PracaGrupypl.praca.dyskusje › gdzie trenowac unie?

  • 1. Data: 2004-12-13 10:42:11
    Temat: gdzie trenowac unie?
    Od: "Immona" <c...@W...com.pl>

    Potrzebuje dobrej rady.

    W swojej pracy zetknelam sie z funduszami unijnymi - uczestniczac w dwoch
    projektach wspolfinansowanych przez te fundusze i m.in. tworzac raporty nt.
    wykorzystania srodkow, bedac uwaznym obserwatorem procesu tworzenia wniosku,
    ktory odniosl sukces (wraz ze wszystkimi przyleglosciami typu biznes plan),
    przestudiowawszy w calosci kilka innych skutecznych wnioskow i w koncu bedac
    przez pracodawce wyslana na dobre szkolenie z zakresu funduszy
    strukturalnych, gdzie uslyszalam rzeczy, jakich bym sama nie wymyslila :)
    Oczywiscie materialy ze stron PARPu dotyczace dzialan 2.1, 2.2. i 2.3 z SPO
    WPK i 2.3 z SPO RZL mam przeczytane wielokrotnie i to ten zakres mnie
    interesuje.

    Rozpiera mnie chec cwiczenia tej wiedzy w praktyce, bo bardzo lubie
    biurokracje i specyfikacje, ale w moim najblizszym otoczeniu w najblizszym
    czasie wnioskow unijnych juz nie planuje sie. Chetnie bym wziela udzial w
    pracach zespolu opracowujacego jakis wniosek, _pod kierownictwem
    doswiadczonej osoby_. Problem pierwszy: nie zamierzam zmieniac pracy - na
    szczescie moja obecna jest b. elastyczna z wyjatkiem dni "wydarzeniowych"
    typu konferencje i inne spotkania - moge wychodzic na miasto, a nawet
    zajmowac sie w miejscu pracy zewnetrznymi zleceniami za wiedza i zgoda
    szefa, mam tez jakis zapas dni wolnych do odebrania. Musialoby wiec to
    wygladac tak, ze czasem przychodze na omowienie czegos w realu, a poza tym
    zajmuje sie tym zdalnie i w trybie zadaniowym. Problem drugi, znacznie
    powazniejszy: nie mam pojecia, gdzie ze swoja checia unijnego praktykowania
    sie zglosic, bo namnozylo sie niepowaznych malych firm probujacych zbic kase
    na "skladaniu wnioskow" (potem jest tak jak bylo z 2.2.1, ze na ponad 700
    ponad 500 wnioskow odrzucono ze wzgledow formalnych[1]) - z kolei o probie
    uderzenia do duzych firm konsultingowych nie mysle z tego wzgledu, ze one od
    kazdego chca pelnego zaangazowania i maja kulture firmowa, do ktorej ja nie
    pasuje.

    Sadzicie, ze sa w rejonie wroclawskim jakies mniejsze firmy zajmujace sie
    wnioskami, w ktorych siedza ludzie, od ktorych moge sie czegos nauczyc, a
    nie akwizytorzy, ktorzy zwietrzyli biznes i sie pobieznie doszkolili? Jesli
    tak, to ktore? A moze lepiej sie zglosic do jakiejs firmy, ktora sama dla
    siebie tworzy wniosek bez udzialu firmy doradczej?

    I.

    [1] Wniosek odpada ze wzgledow formalnych np. jak nie ma kropki tam, gdzie
    ma byc. Wnioskodawcy sa z tego powodu czesto rozgoryczeni, a dla mnie to
    normalne, ze kompilator tak dziala :D

  • 2. Data: 2004-12-14 11:17:33
    Temat: Re: gdzie trenowac unie?
    Od: "ewelina" <e...@v...pl>

> [...]
    > normalne, ze kompilator tak dziala  :D
    >
    > Złoż aplikację np. do Urządu Wojewódzkiego - Instytucja Posredniczaca w
    zarzadzaniu funduszami europejskimi - wnioski itp.

  • 3. Data: 2004-12-14 13:08:35
    Od: "Immona" <c...@W...com.pl>

    Użytkownik "ewelina" <e...@v...pl> napisał w wiadomości

    > zarzadzaniu funduszami europejskimi - wnioski itp.

    Chyba nie przeczytalas uwaznie mojego posta. Nie moge nigdzie zlozyc
    aplikacji, bo obecna praca bardzo mi sie podoba i nie chce jej zmieniac.
    Chce dolaczyc do jakiegos wnioskopisarskiego zespolu na zasadach
    dochodzaco-zdalnego luznego wspolpracownika, ktory da sporo od siebie i sie
    jednoczesnie czegos nauczy i przekuje wiedze teoretyczna w doswiadczenie.
    Urzedy nie wspolpracuja z ludzmi na takich elastycznych zasadach.

    I.