PracaGrupypl.praca.dyskusje › odejście z firmy

  • 1. Data: 2006-01-30 12:13:39
    Temat: odejście z firmy
    Od: "Mis" <m...@w...pl>

    Mam pytanie?, pracuję w firmie informatycznej, ale z pewnych względów chcę
    odejść. Jestem na kontrakcie, tzn. mam swoją firmę i wystawiam co miesiąc
    faktury. Sytuacja jest taka że teoretycznie nie mam podpisanego żednego
    kontraktu, ale kiedyś wydrukowałem takowy, podpisałem go i zaniosłem
    szefowi. Ten go nie podpisał i nie zwrócił mi kopii. CZy w taki wypadku mogę
    zamknąć komputer i nic nikomu nie mówić wyjść z firmy ??

  • 2. Data: 2006-01-30 13:00:57
    Temat: Re: odejście z firmy
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu Mis porozsypywal nastepujace haczki:
> [...]
    > kontraktu, ale kiedyś wydrukowałem takowy, podpisałem go i zaniosłem
    > szefowi. Ten go nie podpisał i nie zwrócił mi kopii.
    Mysle ze moze go podpisac w kazdej chwili skoro ma ten kontrakt.
    > CZy w taki wypadku mogę zamknąć komputer i nic nikomu nie mówić wyjść z firmy ??
    Mozesz. Mysle ze Cie nie rozstrzelaja. A co do konsekwencji - nie wiemy
    co bylo w kontrakcie.
    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl

  • 3. Data: 2006-01-30 13:39:58
    Od: HERAKLES <h...@g...com>

    Mis wrote:

> [...]
    > szefowi. Ten go nie podpisał i nie zwrócił mi kopii. CZy w taki wypadku
    > mogę zamknąć komputer i nic nikomu nie mówić wyjść z firmy ??
    dałeś się zrobić w bambuko!

  • 4. Data: 2006-01-30 15:58:14
    Od: "the_foe" <t...@W...pl>

    Użytkownik "Mis" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > mogę
    > zamknąć komputer i nic nikomu nie mówić wyjść z firmy ??

    no jezeli dales mu kontrakt ktory podpisales.... to rece opadaja....
    Kontrakty czy umowy podpisuje sie tylko jednoczesnie, jesli chciales mu dac
    poczytac to do domu to dac mu trzeba bylo niepodpisany przez Ciebie
    egzemplarz. Tak to ma Cie w reku, kiedy ty bys chcial egezkwowac kontrakt to
    powie ze niczego nie podpisywal, zas kiedy ty zawalisz zasady tego kontraktu
    (np odchodzac w sina dal) to sie na nim podpisze i zacznie egzekowowac od
    ciebie np, odszkodaowanie.

  • 5. Data: 2006-01-30 16:28:48
    Od: Kira <c...@e...wytnij.pl>

    Re to: Mis [Mon, 30 Jan 2006 13:13:39 +0100]:

    > kontraktu, ale kiedyś wydrukowałem takowy, podpisałem go
    > i zaniosłem szefowi. Ten go nie podpisał i nie zwrócił mi
    > kopii. CZy w taki wypadku mogę zamknąć komputer i nic nikomu
    > nie mówić wyjść z firmy ??

    A tego to Ci najstarsi górale nie powiedzą... Znajdź lepiej
    ten kontrakt i przypomnij sobie, do czego się zobowiązałeś,
    w jakiej formie i z jakimi konsekwencjami niedotrzymania.

    Kira

    --
    _____
    // //))) priv: kira(a)wwt.pl ~ lub: 1565217 ~ wybierz sobie ;) |

  • 6. Data: 2006-01-30 16:47:01
    Od: "entroper" <e...@C...spamerom.poczta.onet.pl>

> [...]

    zaniosłem
    > szefowi. Ten go nie podpisał i nie zwrócił mi kopii.

    Przekombinowałeś... Ale może chociaż wpisałeś na tym kontrakcie
    aktualną datę i maksymalny czas trwania kontraktu ? Bo jeśli nie, to
    przedpiścy bardzo optymistycznie ocenili Twoją sytuację...

    pozdrawiam
    entrop3r