004-07-18 14:04:47
    Od: "Wieslaw" <h...@o...pl>

    Witam!

    Panie Jacku jak widac w Polsce nie ma rynku dla takich ludzi. Generalnie, to
    chyba rowniez problem strachu o wlasne
    stanowisko - boja sie zatrudnic kogos lepszego. Mentalnosc, to jeszcze jeden
    problem. Tak naprawde to z jego powodu
    wciaz jestesmy w tyle za Europa. Tutaj ludzie sa zbyt chytrzy. Wyszystko
    zabrac, nic nie dac. Zepsula sie umywalka - sam
    naprawie - nie zaplace hydraulikowi. Takie zachowania powoduja ze nie ma
    obrotu pieniadza w kraju. I efekcie wciaz tkwimy w tym gownie, ktore wcale
    nie jest gownem postkumunistyczym, ale gownem mentalnym.

    Wieslaw

  • 7. Data: 2004-07-19 07:10:49
    Od: "Ghost" <...@...com>

    Użytkownik "Wieslaw" <h...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Witam!
    >
    > I efekcie wciaz tkwimy w tym gownie, ktore wcale
    > nie jest gownem postkumunistyczym, ale gownem mentalnym.

    Zycze Panu jak najszybszego wyjscia z tego gowna mentalnego, Panie
    Malkontent.