1. Data: 2004-12-13 14:11:22
Temat:Jak jest w Eurobanku?
Od:"Lisica" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

właśnie zadzwoniono do mnie z propozycją pracy w Eurobanku. Jakiś czas temu
wypełniłam formularz na stroncei wysłałam i dziś się odezwali. Dość konkretnie
zaproponowali o co im chodzi i ponieważ warunki mi odpowiadają i akurat jestem
bez pracy więc mam wielką ochotę się zgodzić. Ale wcześniej chcę wiedzieć czy
fajnie się tam pracuję, i wogóle cz są jakieś zastrzeżenia do tej firmy.
Z góry dziękuję za wszystkie odpowiedzi.

Lisica

2. Data: 2004-12-13 16:01:12
Temat:Re: Jak jest w Eurobanku?
Od:"Seba_Fan" <S...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lisica" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> fajnie się tam pracuję, i wogóle cz są jakieś zastrzeżenia do tej firmy.
> Z góry dziękuję za wszystkie odpowiedzi.

zobacz archiwum, ja przypadkiem natrafilem w archiwum na ten bank i nie
bylo zachwytow, podobno 800zl brutto i nedza
ale dla mnie to gowniany bank, wole lukasza jakos tak ladniej z niego sie
patrzy a ten eurobank jakis taki krwisty.

3. Data: 2004-12-13 20:20:29
Od:wojtek <g...@z...pbz> szukaj wiadomości tego autora

Seba_Fan napisał(a):

> ale dla mnie to gowniany bank, wole lukasza jakos tak ladniej z niego sie
> patrzy a ten eurobank jakis taki krwisty.

gdybyś miał do wyboru,albo głodować albo pracowac w gównianym banku ,to
co bys wybrał ?

4. Data: 2004-12-13 20:53:16
Od:"Seba_Fan" <S...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "wojtek" <g...@z...pbz> napisał w wiadomości

> gdybyś miał do wyboru,albo głodować albo pracowac w gównianym banku ,to
> co bys wybrał ?

pracowac, ale mi nie mow ze nie masz wyboru, za 650zl to tez glodowka, a
ktos ma robic dla nich za darmo
Wiadomo ze jest ciezko
ale jak ja mialbym zostac klientem takiego banku wiedzac ze pracownik tyle
zarabia, to nie dzieki wole inny bank.

5. Data: 2004-12-13 21:09:31
Od:wojtek <g...@z...pbz> szukaj wiadomości tego autora

Seba_Fan napisał(a):

> pracowac, ale mi nie mow ze nie masz wyboru, za 650zl to tez glodowka, a
> ktos ma robic dla nich za darmo

każdy ma jakiś wybór,albo odzywiać się powietrzem,albo pracować za 800
zł w banku albo kopać rowy za 800 zł w zimie

> Wiadomo ze jest ciezko
> ale jak ja mialbym zostac klientem takiego banku wiedzac ze pracownik tyle
> zarabia, to nie dzieki wole inny bank.

a skąd wiesz ile zarabiają pracownicy twojego banku?
ja na przykład nie wiem bo korzystam z inteligo i nie mam z nimi styczności

6. Data: 2004-12-13 21:49:20
Od:"Seba_Fan" <S...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

> każdy ma jakiś wybór,albo odzywiać się powietrzem,albo pracować za 800
> zł w banku albo kopać rowy za 800 zł w zimie

no co ty u mnie machaja lopatami i maja dwa razy wiecej niz Ty w tym banku,
mowisz o glodowce a chcesz tak malo

> a skąd wiesz ile zarabiają pracownicy twojego banku?
> ja na przykład nie wiem bo korzystam z inteligo i nie mam z nimi
styczności

co jak co ale ten EuroBank to... , a niech sobie tam bedzie, ale praca w
bankowosci przestaje sie oplacac (oczywiscie z ulicy jesli idziemy)

7. Data: 2004-12-14 10:25:20
Od:Kira <k...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Re to: Seba_Fan [Mon, 13 Dec 2004 21:53:16 +0100]:

> pracowac, ale mi nie mow ze nie masz wyboru, za 650zl to tez
> glodowka, a ktos ma robic dla nich za darmo

Ludzie, ale Wy dziwnie do tego podchodzicie... Zaczepic sie na
2-3 miesiace w tym "gownianym" i w miedzyczasie wysylac swoje
papierki do "normalnych" -- te zwykle szukaja z doswiadczeniem
ktore przeciez jako pracownik banku wlasnie masz...

Zupelnie inaczej wygladasz piszac "szukam pracy w Waszym banku
bo jestem bezrobotny" a kompletnie inaczej kiedy mowisz "teraz
pracuje w banku XYZ ale chcialbym w Waszym bo uwazam ze daje mi
wieksze mozliwosci rozwoju".

Kira

8. Data: 2004-12-14 10:51:23
Od:"Immona" <c...@W...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kira" <k...@e...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> bo jestem bezrobotny" a kompletnie inaczej kiedy mowisz "teraz
> pracuje w banku XYZ ale chcialbym w Waszym bo uwazam ze daje mi

Te niecenzuralnie okreslone stanowiska bankowe to najnizsza kadra
obslugujaca - sprzedaz bezposrednia i telefoniczna, call center, obsluga
klienta etc. Wystepuja w kazdym banku i wszedzie warunki sa nie najlepsze,
bo jest to nie wymagajaca szczegolnych kwalifikacji praca "dla kazdego", a
wiec pracownicy sa w pelni wymienni. Przy aplikowaniu na jakiekolwiek wyzsze
stanowisko w banku, wymagajace wiedzy merytorycznej (analityk kredytowy lub
jego asystent, specjalista ds. programow lojalnosciowych etc.) doswiadczenie
np. w bankowym call center oznacza brak niezbednych ambicji i umiejetnosci
znalezienia sobie czegos zgodnego z wyksztalceniem. Znacznie szybciej
przyjma na takie stanowisko kogos z doswiadczeniem w innej niz bank
instytucji finansowej lub jakiejkolwiek firmie na podobnym stanowisku (w
przypadku stanowisk marketingowych, informatycznych itd.).

Oczywiscie praca na takich stanowiskach daje doswiadczenie zawodowe
przydatne do aplikowania gdzie indziej, ale nie takie cenione w bankach przy
aplikacji na stanowiska, na ktorych sie zyje lepiej :)

I.

9. Data: 2004-12-14 11:02:19
Od:"1106" <e...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> bankowosci przestaje sie oplacac (oczywiscie z ulicy jesli idziemy)
> zgadzam sie dlatego własnie zakonczyłam pracę w wiodacym banku i rozszerzam
swoje kwalifikacje, za chilę zawód bankowca bedzie coraz mniej opłacalny,
natomiast jezeli chodzi o Eurobank to owszem mało płacą, ale zawsze laik moze
zdobyć nieco doswiadczenia i przekonać się jaki to bądź co bądź cięzki kawałek
chleba - a klienci zawsze powiedzą, ze Ty masz dobrze, bo na pewno dobrze
zarabiasz:)

10. Data: 2004-12-14 11:28:56
Od:Kira <k...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Re to: Immona [Tue, 14 Dec 2004 11:51:23 +0100]:

> Wystepuja w kazdym banku i wszedzie warunki sa nie najlepsze,
> bo jest to nie wymagajaca szczegolnych kwalifikacji praca "dla
> kazdego", a wiec pracownicy sa w pelni wymienni.

Owszem, ale z tonu dyskusji wnioskuje, ze chodzilo konkretnie
o to, ze "bank jest 'g...'". W tym wypadku jesli chcialoby sie
pracowac na podobnym stanowisku w innym banku, sadze ze jednak
doswiadczenie bedzie przydatne.

> [...]
> doswiadczenie np. w bankowym call center oznacza brak niezbednych
> ambicji i umiejetnosci znalezienia sobie czegos zgodnego

No ale to jak wszedzie -- jesli ktos aplikuje na kierownika
a w CV ma tylko prace na budowie to szanse ma raczej marne ;)
Ja wlasciwie tez uznalam defaultowo ze skoro ktos sklada podanie
na takie a nie wyzsze stanowisko, to wlasnie takie mu odpowiada.

> przydatne do aplikowania gdzie indziej, ale nie takie cenione
> w bankach przy aplikacji na stanowiska, na ktorych sie zyje
> lepiej :)

W bankowosci mialam przyjemnosc pracowac przez miesiac, i to
na konkretne zlecenie zwiazane z obsluga systemu bankowosci
elektronicznej -- tak ze nie mam zielonego pojecia jak wyglada
"droga kariery" w takiej instytucji :) Podejrzewam jednak, ze
lepiej sie mimo wszystko spojrzy na pierwsza prace w charakterze
sprzedawcy produktow bankowych niz jako kasjer w markecie.
Jest to niewatpliwie blizsze branzowo...

Kira