PracaGrupypl.praca.dyskusje › MARNUJECIE SZANSE KOCHANI PRACODAWCY!!

  • 1. Data: 2004-07-16 16:05:02
    Temat: MARNUJECIE SZANSE KOCHANI PRACODAWCY!!
    Od: "j...@y...com" <j...@b...pl>

    Witam wszystkich czytelnikow!

    To co powiem byc moze dla wielu z Was jest dziwne, ale dotyczy to w
    szczegolnosci mojej osoby jako czlowieka bardzo wyksztalconego z dwoma
    fakultetami, wyksztalconego w Polsce i zagranica,posiadajacy dyplom MBA
    certyfikowanego przez vice prezydenta Universytetu w Denver (USA),
    posiadajacego dyplom Ministerstwa Skarbu dla kandydatow do Rad Nadzorczych
    Spolek Skarbu Panstwa ,posiadajacy uprawnienia z zakresu Likwidacji Podmiotow
    prawa Handlowego jak rowniez osobe ktora w przyszlym roku konczy CIM
    (Chartered Institute Of Marketing) ktory to instytut wydaje najwyzsze
    uprawnienia marketingowe na Swiecie!! Nie chce juz wspaomniec ze obecnie
    robie ACCA! (to z kolei dotyczy miedzynarodowych uprawnie finansowychjak i Daj
    Boze skoncze pisac doktorat z marketingu strategicznego w tym roku!!!!!!!!!! I
    coz! saskocze Was moi mili czytelnicy , ze od dwuch lat nie moge znalesc
    pracy! Zapytacie dlaczego? Otoz powiedziano mi ze jestem za bardzo
    wyksztalconym facetem z duzym doswiadczeniem zawodowym, a to, ku mojemu
    zdziwieniu, nie oplaca sie pracodawcom! Coz Polska leci do dolu!Wiem , ze
    oficjalne dane co do wzrostu gospodarczego sa fikcja, a spadek bezrobocia jest
    demagogia! I coz ! Zamiast wykorzystac moja i takich podobnych jak ja wiedze w
    budowaniu silnejPolski niektorzy Panowie w rzadzie wola tylko snuc
    demagogiczne wizje przyszlosci Polski, nie wiedzac jakim potencjalem wiedzy
    dysponuja!
    Nie ukrywam ze ta sytuacja mnie flustruje! Ale coz ! Skoro my Polacy sami dla
    siebie jestesmy wilkamia nawet powiem wiecej wrogami i tylko patrzymy aby jak
    najwiecej zagarnac do siebie, to ja jako Polak wstydze sie za nich.Msle , ze
    KTOS madry kto rzeczywiscie bedzie chcial wykorzystac moja wiedze i
    doswiadczenie nawiaze ze mna kontakt i wspolprace! Zycze kazdemu takiego
    czlowieka jakim jestem - czlowieka sumiennego, madrego, a przedewszystkiem
    umiejacego myslec nie tylko analitycznie ale strategicznie co zawdzieczam
    wiedzy nabytej na uczelniach i w pracy zawodowej.
    Prosze nie myslec , ze moja intencja jest wychwalanie siebie i moich
    osiagniec, ale kazdy z Nas powienien potrawic siebie ocenic obiektywnie poto
    aby moc pomoc innym nie tylko wiedza ale takze czynem!!

    Na koniec Zycze wszystkim dobrego dnia i odrobine zyczliwosci i usmiechu!!
    z powazaniem
    Jacek Jachowicz

    kontakt: j...@y...com
    tel 0601-34-27-96

  • 2. Data: 2004-07-16 16:19:37
    Temat: Re: MARNUJECIE SZANSE KOCHANI PRACODAWCY!!
    Od: "Markerw" <d...@k...chip.pl>

    Cóż jesteś świetnie wykształconym facetem, który nie zna polskiej
    ortografii :)))))
    Marker

  • 3. Data: 2004-07-16 16:27:15
    Od: "Toma" <t...@k...neostrada.pl>

    Użytkownik "j...@y...com" <j...@b...pl> napisał w
    wiadomości news:0133.000001ab.40f7fcae@newsgate.onet.pl...
> [...]
    > aby moc pomoc innym nie tylko wiedza ale takze czynem!!
    >
    > Na koniec Zycze wszystkim dobrego dnia i odrobine zyczliwosci i usmiechu!!

    bla bla bla... oke jestes wyksztalcony itd...
    moje pytanie brzmi - po co szukasz pracy w Polsce? trzeba bylo zostac w
    Denver czy gdziekolwiek i robic kariere....

    Toma

  • 4. Data: 2004-07-16 17:22:40
    Od: "KrzysztofM" <p...@m...pfmpfffpm.pfmpmf>

> [...]
    > prawa Handlowego jak rowniez osobe ktora w przyszlym roku konczy CIM
    > (Chartered Institute Of Marketing) ktory to instytut wydaje najwyzsze
    <cut>

    Niestety, taka tendencja w Polsce, że nie tyle potrzebni super-wykształceni
    co raczej ludzie do "prostych" prac - spawacz, blacharz, murarz, kucharz.
    Prostych w cudzysłowie - bo przecież ich też się trzeba jakoś nauczyć i
    zdobyć doświadczenie...

    pozdr
    Krzysiek

  • 5. Data: 2004-07-16 17:44:54
    Od: gromax <g...@W...interia.pl>

    heh... Jeżeli chcesz coś u nas w kraju osiągnąć, to:
    a) kombinuj, np przez przedstawianie sie jako absolwenta szkoły
    ponadpodstawowej przystosowującej do zawodu (wymień zawód)
    b) znajdź pracodawcę, który będzie uwielbiał udowadniać że jest mądrzejszy
    od kogoś kto skończył jakikolwiek fakultet (i on będzie kombinował)
    c) załóż własną firmę wykonującą coś, czym potrafisz pokierować. I kombinuj
    na rynku pracy (np. z minimalnym wynagrodzeniem dla pracownika), na rynku
    konkurencji (żeby wygryźć a nie kooperować), z urzędami

    A tak powazniej, to jeżeli sam czegoś nie zrobisz to kto zrobi za ciebie?
    określiłeś się co chcesz robić? owszem, masz wykształcenie. to spory
    kapitał. teraz by trzeba go gdzies zainwestować. Uprzyj się na jakieś
    rozwiązanie. A może własnie własny interes będzie ci łatwiej rozkręcić?

    pozdrawiam

  • 6. Data: 2004-07-16 19:56:21
    Od: "andrzej" <v...@o...pl>

    Użytkownik j...@y...com
> [...]
    Daj
    > Boze skoncze pisac doktorat z marketingu strategicznego w tym

    To sie nazywa mitomania i podobno da sie wyleczyć. Chyba nawet nie musisz
    mieć skierowania z rejonu.

    andrzej

  • 7. Data: 2004-07-16 20:59:34
    Od: "Katalizator" <d...@p...pl>

    > To sie nazywa mitomania i podobno da sie wyleczyć. Chyba nawet nie musisz
    > mieć skierowania z rejonu.

    I kto to mowi??? w kilka dni tak bardzo sie zmieniles, tego niestety sie nie
    leczy( nawet ze skierowaniem)
    --
    Ka

  • 8. Data: 2004-07-16 22:44:00
    Od: "MiRo" <x...@y...zz>

    > Nie ukrywam ze ta sytuacja mnie flustruje! Ale coz ! Skoro my Polacy sami
    dla
    ^^^^^^^
    Taa... Slufstrowany troll z dr i MBA...

  • 9. Data: 2004-07-17 08:40:10
    Od: "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net>

    Użytkownik "j...@y...com" <j...@b...pl> napisał w
    wiadomości news:0133.000001ab.40f7fcae@newsgate.onet.pl...
    > Witam wszystkich czytelnikow!

    Auuu, sialala, mam dwie lewe rece,
    Auuu, sialala, nie mam pieniedzy,
    Auuu, sialala, nie mam ochoty,
    Auuu, sialala, wziac sie do roboty

    No coz, jezeli stac cie na zdobywanie tak odjechanego wyksztalcenia to byc
    moze po prostu nie potrzebujesz pracy.

    szomiz
    --
    pl.comp.www ?
    Powinni tego zabronic :-P

  • 10. Data: 2004-07-17 12:37:53
    Od: marcins <m...@c...pl>

    j...@y...com wrote:

    > Witam wszystkich czytelnikow!
    >
    > fakultetami, wyksztalconego w Polsce i zagranica,posiadajacy dyplom MBA

    w WYŻSZEJ SZKOLE ZARZĄDZANIA I MARKETINGU ? w wawie..

    > certyfikowanego przez vice prezydenta Universytetu w Denver (USA),

    pewnie uczelni "macierzystej" na oczy nie widziales ;)

    > prawa Handlowego jak rowniez osobe ktora w przyszlym roku konczy CIM

    u kozminskiego ?

    > robie ACCA! (to z kolei dotyczy miedzynarodowych uprawnie finansowychjak i Daj

    to nie takie trudne...

    > Boze skoncze pisac doktorat z marketingu strategicznego w tym roku!!!!!!!!!! I

    gdzie ? sgh ? uw ?

    > coz! saskocze Was moi mili czytelnicy , ze od dwuch lat nie moge znalesc
    > wyksztalconym facetem z duzym doswiadczeniem zawodowym, a to, ku mojemu

    mhm ..nie przeczysz sobie? wole miec czlowieka ktory zna jezyk ojczysty..

> [...]
    > umiejacego myslec nie tylko analitycznie ale strategicznie co zawdzieczam
    > wiedzy nabytej na uczelniach i w pracy zawodowej.

    no i megalomana :)

    > Na koniec Zycze wszystkim dobrego dnia i odrobine zyczliwosci i usmiechu!!
    > z powazaniem

    napisz w CV ze masz szkole zawodowa i napewno cos sie znajdzie :)
    ODWAGI !

    m.