PracaGrupypl.praca.dyskusje › uczen liceum - ma szanse na prace?

  • 1. Data: 2004-07-16 15:28:42
    Temat: uczen liceum - ma szanse na prace?
    Od: "Crazy John" <crazyjohn[nospam]@pf.pl>

    heya

    tak sie zastanawiam przegladajac ta grupe, ze wszyscy tutaj sa staaaarzy :)
    tzn po 18, po studiach itd (nie chce bron Boze nikogo obrazac, ale ludziska
    sa dorosle :P)
    ja sam mam 17 lat, teraz ide do II kl LO i sie zastanawiam czy taki ktos jak
    ja moze znalezc prace - tworzenie stron www... co o tym myslicie? szukam,
    szukam i jakos nie moge...
    zrobilem w swoim zyciu pare stronek, wydaje mi sie, ze dobrych (celowo nie
    daje linku do portfolio) php+mysql i reszta...
    wydaje mi sie, ze gdy nie wchodzi w gre wielki serwis w stylu hmm
    www.trojmiasto.pl (tutaj mieszkam :) ) to chyba taka osoba jak ja nie ma
    szans - brak doswiadczenia, itd...
    ale jesli mowimy o malej stronie np dla jakiejs firmy, hmm ksiegarni, nie
    wiem to taka osoba powinna miec wieksze szanse znalezienia pracy - mniejsze
    wynagrodzenie, a żądania takie same... tylko, ze... jak to by bylo z kwestia
    wynagrodzenia? czy ja jako os niepelnoletnia moge zawszec umowe o dzielo czy
    inna forme?

    wypowiedzcie sie prosze w tej kwestii :)
    wakacje przyszly, grosza brakuje czlowiekowi, dorobilby jakos robiac to co
    umie... (tak mi sie przynajmniej wydaje :))

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2004-07-16 17:26:37
    Temat: Re: uczen liceum - ma szanse na prace?
    Od: "KrzysztofM" <p...@m...pfmpfffpm.pfmpmf>

    Użytkownik "Crazy John" <crazyjohn[nospam]@pf.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > wakacje przyszly, grosza brakuje czlowiekowi, dorobilby jakos robiac to co
    > umie... (tak mi sie przynajmniej wydaje :))

    Oczywiście możesz szukać pracy - ale lepiej weź się bardziej za naukę. Tak
    jak mówisz - potrafisz tworzyć strony www - i chcesz je robić bardzo tanio -
    takie działanie potem odbija się niekorzystnie na wszystkich - bo stawki idą
    coraz bardziej w dół i jak skończysz szkołę czy studia to nie wiele
    zarobisz, bo stawki są zaniżane przez licealistów, którzy zrobią wszystko za
    przysłowiowe "piwo". Oczywiście troche generalizuje, ale jest w tym jakaś
    prawda!
    Powodzenia w szukaniu pracy!

    pozdr
    Krzysiek

  • 3. Data: 2004-07-16 18:11:49
    Od: "Crazy John" <crazyjohn[nospam]@pf.pl>

> [...]
    za
    > przysłowiowe "piwo". Oczywiście troche generalizuje, ale jest w tym jakaś

    masz racje, ale tylko polowiczna. czemu? bo jest duzo malych firm,
    prywatnych osob, ktore nigdy w zyciu nie wydadza 1 tys zl na strone tylko po
    to zeby zareklamowac swoj maly sklepik z pocztowkami czy zeby zaistniec w
    sieci...
    to raczej takie os., jezeli juz, poprosza kogos o zrobienie www
    wielkie firmy na pewno beda chcialy strone profesjanalna, ale beda baly sie,
    ze 'dzieciak' moze cos skopac, za duze ryzyko, zaplaca duzo kasy i dostana
    profesjonalny projekt zrobiony przez profesjonalna firme...

    wiec to nie tak do konca, zreszta...
    w ostatnim czasie b duzo os zajelo sie robieniem stron www i jako rynek
    trzyma ceny, trudno tylko ze zleceniami...

    pozdrawiam

  • 4. Data: 2004-07-17 05:38:04
    Od: "Fotech" <w...@p...onet.pl>

    > wiec to nie tak do konca, zreszta...
    > w ostatnim czasie b duzo os zajelo sie robieniem stron www i jako rynek
    > trzyma ceny, trudno tylko ze zleceniami...

    trudno ze zleceniami (jak pisalem kilk dni temu), bo nie obrazajac
    domoroslych webmasterow, na ohgol to,co prezentuja to jedna wielka kupa, i
    dlatego ludzie wola wydac 10 - 15 tysiecy za normalny serwis,a nie "piwo"
    płacic za kupe, jaka moga dostac:)
    PS Myślę, że jednak nie zaszkodzi, jesli dasz link do swoich prac, o ile sie
    różnia choc troche poziomem od tych reklamowanych tu i na pl.praca.szukana

    Wojtek (nerwowy na punkcie usług swiadczonych przez amatorów)

  • 5. Data: 2004-07-17 13:58:39
    Od: "Dariusz" <...@...com>

    Użytkownik "Fotech" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Wojtek (nerwowy na punkcie usług swiadczonych przez amatorów)

    To chyba choroba. Mam to samo ;). Ja widze tego typu teksty:
    "Wykonuję profesjonalne strony WWW czego przykładem mogą być projekty już
    wykonanych przeze mnie serwisów WWW." Jak profesjonalne sa te strony mozna
    zobaczec na:
    http://www.komsky.prv.pl/
    W zasadzie mowiac o nim amator obrazam niektorych amatorow. Nie jeden amator
    po 1 dniu nauki zrobilby cos lepszego. Czesto profesjonalista robiacy
    naprawde super strony nie mowi wprost ze jest profesjonalista, a tam takie
    kwiatki ;)

  • 6. Data: 2004-07-17 17:59:22
    Od: "Crazy John" <crazyjohn[nospam]@pf.pl>

> [...]
    > po 1 dniu nauki zrobilby cos lepszego. Czesto profesjonalista robiacy
    > naprawde super strony nie mowi wprost ze jest profesjonalista, a tam takie

    ehh no tak, tak
    sa ludzie i ludziska
    trudno porownywac amatorow i amatorow...