PracaGrupypl.praca.dyskusje › list motywacyjny mailem

  • 1. Data: 2004-07-16 14:14:02
    Temat: list motywacyjny mailem
    Od: "Bolesław Walędziak" <b...@p...onet.pl>

    Witam!
    Coraz częściej pracodawcy proszą o przesłanie mailem CV i listu motywacyjnego w
    odpowiedzi na ofertę. Mam wobec tego pytanie: CV zawsze wysyłam jako załącznik,
    ale co zrobić z listem motywacyjnym? Czy powiniem on być po prostu tekstem maila
    czy też powinien być on dołączony jako załącznik - co wtedy napisać w samym mailu?

    pozdrawiam
    Bolek Walędziak

  • 2. Data: 2004-07-16 17:02:35
    Temat: Re: list motywacyjny mailem
    Od: WodnikJaqb <w...@p...onet.pl>

    ja zawsze wys jako zalacznik tak jak cv

  • 3. Data: 2004-07-16 18:53:08
    Od: Carbo <s...@p...onet.pl.onet>

    "Bolesław Walędziak" <b...@p...onet.pl> a écrit:

> [...]
    > Czy powiniem on być po prostu tekstem maila czy też powinien być on
    > dołączony jako załącznik - co wtedy napisać w samym mailu?

    Pracowalem w kilku wielkich firmach i tam nawet zdjecia potrafia przesylac
    wklejone do worda. Ostatnio zaproszenie na rozmowe dostalem mailem wlasnie
    w zalaczonym pliku worda. Polecal bym wiec wysylac w zalaczniku. Zwlaszcza,
    ze jesli ktos wydrukuje list motywacyjny z maila to nie bedzie to zbyt
    sensownie wygladalo.

  • 4. Data: 2004-07-16 19:32:49
    Od: Witek <n...@p...pl>

    "Bolesław Walędziak" <b...@p...onet.pl> napisal w

    > co wtedy napisac w samym mailu?
    Cos w stylu: "W odpowiedzi na Panstwa ogloszenie przesylam moj list
    motywacyjny i CV".

    --
    Witek
    email: n...@p...pl (dziala)

  • 5. Data: 2004-07-16 20:52:03
    Od: "ArturS." <a...@a...pl_NOSPAM>

    Ja zawsze wysyłam CV i list jako załączniki, a do tego daje linka w prostym
    podpisie do mojej strony www gdzie można przejrzeć w html-u lub pdf-ie.

    pzdr.

    Artur

  • 6. Data: 2004-07-18 05:36:03
    Od: "Krzysztof 'kw1618\" z Warszawy" <kw1618@[antyspam]interia.pl>

    Użytkownik "Bolesław Walędziak" <b...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:0133.00000137.40f7e2aa@newsgate.onet.pl...
> [...]
    maila
    > czy też powinien być on dołączony jako załącznik - co wtedy napisać w

    Tylko nie używaj w polskich tekstach słowa mail, pisz: poczta elektroniczna

  • 7. Data: 2004-07-18 13:10:02
    Od: "Mr Adzio" <h...@o...pl>

> [...]
    > samym mailu?
    > >

    > Tylko nie używaj w polskich tekstach słowa mail,  pisz: poczta elektroniczna

    Ja tam oprocz zalacznika daje wklejke do OE w html. Zawsze odbiorca moze sobie
    przeczytac CV bez kilkania w Worda.

    Pozd.
    Mr Adzio
    www.media.prv.pl