PracaGrupypl.praca.dyskusje › Carion??

  • 1. Data: 2004-07-16 14:56:41
    Temat: Re: Carion??
    Od: "plonker" <s...@o...pl>

    > Czy ktoś z Was ma może jakieś doświadczenia związane z firmą Carion
    Polska??
    > Jęśli tak to bardzo proszę o jakieś opinie, bo kolega uparcie próbuje
    > wciągnąć mnie w jej szeregi ... do tego stopnia aż wydaje mi się ona
    > "podejrzana"

    Z początku myśalałem że to twoj znajomy jest podejrzany, (zazwyczaj nie
    firma jest be tylko ludzie ją tworzący), jednak swpojrzałem na stornę fimry
    http://www.carion.pl/system.htm, przypomina mi to "system argentyński"
    przeczytaj co pisze na tej stornie...

    Swoją drogą jesli chcesz już się w coś podbnego "pakować" to poeccam ci to
    czymja się zajmuję :-)
    www.oriflame.biz.pl :-)
    pozdrawiam
    Piotrek

  • 2. Data: 2004-07-16 15:26:04
    Od: "Wilq" <m...@p...fm>

    Użytkownik "plonker" z trudem napisał coś takiego:

> [...]
    > przeczytaj co pisze na tej stornie...
    >

    > Swoją drogą jesli chcesz już się w coś podbnego "pakować" to poeccam ci to

    A ja polecam Tobie przestudiowanie swojej klawiatury bo chyba nie bardzo
    wiesz jakie klawisze naciskasz przy pisaniu postów. Od biedy możesz
    skorzystać z klawisza F7 jeśli akurat używasz OE.

  • 3. Data: 2004-07-16 16:28:34
    Od: krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Sat, 17 Jul 2004 16:22:46 +0200, Iw_Ona <y...@o...pl> napisał:

    > Dzieki z góry za opinie!

    Moja opinia jest taka, ze jestes dzien do przodu i powinnas przestawic
    kalendarz w komputerze, jesli zamierzasz pisywac na newsy.

    --
    pzdr. Krzysztof
    ## Szczecin - szukam pracy:##

  • 4. Data: 2004-07-16 20:24:33
    Od: "Iw_Ona" <y...@o...pl>

    Użytkownik "krzysztofsf" napisał:
    > Moja opinia jest taka, ze jestes dzien do przodu i powinnas przestawic
    > kalendarz w komputerze, jesli zamierzasz pisywac na newsy.

    Ale sie narobilo...
    Zjedli by czlowieka za mala pomylke w zegarku systemowym... :-P

    Pozdrowienia z terazniejszosci.
    Iw_Ona

  • 6. Data: 2004-07-26 12:35:54
    Od: "l.e:h" <l...@...pl>

    "Iw_Ona" <y...@o...pl> skribis:

    http://www.arystoteles.pl/nmf/ i tam szukaj

    >Jęśli tak to bardzo proszę o jakieś opinie,

    Don't cry for me Argentina...

    Pozdrawiam, Leh.
    --
    Zostales oszukany? Nie chesz dac sie oszukac?
    >>> http://www.oszustwa.com/forum/ <<<