PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jak jest w Eurobanku?

  • 1. Data: 2004-12-13 14:11:22
    Temat: Jak jest w Eurobanku?
    Od: "Lisica" <p...@p...onet.pl>

    Witam,

    właśnie zadzwoniono do mnie z propozycją pracy w Eurobanku. Jakiś czas temu
    wypełniłam formularz na stroncei wysłałam i dziś się odezwali. Dość konkretnie
    zaproponowali o co im chodzi i ponieważ warunki mi odpowiadają i akurat jestem
    bez pracy więc mam wielką ochotę się zgodzić. Ale wcześniej chcę wiedzieć czy
    fajnie się tam pracuję, i wogóle cz są jakieś zastrzeżenia do tej firmy.
    Z góry dziękuję za wszystkie odpowiedzi.

    Lisica

  • 2. Data: 2004-12-13 16:01:12
    Temat: Re: Jak jest w Eurobanku?
    Od: "Seba_Fan" <S...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Użytkownik "Lisica" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > fajnie się tam pracuję, i wogóle cz są jakieś zastrzeżenia do tej firmy.
    > Z góry dziękuję za wszystkie odpowiedzi.

    zobacz archiwum, ja przypadkiem natrafilem w archiwum na ten bank i nie
    bylo zachwytow, podobno 800zl brutto i nedza
    ale dla mnie to gowniany bank, wole lukasza jakos tak ladniej z niego sie
    patrzy a ten eurobank jakis taki krwisty.

  • 3. Data: 2004-12-13 20:20:29
    Od: wojtek <g...@z...pbz>

    Seba_Fan napisał(a):

    > ale dla mnie to gowniany bank, wole lukasza jakos tak ladniej z niego sie
    > patrzy a ten eurobank jakis taki krwisty.

    gdybyś miał do wyboru,albo głodować albo pracowac w gównianym banku ,to
    co bys wybrał ?

  • 4. Data: 2004-12-13 20:53:16
    Od: "Seba_Fan" <S...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Użytkownik "wojtek" <g...@z...pbz> napisał w wiadomości

    > gdybyś miał do wyboru,albo głodować albo pracowac w gównianym banku ,to
    > co bys wybrał ?

    pracowac, ale mi nie mow ze nie masz wyboru, za 650zl to tez glodowka, a
    ktos ma robic dla nich za darmo
    Wiadomo ze jest ciezko
    ale jak ja mialbym zostac klientem takiego banku wiedzac ze pracownik tyle
    zarabia, to nie dzieki wole inny bank.

  • 5. Data: 2004-12-13 21:09:31
    Od: wojtek <g...@z...pbz>

    Seba_Fan napisał(a):

    > pracowac, ale mi nie mow ze nie masz wyboru, za 650zl to tez glodowka, a
    > ktos ma robic dla nich za darmo

    każdy ma jakiś wybór,albo odzywiać się powietrzem,albo pracować za 800
    zł w banku albo kopać rowy za 800 zł w zimie

    > Wiadomo ze jest ciezko
    > ale jak ja mialbym zostac klientem takiego banku wiedzac ze pracownik tyle
    > zarabia, to nie dzieki wole inny bank.

    a skąd wiesz ile zarabiają pracownicy twojego banku?
    ja na przykład nie wiem bo korzystam z inteligo i nie mam z nimi styczności

  • 6. Data: 2004-12-13 21:49:20
    Od: "Seba_Fan" <S...@g...SKASUJ-TO.pl>

    > każdy ma jakiś wybór,albo odzywiać się powietrzem,albo pracować za 800
    > zł w banku albo kopać rowy za 800 zł w zimie

    no co ty u mnie machaja lopatami i maja dwa razy wiecej niz Ty w tym banku,
    mowisz o glodowce a chcesz tak malo

    > a skąd wiesz ile zarabiają pracownicy twojego banku?
    > ja na przykład nie wiem bo korzystam z inteligo i nie mam z nimi
    styczności

    co jak co ale ten EuroBank to... , a niech sobie tam bedzie, ale praca w
    bankowosci przestaje sie oplacac (oczywiscie z ulicy jesli idziemy)

  • 7. Data: 2004-12-14 10:25:20
    Od: Kira <k...@e...pl>

    Re to: Seba_Fan [Mon, 13 Dec 2004 21:53:16 +0100]:

    > pracowac, ale mi nie mow ze nie masz wyboru, za 650zl to tez
    > glodowka, a ktos ma robic dla nich za darmo

    Ludzie, ale Wy dziwnie do tego podchodzicie... Zaczepic sie na
    2-3 miesiace w tym "gownianym" i w miedzyczasie wysylac swoje
    papierki do "normalnych" -- te zwykle szukaja z doswiadczeniem
    ktore przeciez jako pracownik banku wlasnie masz...

    Zupelnie inaczej wygladasz piszac "szukam pracy w Waszym banku
    bo jestem bezrobotny" a kompletnie inaczej kiedy mowisz "teraz
    pracuje w banku XYZ ale chcialbym w Waszym bo uwazam ze daje mi
    wieksze mozliwosci rozwoju".

    Kira

  • 8. Data: 2004-12-14 10:51:23
    Od: "Immona" <c...@W...com.pl>

    Użytkownik "Kira" <k...@e...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > bo jestem bezrobotny" a kompletnie inaczej kiedy mowisz "teraz
    > pracuje w banku XYZ ale chcialbym w Waszym bo uwazam ze daje mi

    Te niecenzuralnie okreslone stanowiska bankowe to najnizsza kadra
    obslugujaca - sprzedaz bezposrednia i telefoniczna, call center, obsluga
    klienta etc. Wystepuja w kazdym banku i wszedzie warunki sa nie najlepsze,
    bo jest to nie wymagajaca szczegolnych kwalifikacji praca "dla kazdego", a
    wiec pracownicy sa w pelni wymienni. Przy aplikowaniu na jakiekolwiek wyzsze
    stanowisko w banku, wymagajace wiedzy merytorycznej (analityk kredytowy lub
    jego asystent, specjalista ds. programow lojalnosciowych etc.) doswiadczenie
    np. w bankowym call center oznacza brak niezbednych ambicji i umiejetnosci
    znalezienia sobie czegos zgodnego z wyksztalceniem. Znacznie szybciej
    przyjma na takie stanowisko kogos z doswiadczeniem w innej niz bank
    instytucji finansowej lub jakiejkolwiek firmie na podobnym stanowisku (w
    przypadku stanowisk marketingowych, informatycznych itd.).

    Oczywiscie praca na takich stanowiskach daje doswiadczenie zawodowe
    przydatne do aplikowania gdzie indziej, ale nie takie cenione w bankach przy
    aplikacji na stanowiska, na ktorych sie zyje lepiej :)

    I.

  • 9. Data: 2004-12-14 11:02:19
    Od: "1106" <e...@v...pl>

> [...]
    > bankowosci przestaje sie oplacac (oczywiscie z ulicy jesli idziemy)
    > zgadzam sie dlatego własnie zakonczyłam pracę w wiodacym banku i rozszerzam
    swoje kwalifikacje, za chilę zawód bankowca bedzie coraz mniej opłacalny,
    natomiast jezeli chodzi o Eurobank to owszem mało płacą, ale zawsze laik moze
    zdobyć nieco doswiadczenia i przekonać się jaki to bądź co bądź cięzki kawałek
    chleba - a klienci zawsze powiedzą, ze Ty masz dobrze, bo na pewno dobrze
    zarabiasz:)

  • 10. Data: 2004-12-14 11:28:56
    Od: Kira <k...@e...pl>

    Re to: Immona [Tue, 14 Dec 2004 11:51:23 +0100]:

    > Wystepuja w kazdym banku i wszedzie warunki sa nie najlepsze,
    > bo jest to nie wymagajaca szczegolnych kwalifikacji praca "dla
    > kazdego", a wiec pracownicy sa w pelni wymienni.

    Owszem, ale z tonu dyskusji wnioskuje, ze chodzilo konkretnie
    o to, ze "bank jest 'g...'". W tym wypadku jesli chcialoby sie
    pracowac na podobnym stanowisku w innym banku, sadze ze jednak
    doswiadczenie bedzie przydatne.

> [...]
    > doswiadczenie np. w bankowym call center oznacza brak niezbednych
    > ambicji i umiejetnosci znalezienia sobie czegos zgodnego

    No ale to jak wszedzie -- jesli ktos aplikuje na kierownika
    a w CV ma tylko prace na budowie to szanse ma raczej marne ;)
    Ja wlasciwie tez uznalam defaultowo ze skoro ktos sklada podanie
    na takie a nie wyzsze stanowisko, to wlasnie takie mu odpowiada.

    > przydatne do aplikowania gdzie indziej, ale nie takie cenione
    > w bankach przy aplikacji na stanowiska, na ktorych sie zyje
    > lepiej :)

    W bankowosci mialam przyjemnosc pracowac przez miesiac, i to
    na konkretne zlecenie zwiazane z obsluga systemu bankowosci
    elektronicznej -- tak ze nie mam zielonego pojecia jak wyglada
    "droga kariery" w takiej instytucji :) Podejrzewam jednak, ze
    lepiej sie mimo wszystko spojrzy na pierwsza prace w charakterze
    sprzedawcy produktow bankowych niz jako kasjer w markecie.
    Jest to niewatpliwie blizsze branzowo...

    Kira