PracaGrupypl.praca.dyskusjeLG w kobierzycach - kiedy nabor do produkcji? › Re: LG w kobierzycach - kiedy nabor do produkcji?
    From: "the_foe" <t...@W...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: LG w kobierzycach - kiedy nabor do produkcji?
    Date: Tue, 31 Jan 2006 12:03:57 +0100

    Użytkownik "onet" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:drn61m$j1d$1@news.onet.pl...

    > Użytkownik "Kira" <c...@e...wytnij.pl> napisał w wiadomości

    > I dlatego prze takie osoby ciężko nam jest dostać godną płacę jak im
    > wystarcza 1000. Przecież ja mam "troche" więcej, i gdyby nie fakt, ze
    > mieszkanie mam w 100% darmowe to jadłbym suchy chleb!!!
    > pomyślcie o tym ludzie. chcecie UE a godzicie sie na takie traktowanie!

    tak, wiem, juz w Polsce ekoomisci wprowadzili nowy typ bezrobotnego - ktory
    by nie pracowal gdyby rodzice nie dokladali mu sie do pensji. Za 600 zlotych
    nie da sie samemu zyc, na ogol sa to ludzie ktorzy mieszkaja z rodzicami,
    nie musza placic za mnieszkanie, jedzenie. W Polsce juz pracuje sie dla
    chwaly a nie w celu zaspokajania potrzeb :(