PracaGrupypl.praca.dyskusjeKontrowersje w CV: Co jest gorsze › Re: Kontrowersje w CV: Co jest gorsze
  • Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    From: Wojciech Bancer <p...@p...pl>
    Subject: Re: Kontrowersje w CV: Co jest gorsze
    Date: 24 Nov 2009 23:23:00 +0100

    On 2009-11-24, op23 <o...@r...pl> wrote:

    [...]

    > Dziecku na prezent nie kupią ?

    No kupią. Płytkę z giełdy, czy ściągną i przegrają z sieci.

    > Myślisz, że cała pornografia powstaje z zemsty albo krzywdy ?

    Nie. Podałem konkretny przypadek i pytam jak to oceniasz.

    > Śmieszne jest twierdzenie, że ludzie kradną rzeczy, których nie potrzebują

    A kto *potrzebuje* photoshopa do obróbki zdjęć w domu, *potrzebuje* każdej
    nowości growej na rynku, MS Offica do edycji prostych tekstów?
    Ile osób ma pirackiego Office, a nie wersję domową za 300 zł?

    > Żeby było analogicznie do oprogramowania

    Pisałem 'podobnie'. Tam też jest łatwo, trudno złapać i kara nie odstrasza.
    No ale że jest nieco większa szansa na kontrolę, to jednak więcej osób te
    bilety kupuje.

    Inna beczka - przechodzisz na czerwonym? Pewnie tak, jak praktycznie każdy.
    Kara za to jest, ale szanse złapania są promilowe więc "co mi tam".

    To wysokość i nieuchronność kary powodują, że dany czyn staje się
    nieopłacalny i nieatrakcyjny, a nie chęć/niechęć chronienia czegoś.

    > Jakiej polityki ??? Polityka to uzależnianie ludzi, walka o władzę. Widzisz
    > tu coś takiego ?

    Widzę chęć decydowania na co idą podatki. To też jest polityka.

    > No ale komu do tego właśnie służy ? Myślisz, że temu co witrynę założył i
    > teraz chce się pochwalić pracodawcy ???

    Temu co założył służyła zapewne do zarabiania. Jak sam zauważyłeś jakiś
    przychód z reklam to generuje. Fajna sprawa, bo nie trzeba dbać
    o merytorykę, nie trzeba dbać o aktualność i inne rzeczy. Oglądalność
    się robi sama.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl