PracaGrupypl.praca.dyskusje › Kupie konto w Allegro.pl

  • 1. Data: 2004-12-13 14:34:39
    Temat: Kupie konto w Allegro.pl
    Od: "Daniel Rudzinski" <d...@N...gazeta.pl>

    Niestety moje konto na Allegro zostalo zawieszone (za umieszczanie
    niedozwolonych linkow w opisie aukcji).
    Moze ktos zyczliwy moglby mi odstapic swoje konto w tym serwisie aukcyjnym...
    oczywiscie nie za darmo :-)
    Interesuje mnie konto z mozliwoscia wystawiania aukcji (potwierdzone kodem
    przesylanym poczta albo zalozone jeszcze przed wprowadzenie pelnej aktywacji
    kodem).
    Kontakt: d...@g...pl
    Daniel Rudzinski

  • 2. Data: 2004-12-13 14:45:21
    Temat: Re: Kupie konto w Allegro.pl
    Od: "Agnieszka" <a...@b...pl>

> [...]
    > Interesuje mnie konto z mozliwoscia wystawiania aukcji (potwierdzone kodem
    > przesylanym poczta albo zalozone jeszcze przed wprowadzenie pelnej

    jezeli to prowokacja to... o jakiej kwocie mowimy??? :D

  • 3. Data: 2004-12-13 15:57:20
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Mon, 13 Dec 2004 15:45:21 +0100, na pl.praca.dyskusje, Agnieszka
    napisał(a):

    > jezeli to prowokacja to... o jakiej kwocie mowimy??? :D

    Oj, nie daj sie zrobic Agnieszko.
    Przeciez rejestrowalas konto na siebie i allegro ma Twoje dane. Gosc moze
    wziac i wystawic drogie przedmioty a potem powysylac chocby i cegly albo w
    ogole nic. A adres w allegro lezy Twoj wlasnie i to Ty bedziesz miec
    problemy jak kolejni uzytkownicy zaczna skladac do allegro reklamacje.

    BTW - przypomina mi sie historia pewnego uzytkownika... zwal sie
    komputery00. Jak kto chce, niech go sobie w allegro poszuka, pouczajace
    komentarze :D

    --
    Kapsel
    kapsulski(malpka)poczta.onet.pl

  • 4. Data: 2004-12-13 15:59:08
    Od: "Seba_Fan" <S...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Użytkownik "Daniel Rudzinski" <d...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Interesuje mnie konto z mozliwoscia wystawiania aukcji (potwierdzone kodem
    > przesylanym poczta albo zalozone jeszcze przed wprowadzenie pelnej

    naprawde nie wolno podawac linkow i za to konto zostalo zamkniete?

  • 5. Data: 2004-12-13 17:46:29
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>

    Daniel Rudzinski <d...@N...gazeta.pl> zapodał(a):
> [...]
    > Interesuje mnie konto z mozliwoscia wystawiania aukcji (potwierdzone kodem
    > przesylanym poczta albo zalozone jeszcze przed wprowadzenie pelnej

    Prowokacja?
    Piszesz, że Allegro zawiesiło Ci konto i jeszcze chcesz kupić
    czyjeś konto (zarejestrowane na nazwisko) ?? huehue

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(@)irc(.)pl

  • 6. Data: 2004-12-13 17:47:18
    Od: "Agnieszka" <a...@b...pl>

> [...]
    >
    > BTW - przypomina mi sie historia pewnego uzytkownika... zwal sie
    > komputery00. Jak kto chce, niech go sobie w allegro poszuka, pouczajace

    przecież wiem o co jemu chodzi, poki co nie mam zamiaru konczyc kariery na
    allegro i byc scigana :)

    pozdrawiam

    p.s. tylko ta kwota mi chodzi non stop po glowie :D

  • 7. Data: 2004-12-13 18:48:29
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Mon, 13 Dec 2004 18:47:18 +0100, na pl.praca.dyskusje, Agnieszka
    napisał(a):

    > przecież wiem o co jemu chodzi, poki co nie mam zamiaru konczyc kariery na
    > allegro i byc scigana :)

    > p.s. tylko ta kwota mi chodzi non stop po glowie :D

    Acha :)
    Jakos tak na powazniwe wzialem Twoj post i chcialem przestrzec, ale widze
    nie bylo trzeba :))

  • 8. Data: 2004-12-13 19:12:17
    Od: "Artur R. Czechowski" <a...@h...pl>

    On 2004-12-13, Seba_Fan <S...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote:
    > Użytkownik "Daniel Rudzinski" <d...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > aukcyjnym...
    > aktywacji
    > naprawde nie wolno podawac linkow i za to konto zostalo zamkniete?
    Przeczytaj regulamin.

    Pozdrawiam
    Czesiu

    PS. FUT warning, proszę nie ignorować.
    --
    meine trabant ist fantastik, zwei cylinder und nur plastik

  • 9. Data: 2004-12-14 11:21:32
    Od: "SLaw" <s...@w...pl>

    > Niestety moje konto na Allegro zostalo zawieszone (za umieszczanie bla bla
    bla

    Widze ze kolejna grupa zasmiecana jest przez tego Pana.

    --
    SLaw

  • 10. Data: 2004-12-23 19:48:50
    Od: theDake <n...@n...pl>

    On Mon, 13 Dec 2004 14:34:39 +0000 (UTC), "Daniel Rudzinski"
    <d...@N...gazeta.pl> wrote:

    >Niestety moje konto na Allegro zostalo zawieszone (za umieszczanie
    >niedozwolonych linkow w opisie aukcji).

    napisz jakich linkow?