  • Data: 2006-01-10 20:06:04
    Temat: Re: prywata
    Od: "Immona" <c...@n...googlemailu> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Szewc" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:75bc3$43c40b37$540a5f9b$645@news.chello.pl...

    > Musi mnie jakaś ślepota wzięła bo nie mogłem znaleźć twojego adresu, a
    > próby pisania na jakiekolwiek, które wydawały sie właściwe kończyły się
    > raportami o niedostarczeniu.

    Bo mam antyspama. "na googlemailu" w moim adresie oznacza koncowke
    @gmail.com - mail na Googlu jest na tyle popularny, ze sadzilam, ze taki
    rodzaj antyspamu nikomu nie przeszkodzi. Chyba ze klikales na "reply" nie
    patrzac, co jest napisane w adresie. c.oleszkiewicz(malpa)gmail.com

    I.

    --

    www.immona.ownlog.com