PracaGrupypl.praca.dyskusje › LG w kobierzycach - kiedy nabor do produkcji?

  • 21. Data: 2006-01-31 14:02:10
    Temat: Re: LG w kobierzycach - kiedy nabor do produkcji?
    Od: "BigDario" <b...@s...wp.pl>

    > 45!!!?? a mialo byc ponad 1000 ludzi na produkcje. Chyba nie ma sensu
    > wysylac skoro wymagaja rocznego doswiadczenia na pdoobnym stanowisku
    > (nigdy nie prqacowalem w przemysle) :(

    tysiac ma byc "fizycznych" czyli takich jakich poszukuje caly czas toyota, z
    wyksztalceniem zawodowym
    natomiast musza byc inzynierowie, majstrowie i kierownicy i tych teraz
    rekrutuja i beda szkolic w koreii
    roczne doswiadczenie nie jest wymagane, zapewniam cie o tym...

  • 22. Data: 2006-01-31 14:06:58
    Od: "the_foe" <t...@W...pl>

    Użytkownik "BigDario" <b...@s...wp.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > rekrutuja i beda szkolic w koreii
    > roczne doswiadczenie nie jest wymagane, zapewniam cie o tym...

    bede musial chyba zataic wyzsze wyksztalcenie, mam nadzieje ze srednie nie
    dyskwalifikuje?

  • 23. Data: 2006-01-31 14:12:52
    Od: "BigDario" <b...@s...wp.pl>

    > bede musial chyba zataic wyzsze wyksztalcenie, mam nadzieje ze srednie nie
    > dyskwalifikuje?

    mysle ze nie bedziesz musial...
    przy wyzszym wymagali bieglej znajomosci jezyka, ale to byly inne stanowiska
    powodzenia ;)

  • 24. Data: 2006-01-31 14:16:07
    Od: "the_foe" <t...@W...pl>

    > mysle ze nie bedziesz musial...
    > przy wyzszym wymagali bieglej znajomosci jezyka, ale to byly inne
    > stanowiska
    > powodzenia ;)
    znam dobrze angielski
    pisac o tym na podaniu o prace fizyczna?

  • 25. Data: 2006-01-31 14:17:43
    Od: "BigDario" <b...@s...wp.pl>

    > znam dobrze angielski
    > pisac o tym na podaniu o prace fizyczna?
    a czemu szukasz fizycznej, poszukaj odpowiedniej do twoich kwalifikacji...

  • 26. Data: 2006-01-31 14:20:35
    Od: "the_foe" <t...@W...pl>

    > a czemu szukasz fizycznej, poszukaj odpowiedniej do twoich kwalifikacji...

    nie mam zadnych kwalifikacji technicznych. U mnie w miescie i tak nei
    dostane innej pracy niz za 600 zl bez mozliwosci podwyzki. Wole wiec
    popracowac dla znanej marki nawet za te 600 zl. Z takimi papierami znajde od
    reki robote np na Wyspach.

  • 27. Data: 2006-01-31 14:22:14
    Od: "BigDario" <b...@s...wp.pl>

> [...]
    > dostane innej pracy niz za 600 zl bez mozliwosci podwyzki. Wole wiec
    > popracowac dla znanej marki nawet za te 600 zl. Z takimi papierami znajde

    z tego co wiem to w lg.philips na reke dla majstra 1000 zl nie bedzie zadnym
    problemem

  • 28. Data: 2006-01-31 14:45:30
    Od: Kira <c...@e...wytnij.pl>

    Re to: Inf [Tue, 31 Jan 2006 11:22:54 +0100]:

    > gwarntuję Ci, że gdy zostaniesz szefem/kierownikiem/dyrektorem
    > to nie będziesz miała ochoty płacić ludziom więcej

    Spóźniłeś się o parę lat. Gdzie przesłać tytuł wykonalności
    tej gwarancji i na ile ona opiewa?

    Kira

    --
    _____
    // //))) priv: kira(a)wwt.pl ~ lub: 1565217 ~ wybierz sobie ;) |

  • 29. Data: 2006-02-01 08:41:12
    Od: "Inf" <g...@w...lublin.pl>

    > Spóźniłeś się o parę lat. Gdzie przesłać tytuł wykonalności
    > tej gwarancji i na ile ona opiewa?

    słowo się rzekło,
    na priva, a ja ocenię czy jest warta butelki trójniaka rocznik 2000 z mojej
    piwnicy,

  • 30. Data: 2006-02-01 09:40:46
    Od: "Inf" <g...@w...lublin.pl>

    > nie mam zadnych kwalifikacji technicznych. U mnie w miescie i tak nei
    > dostane innej pracy niz za 600 zl bez mozliwosci podwyzki.

    człowieku , więcej wiary w siebie !
    ja swoją pierwszą pracę dostałem po maturze w liceum zawodowym i było to
    stanowisko konstruktora w fabryce samochodów,
    tytułowali mnie panie inżynierze zanim nim zostałem, nie przeszkadzało mi to
    opracowywać pomysły racjonalizatorskie,
    więc bądź jak Tommy Lee Jones w Ściganym ;-)