PracaGrupypl.praca.dyskusje › LG w kobierzycach - kiedy nabor do produkcji?

  • 1. Data: 2006-01-30 16:06:19
    Temat: LG w kobierzycach - kiedy nabor do produkcji?
    Od: "the_foe" <t...@W...pl>

    jak w temacie
    czy sa juz jakies sluchy kiedy to ruszy, jak to bedzie pzreprowadzane
    (bezposrednio, przez agencje itd...), i ktos sie orientuje ile koreancy
    placa szeregowym pracownikom produkcji (juz LG gdzies montuje w Polsce LCD
    wiec takie dane ktos zna).
    Dzieki

  • 2. Data: 2006-01-30 16:25:17
    Temat: Re: LG w kobierzycach - kiedy nabor do produkcji?
    Od: "Wujek Dobra Rada z Kraju Rad" <redakcja_v@tralala@gazeta.pl>

    wszystkie wrocławskie agencje (work service, addeco) rekrutują,

    a sami w tej chwili budują zespół rekrutacji
    (to widac po ogloszeniach z wyborczej)

  • 3. Data: 2006-01-30 16:42:47
    Od: cartman <""cartman\"@@@@@@neostrada.pl">

    the_foe wrote:
> [...]
    > placa szeregowym pracownikom produkcji (juz LG gdzies montuje w Polsce LCD

    tak. w tamtej fabryce dostaja najnizsza krajowa

  • 4. Data: 2006-01-30 17:08:51
    Od: "the_foe" <t...@W...pl>

    Uzytkownik "cartman" <""cartman\"@@@@@@neostrada.pl"> napisal w wiadomosci

    > tak. w tamtej fabryce dostaja najnizsza krajowa

    na starcie to sie nie dziwie, a jak szybko sie dochodzi do jakiejs ludzkiwej
    kwoty? np do 1000 zl na reke?

  • 5. Data: 2006-01-30 17:53:38
    Od: czarny <m...@f...art.lp>

    the_foe napisał(a):

    > na starcie to sie nie dziwie, a jak szybko sie dochodzi do jakiejs ludzkiwej
    > kwoty? np do 1000 zl na reke?

    Ja wiem, ze to prywatna sprawa kazdego człowieka,
    ale dlaczego uważasz ze 1000 zł jest "ludzkie" ale 899
    juz nie? Wszak to tylko 101 zl roznicy...?

    --
    czarny
    ============= www.czarnobiale.pl =============

  • 6. Data: 2006-01-30 18:03:28
    Od: "the_foe" <t...@W...pl>

    Użytkownik "czarny" <m...@f...art.lp> napisał w wiadomości

    > Ja wiem, ze to prywatna sprawa kazdego człowieka,
    > ale dlaczego uważasz ze 1000 zł jest "ludzkie" ale 899
    > juz nie? Wszak to tylko 101 zl roznicy...?

    najnizsze wynegrodzenie to 650 zl (chyba dokladnie 649 jesli sie ne imyle)
    na reke wiec dodatkowe 50% tej kwoty robi duza roznice.
    Za 1000 zl netto legalnej w pelni pracy , 40 h na tydzien , nie zagrazajacej
    zyciu i zdrowiu, moge pracowac wszedzie i na kazdym stanowisku.

  • 7. Data: 2006-01-30 18:19:56
    Od: czarny <m...@f...art.lp>

    the_foe napisał(a):

> [...]
    > Za 1000 zl netto legalnej w pelni pracy , 40 h na tydzien , nie zagrazajacej
    > zyciu i zdrowiu, moge pracowac wszedzie i na kazdym stanowisku.

    Oczywiście, tym razem to ja sięzakręciłem: mówiac 1000 myslalem o
    wynagrodzeniu netto, natomiast mowiac 899 tez netto, a przecież
    899 to najniższa ale bruto...
    Ma sie te słabsze dni czasami ...

  • 8. Data: 2006-01-30 19:29:48
    Od: "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net>

    Użytkownik "the_foe" <t...@W...pl> napisał w wiadomości

    > na starcie to sie nie dziwie, a jak szybko sie dochodzi do jakiejs
    ludzkiwej
    > kwoty? np do 1000 zl na reke?

    Za co? Przeciez nawet siedzenie na kasie w hipermarkecie wymaga wiekszych
    umiejetnosci niz stanie przy tasmie i dokrecanie przez polowe zycia tej
    samej srubki...

    sz.

  • 9. Data: 2006-01-30 19:42:19
    Od: Kira <c...@e...wytnij.pl>

    Re to: the_foe [Mon, 30 Jan 2006 18:08:51 +0100]:

    > ludzkiwej kwoty? np do 1000 zl na reke?

    Boszsz... zaczynam się bać tego kraju... TO jest LUDZKA
    kwota?... 1000? Chyba jak się już ma kupę szmalu i własny
    dom utrzymywany do kupy z kimś, bo inaczej to ja sobie
    nie wyobrażam... Kredytu mieszkaniowego przy takiej pensji
    nie dostaniesz, a wynajem na dzień dobry wpierdala 2/3.
    A jeść też by się przydało, o rachunkach nie mówiąc...

    Ludzie, Wam to naprawdę wystarcza??

    Kira (w szoku)

    --
    _____
    // //))) priv: kira(a)wwt.pl ~ lub: 1565217 ~ wybierz sobie ;) |

  • 10. Data: 2006-01-30 19:52:02
    Od: "the_foe" <t...@W...pl>

    Użytkownik "Kira" <c...@e...wytnij.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > nie dostaniesz, a wynajem na dzień dobry wpierdala 2/3.
    > A jeść też by się przydało, o rachunkach nie mówiąc...

    rzeczywistosc stref bezrobocia :(
    U mnie w wojewodztwie jest 26% bezrobocie, w rejonie 30% a w moim miejsce
    35%. Pracowalem na pol etatu (oficjalnie) + drugie pol etatu (nieoficjalnie)
    przez 2 lata za 630 zl na reke bez szns na realna podwyzke (teoretycznie
    pracujac za dwoch mozna bylo wyciagnac 1000 ne reke). Takie sa realia a na
    Twoje miejsce czeka 10 innych. Kiedy sie zwalnialem to sam przyjalaem z 30
    CV na moje zastepstwo.