PracaGrupypl.praca.dyskusje › Ankieta - Twoja firma a internet - będę wdzięczny za wypełnienie

  • 1. Data: 2006-01-30 00:26:38
    Temat: Ankieta - Twoja firma a internet - będę wdzięczny za wypełnienie
    Od: Slawek <g...@v...pl>

    Witam

    Jeśli ktoś zechce poświęcić dosłownie minute czasu to będę wdzięczny za
    wypełnienie ankiety znajdującej się pod adresem
    http://www.netteria.net/ankieta/

    z góry dziękuje i pozdrawiam
    Sławek

    http://groups.google.pl/group/biznesoferty/ - biznes oferty
    http://groups.google.pl/group/e-zlecenie/ - zlecenia przez internet
    http://www.netteria.net/ankieta/ - ankieta - Twoja firma w
    internecie
    http://www.netteria.net - tworzenie stron www

  • 2. Data: 2006-01-30 11:15:45
    Od: Kira Falernowa <k...@w...mi.stad>

    On 2006-01-30, Slawek wrote:

    > http://www.netteria.net/ankieta/

    Czemu zakładasz, że będę szukała przez wyszukiwarkę?

    Kira

  • 3. Data: 2006-01-30 11:35:16
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu Kira Falernowa porozsypywal nastepujace haczki:
    > Czemu zakładasz, że będę szukała przez wyszukiwarkę?
    Bo niektorzy uwazaja ze jesli w google czegos nie ma to nie istnieje
    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl

  • 4. Data: 2006-01-30 11:47:29
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    badzio napisał(a):

    > Bo niektorzy uwazaja ze jesli w google czegos nie ma to nie istnieje

    A tak nie jest? ;P Od kiedy? ;P

    j.

  • 5. Data: 2006-01-30 13:36:40
    Od: czarny <m...@f...art.lp>

    badzio napisał(a):

    > Bo niektorzy uwazaja ze jesli w google czegos nie ma to nie istnieje

    ...bo niektórzy tkwią w średniowieczu uważając, że niczego nie mozna
    znalezc przez wyszukiwarkę?

    --
    czarny
    ============= www.czarnobiale.pl =============

  • 6. Data: 2006-01-30 14:27:44
    Od: Kira <c...@e...wytnij.pl>

    Re to: badzio [Mon, 30 Jan 2006 12:35:16 +0100]:

    > Bo niektorzy uwazaja ze jesli w google czegos nie ma
    > to nie istnieje

    No ale to nie jest odpowiedź na moje pytanie. Jasne, że
    da się takie oferty Guglnąć, ale to nie znaczy że właśnie
    tą metodą będę ich szukać, prawda?

    Kira

    --
    _____
    // //))) priv: kira(a)wwt.pl ~ lub: 1565217 ~ wybierz sobie ;) |

  • 7. Data: 2006-02-01 12:43:24
    Od: "bublik" <b...@f...com>

    Użytkownik "Kira" <c...@e...wytnij.pl> napisał w wiadomości

    > Re to: badzio [Mon, 30 Jan 2006 12:35:16 +0100]:

    > No ale to nie jest odpowiedź na moje pytanie. Jasne, że
    > da się takie oferty Guglnąć, ale to nie znaczy że właśnie
    > tą metodą będę ich szukać, prawda?

    A jak wg Ciebie ktos, kto nie orientuje sie na rynku ma znalezc wykonawce
    strony czy multimediow ?

    .

  • 8. Data: 2006-02-01 13:02:08
    Od: Marek Barbaszyński <m...@i...com.pl>

    bublik wrote:
    > Użytkownik "Kira" <c...@e...wytnij.pl> napisał w wiadomości

    > A jak wg Ciebie ktos, kto nie orientuje sie na rynku ma znalezc
    > wykonawce strony czy multimediow ?

    Na przykład kontaktując się z wykonawcami stron które widział
    i które mu odpowiadają. Wykonawcy często zostawiają jakiś link
    do siebie. Można też zapytać właściciela strony o kontakt do
    wykonawcy. W ten sposób na dzien dobry wiesz, że wykonawca
    potrafi zrobić coś, co Ci pasuje.

    --
    Marek "Barbidu" Barbaszyński
    ---- The signature has been optimized away

  • 9. Data: 2006-02-01 20:01:03
    Od: Kira <c...@e...wytnij.pl>

    Re to: bublik [Wed, 1 Feb 2006 13:43:24 +0100]:

    > A jak wg Ciebie ktos, kto nie orientuje sie na rynku
    > ma znalezc wykonawce strony czy multimediow ?

    Głuchym telefonem.
    Ktoś kto się faktycznie nie orientuje, nie będzie też się
    przedzierał przez tysiące linków z wyszukiwarki - bo dość
    szybko zgłupieje nie wiedząc na co właściwie patrzy.

    Od klientów którzy się nie orientują to jest zresztą dział
    handlowy a nie pozycjonerzy...

    Kira

    --
    | ' /| |_ Cyber-Girl.NET - Bo SIEĆ jest rodzaju żeńskiego :)|

  • 10. Data: 2006-02-01 21:32:05
    Od: "bublik" <b...@f...com>

> [...]
    > przedzierał przez tysiące linków z wyszukiwarki - bo dość
    > szybko zgłupieje nie wiedząc na co właściwie patrzy.

    Tysiaca nie, ale pierwsze 10 - jak najbardziej.

    .