PracaGrupypl.praca.dyskusje › LG w kobierzycach - kiedy nabor do produkcji?

  • 11. Data: 2006-01-30 19:54:03
    Temat: Re: LG w kobierzycach - kiedy nabor do produkcji?
    Od: "the_foe" <t...@W...pl>

    Użytkownik "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net> napisał w
    wiadomości news:drlp9r$qb7$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Użytkownik "the_foe" <t...@W...pl> napisał w wiadomości

    > ludzkiwej
    >
    > Za co? Przeciez nawet siedzenie na kasie w hipermarkecie wymaga wiekszych
    > umiejetnosci niz stanie przy tasmie i dokrecanie przez polowe zycia tej
    > samej srubki...

    tyle ze jak ekspedientka jak sie pomyli to ktos co najwyzej dostanie za armo
    chrupku a jak ja przykrece te srubke za mocno to pojdzie spzret za 1500 zl.

  • 12. Data: 2006-01-30 20:38:22
    Od: "Gargamel" <s...@d...pl>

    > czy sa juz jakies sluchy kiedy to ruszy, jak to bedzie pzreprowadzane
    > (bezposrednio, przez agencje itd...), i ktos sie orientuje ile koreancy
    > placa szeregowym pracownikom produkcji (juz LG gdzies montuje w Polsce LCD
    > wiec takie dane ktos zna).

    a może ktoś się orientuje ile zarabia w tej fabryce kadra inżynierska?

    pozdrawiam.

  • 13. Data: 2006-01-30 20:43:16
    Od: "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net>

    > tyle ze jak ekspedientka jak sie pomyli to ktos co najwyzej dostanie za
    armo
    > chrupku a jak ja przykrece te srubke za mocno to pojdzie spzret za 1500
    zl.

    Dokrecaja urzadzeniem, ktore pilnuje zeby nie dokrecic zbyt mocno...

    sz.

  • 14. Data: 2006-01-31 08:14:58
    Od: "onet" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Kira" <c...@e...wytnij.pl> napisał w wiadomości

    > Re to: the_foe [Mon, 30 Jan 2006 18:08:51 +0100]:

    > Boszsz... zaczynam się bać tego kraju... TO jest LUDZKA
    > kwota?... 1000? Chyba jak się już ma kupę szmalu i własny
    > dom utrzymywany do kupy z kimś, bo inaczej to ja sobie
    > nie wyobrażam... Kredytu mieszkaniowego przy takiej pensji
    > nie dostaniesz, a wynajem na dzień dobry wpierdala 2/3.
    > A jeść też by się przydało, o rachunkach nie mówiąc...
    >
    > Ludzie, Wam to naprawdę wystarcza??
    >

    > Kira (w szoku)

    I dlatego prze takie osoby ciężko nam jest dostać godną płacę jak im
    wystarcza 1000. Przecież ja mam "troche" więcej, i gdyby nie fakt, ze
    mieszkanie mam w 100% darmowe to jadłbym suchy chleb!!!
    pomyślcie o tym ludzie. chcecie UE a godzicie sie na takie traktowanie!

  • 15. Data: 2006-01-31 10:22:54
    Od: "Inf" <g...@w...lublin.pl>

    > Boszsz... zaczynam się bać tego kraju... TO jest LUDZKA
    > kwota?... 1000?

    gwarntuję Ci, że gdy zostaniesz szefem/kierownikiem/dyrektorem to nie
    będziesz miała ochoty płacić ludziom więcej
    wszystko zależy od punktu widzenia,
    przecież przy pensjach rzędu 1000 euro ta fabryka LG w życiu by tu nie
    powstała,
    to, że jesteśmy unijnymi parobkami stało się faktem na naszych oczach a
    wszelkie próby oporu kończą się na przytaczaniu statystyk jacy to Ci Polacy
    są leniwi i mało wydajni,|

  • 16. Data: 2006-01-31 11:03:57
    Od: "the_foe" <t...@W...pl>

    Użytkownik "onet" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > mieszkanie mam w 100% darmowe to jadłbym suchy chleb!!!
    > pomyślcie o tym ludzie. chcecie UE a godzicie sie na takie traktowanie!

    tak, wiem, juz w Polsce ekoomisci wprowadzili nowy typ bezrobotnego - ktory
    by nie pracowal gdyby rodzice nie dokladali mu sie do pensji. Za 600 zlotych
    nie da sie samemu zyc, na ogol sa to ludzie ktorzy mieszkaja z rodzicami,
    nie musza placic za mnieszkanie, jedzenie. W Polsce juz pracuje sie dla
    chwaly a nie w celu zaspokajania potrzeb :(

  • 17. Data: 2006-01-31 11:14:27
    Od: "Inf" <g...@w...lublin.pl>

    W Polsce juz pracuje sie dla
    > chwaly a nie w celu zaspokajania potrzeb :(

    ja bym to jednak inaczej ujął,
    w Polsce pracuje się dla własnej chwały oraz zaspokojenia potrzeb inwestorów
    zagranicznych

  • 18. Data: 2006-01-31 11:24:23
    Od: "the_foe" <t...@W...pl>

    Użytkownik "Inf" <g...@w...lublin.pl> napisał w wiadomości
    >W Polsce juz pracuje sie dla
    >
    > ja bym to jednak inaczej ujął,
    > w Polsce pracuje się dla własnej chwały oraz zaspokojenia potrzeb
    > inwestorów zagranicznych

    tak to juz jest - wolny rynek. W Chinach, pocieszam sie, maja jeszcze
    gorzej. Przyjezdza taki chinski wsiok do miasta gdzie pzrez 2 lata zapieprza
    za 13 centow na godzine tylko po to zeby kupic krowe i zapewnic pewny byt
    swojej wieloosobowej rodzinie.
    U nas, przyadek z mojej autopsji. Mam kolezanke, co pracowala za 600 zl,
    miala kontakt bezposredni z klientami, musiala o siebie dbac. Kosmetyki,
    ubrania, komorka na chodzie. Praca na wejsciu ja kosztowala 300 zl na
    miesiac. Inny przypadek: kumpel zalapal prace we Wrocku: 800 zl na reke w
    wiekszym banku (umowa o dzielo wiec bez socjalow). 400 zl w plecy na dojazd
    + jakas 100 gubiona na chlamowte wyzywienie.
    To ostatnie chyba tlumaczy nierozgarnietym ekonomistom czemu ludnosc jest
    tak malo mobilna. Co z tego ze w Warszawie prac za 1000 zl na reke jest
    multum, skoro 1000 zl w stolicy nie wiem czy starczy na wynajecie kawalerki
    i jej oplacenie.

  • 19. Data: 2006-01-31 13:06:55
    Od: "BigDario" <b...@s...wp.pl>

    nabór na pracowników pradukcji, tzw. majstrów już się rozpoczął, a dokładnie
    wczoraj
    poszukuja 45 osob ze srednim wyksztalceniem i z podstawami angielskiego
    wstepne 5 miesieczne szkolenie w koreii
    stanowiska to technik produkcji oraz operator produkcji
    na kadre inzynierska rekrutacja zakonczyla sie w ubieglym tygodniu, na
    koniec tego tygodnia beda znane wyniki, kto jedzie a kto musi szukac
    dalej...

  • 20. Data: 2006-01-31 13:38:03
    Od: "the_foe" <t...@W...pl>

    Użytkownik "BigDario" <b...@s...wp.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > na kadre inzynierska rekrutacja zakonczyla sie w ubieglym tygodniu, na
    > koniec tego tygodnia beda znane wyniki, kto jedzie a kto musi szukac

    45!!!?? a mialo byc ponad 1000 ludzi na produkcje. Chyba nie ma sensu
    wysylac skoro wymagaja rocznego doswiadczenia na pdoobnym stanowisku (nigdy
    nie prqacowalem w przemysle) :(