PracaGrupypl.praca.dyskusje › ITC

  • 1. Data: 2004-12-13 16:56:59
    Temat: ITC
    Od: "mk" <m...@g...pl>

    Co wiecie o firmie ITC z Krakowa?(www.itcpraca.pl) Może ktoś skorzystał z ich
    usług i ma jakieś pozytywne doswiaczenia. Pozdrawiam.K

  • 2. Data: 2004-12-13 17:31:07
    Temat: Re: ITC
    Od: "drapcio" <d...@i...pl>

    ja się u nich rejestrowałem itd dzwoniłem i nic
    chyba coś juz było ale dawno
    poszukaj coś na gazeta.pl i wejdz na forum tam coś powinno być
    pozdrawiam

  • 3. Data: 2004-12-13 21:45:42
    Od: m...@g...pl

> [...]
    > chyba coś juz było ale dawno
    > poszukaj coś na gazeta.pl i wejdz na forum tam coś powinno być

    Charakterystyczne jest u nich duża ilość ofert pracy ,co na pierwszy rzut oka
    robi pozytywne nadzieje,ale czyzby jeszcze nikogo nie uszczęśliwili pracą?

  • 4. Data: 2004-12-14 08:22:01
    Od: "Skony" <s...@w...pl>

    Użytkownik <m...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]

    Ja podobnie, wygląda na to, że zamieszczają ogłoszenia albo już dawno
    nieaktualne albo jakieś lewe tylko po co??

    AS

  • 5. Data: 2004-12-14 11:43:02
    Od: Kyniu <k...@U...poczta.gazeta.pl>

    Tue, 14 Dec 2004 09:22:01 +0100, na pl.praca.dyskusje, Skony napisal(a):

    > nieaktualne albo jakieś lewe tylko po co??

    dane osobowe, szczegolnie tak dokladne jak te zawarte w CV to kopalnia
    zlota. Szczegolnie ze zwroc uwage na ich wzor CV ktory jest wymagany:
    "Wyrażam zgodę na otrzymywanie od agencji ofert oraz informacji
    handlowych".

    I wszystko staje sie jasne. Swoja droga wypadaloby powiadomic wlasciwe
    instytucje iz pod przykrywka agencji posrednictwa pracy kryja sie oszusci
    pozyskujacy dane osobowe do celow marketingowych.

    Kyniu

    --
    _ __ _
    | ' < || | ' \| | || |
    |_|\_\_, |_||_|_|\_,_|
    |__/

  • 6. Data: 2004-12-14 11:46:18
    Temat: Odp: Re: ITC
    Od: "krzyzyk do zamykania okna w systemie windows" <szfagropol@wp_nospam.pl>

    >(...)pozyskujacy dane osobowe do celow marketingowych.

    mylisz pojecia.

    ---

  • 7. Data: 2004-12-14 11:57:10
    Temat: Re: Re: ITC
    Od: Kyniu <k...@U...poczta.gazeta.pl>

    Tue, 14 Dec 2004 12:46:18 +0100, na pl.praca.dyskusje, krzyzyk do zamykania
    okna w systemie windows napisal(a):

    > mylisz pojecia.

    Po pierwsze nie wiem po co zaczynasz nowy watek. Po drugie skoro myle
    pojecia to mnie oswiec.

    Kyniu

    --
    _ __ _
    | ' < || | ' \| | || |
    |_|\_\_, |_||_|_|\_,_|
    |__/

  • 8. Data: 2004-12-14 12:19:34
    Temat: Odp: Re: Re: ITC
    Od: "krzyzyk do zamykania okna w systemie windows" <szfagropol@wp_nospam.pl>

    >Po pierwsze nie wiem po co zaczynasz nowy watek. Po drugie skoro myle
    >pojecia to mnie oswiec.

    polecam szkolenie z ochrony danych osobowych.
    za skomplikowane i nie chce mi sie tutaj rozpisywac na ten temat.

    PS: jaki nowy watek? ja mam calyczas ten sam.

    ---

  • 9. Data: 2004-12-14 12:56:14
    Temat: Re: Re: Re: ITC
    Od: Kyniu <k...@U...poczta.gazeta.pl>

    Tue, 14 Dec 2004 13:19:34 +0100, na pl.praca.dyskusje, krzyzyk do zamykania
    okna w systemie windows napisal(a):

    > polecam szkolenie z ochrony danych osobowych.
    > za skomplikowane i nie chce mi sie tutaj rozpisywac na ten temat.

    Za skomplikowane to jest dla Ciebie udanie sie pod adres
    http://www.itcpraca.pl/downloads/twojecv.doc i sprawdzenie co musisz
    zawrzesc w swoim CV a znajdziesz tam:

    Wyrażam zgodę na otrzymywanie od agencji ofert oraz informacji handlowych.
    Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w CV w celu
    niezbędnym do realizacji procesu rekrutacji, w tym na ich przekazywanie do
    potencjalnych pracodawcó z siedzibą poza granicami kraju (zgodnie z Ustawą
    z dn.29.08.97 r. o Ochronie Danych Osobowych Dz. U. 97 Nr 133 poz. 883).

    Wiec ITC ma podkladke i moze twierdzic ze nie wie co owi potencjalni
    pracodawcy zrobili i jak wykorzystali przekazane im dane osobowe.

    > PS: jaki nowy watek? ja mam calyczas ten sam.

    A ja widze ze otworzyles teraz kolejny.

    Kyniu

    --
    _ __ _
    | ' < || | ' \| | || |
    |_|\_\_, |_||_|_|\_,_|
    |__/

  • 10. Data: 2004-12-14 13:12:15
    Temat: Odp: Re: Re: Re: ITC
    Od: "krzyzyk do zamykania okna w systemie windows" <szfagropol@wp_nospam.pl>

> [...]
    >z dn.29.08.97 r. o Ochronie Danych Osobowych Dz. U. 97 Nr 133 poz. 883).

    Jeżeli chodzi o ten zapis to IMHO jest to takie zabezpieczenie,
    widocznie firma ma biura za granicami kraju np. spółka-córka,
    spółka-matka, które de facto
    mogą występować jako inny podmiot. Ale jasno jest napisane, że tylko do
    celów rekrutacji.

    >Wiec ITC ma podkladke i moze twierdzic ze nie wie co owi potencjalni
    >pracodawcy zrobili i jak wykorzystali przekazane im dane osobowe.

    W każdym momencie możesz wystąpić do ITC z podaniem o udzielenie
    informacji, komu,
    kiedy, jak i gdzie, udostępnili twoje dane osobowe oraz jak są przetwarzane.
    Nie mogą odpowiedzieć, że "nie wiedzą co sie dalej z nimi dzieje":)
    Jest nawet taki specjalny wzór pisma i mają chyba (nie pamiętam
    dokladnie) 14 dni na ustosunkowanie się do niego,
    a jak nie to później już tylko GIODO i papa..."Kaziu, musimy zamknonć
    firme, bo nam jakomś kare władowali...":D

    >A ja widze ze otworzyles teraz kolejny.

    a to ciekawe... a jaki serwer?
    bo u mnie jest to jako odpowiedz do twojej wypowiedzi, czyli wszystko ok

    Pozdrawiam.

    PS: ja proponuje EOT:)

    ---