PracaGrupypl.praca.dyskusjeLekceważenie kandydatów › Re: Lekceważenie kandydatów
    From: gromax <gromax@WYTNIJ_TO_interia.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Lekceważenie kandydatów
    Date: Tue, 10 Jan 2006 20:56:26 +0100

    > To moze przyklad z zycia: kolezanka sytartowala do call centre jednego z
    < ciach >
    poza tym że wiedzieć "co" to jeszcze należy wiedzieć "kiedy" a najwazniejsze
    "jak".
    Skoro call center - praca głosem w większości. i tym głosem (a w tym
    słowami, długością wypowiedzi, zwięzłością itp) nalezy odpowiednio
    operować. Nie oceniam twojej koleżanki, ale pierwsze co mi przyszło do
    głowy to to że ona po prostu odpowiedziała nieodpowiednio. może śmiała się
    do słuchawki, może nie dała znać po sobie że jest zainteresowana pracą
    tylko dała znać - niewerbalnie (o co w rozmowie telefonicznej jest bardzo
    ławo!) rekruterowi "szczeniaku, ty nie wiesz do kogo dzwonisz, jak będe
    miała czas to zadzwoń" zamiast " bardzo chętnie bym porozmawiała ale nie
    słyszę co pan/pani mów więc prosze o rozmowę za kilka minut albo o podanie
    numeru na jaki mam oddzwonić".
    to taka mała sugestia na - zauważoną przeze mnie w podtekście - pretensję do
    świata "dlaczgo nie walicie do mnie drzwiami i oknami"
    --
    ---- to tylko moje zdanie ---