PracaGrupypl.praca.dyskusje › ILE ZARABIA PROGRAMISTA

  • 1. Data: 2004-12-13 11:18:35
    Temat: ILE ZARABIA PROGRAMISTA
    Od: Michał Szeląg <l...@w...pl>

    Jakie stawki są na rynku dla programistów(etaty).

    --
    =======================================
    Między duszą a materią pośredniczy matematyka.

  • 2. Data: 2004-12-13 11:25:02
    Temat: Odp: ILE ZARABIA PROGRAMISTA
    Od: "krzyzyk do zamykania okna w systemie windows" <szfagropol@wp_nospam.pl>

    >Jakie stawki są na rynku dla programistów(etaty).

    ok 6 tys brutto

    ---

  • 3. Data: 2004-12-13 11:31:34
    Temat: Re: ILE ZARABIA PROGRAMISTA
    Od: emati <e...@n...wp.pl>

    Michał Szeląg napisał(a):
    > Jakie stawki są na rynku dla programistów(etaty).

    od 824 pln wzwyż :-)

  • 4. Data: 2004-12-13 12:33:18
    Od: "jaQbek" <j...@n...onet.pl>

    Użytkownik "Michał Szeląg" <l...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Jakie stawki są na rynku dla programistów(etaty).

    Najmniej co znam, to ok 1000 zł na rękę. Najwięcej (ale to już kierownik
    grupy programistów i projektant) 40 tys. na rękę

  • 5. Data: 2004-12-13 13:40:09
    Od: "theDude" <g...@g...pl>

    "jaQbek" <j...@n...onet.pl> wrote in message
    [..]
    | Najmniej co znam, to ok 1000 zł na rękę. Najwięcej (ale to już kierownik
    | grupy programistów i projektant) 40 tys. na rękę

    A w jakiej firmie (nie potrzebuje konkretnej nazwy, tylko troche informacji
    na jej temat) zarabia 40k na reke?
    Ludzie ktorych znam na podobnych stanowiskach dostaja okolo 5...

    pzdr.

  • 6. Data: 2004-12-13 13:44:12
    Od: "Radoslaw Krzyzan" <n...@n...non>

    "Michał Szeląg" <l...@w...pl> wrote in message
    > Jakie stawki są na rynku dla programistów(etaty).

    Średnia płaca jest w granicach 1600 PLN netto

    --

    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    Radoslaw Krzyzan , pl.communicator@radek

  • 7. Data: 2004-12-13 14:39:04
    Od: "jaQbek" <j...@n...onet.pl>

    Użytkownik "theDude" <g...@g...pl> napisał w wiadomości

    > "jaQbek" <j...@n...onet.pl> wrote in message
    > [..]
    >
    > A w jakiej firmie (nie potrzebuje konkretnej nazwy, tylko troche
    informacji
    > na jej temat) zarabia 40k na reke?

    Srednio - duża firma. Południe Polski. 40k zarabia tam tylko jedna osoba,
    będąca kierownikiem najbardziej dochodowego projektu. Ale większość
    programistów zarabia tam naprawdę grosze - od 2 do 4 tys. brutto

  • 8. Data: 2004-12-13 16:57:11
    Od: "Paweł Sz." <p...@i...pl>

    Użytkownik "Michał Szeląg" <l...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Jakie stawki są na rynku dla programistów(etaty).
    Ożesz w mordę... pytanie w stylu: "ile żon ma arab". Zależy jaki arab, gdzie
    mieszka, czy bogaty... etc. Na Twoje pytanie nie da się udzielić
    jednoznacznej odpowiedzi. Najniższa stawka w Krakowie, o której słyszłałem
    to chyba 3000PLN a najwyższa ponad 10000PLN.

    --
    Pozdrawiam,
    Paweł

  • 9. Data: 2004-12-13 17:17:02
    Od: "jaQbek" <j...@n...onet.pl>

    > Najniższa stawka w Krakowie, o której słyszłałem
    > to chyba 3000PLN a najwyższa ponad 10000PLN.

    Mówisz o tym Krakowie nad Wisłą ? To chyba masz dane sprzed kilku ładnych
    lat. Teraz 3 tys. to możesz mieś po roku - dwóch pracy, ale nie na
    dzieńdobry

  • 10. Data: 2004-12-13 18:12:32
    Od: "Rutger" <n...@x...pl>

    Motorola Krakow. Na dzien dobry powyzej 4000 brutto