PracaGrupypl.praca.dyskusjeKontrowersje w CV: Co jest gorsze › Re: Kontrowersje w CV: Co jest gorsze
    From: "op23" <o...@r...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Kontrowersje w CV: Co jest gorsze
    Date: Tue, 24 Nov 2009 21:50:44 +0100

    Użytkownik "Wojciech Bancer" <p...@p...pl>

    > Niektórzy dają, niektórzy nie. Nie możesz tak uogólniać.

    Piszę, że wszyscy albo że nikt ?

    > Producenci softu
    > to nie tylko Microsoft i Adobe. Jest też wiele firm które produkują np.
    > gry - tu już nie powiesz, że "do firmy to sobie ludzie kupią legalne".

    Dziecku na prezent nie kupią ?

    > Tym, że np. za dostęp do Blizzardowego trzeba zapłacić lub mieć
    > ważną licencję.

    > Ale Blizzard sprzedaje "kaziowi".

    Też sprzedaję kaziowi.

    > No. W imię absurdalnych argumentów w dyskusji, wielu deklaruje co to by
    > nie
    > zrobiło. :)

    Gdzie niby deklaruję rozpoczęcie publikowania ? Nic takiego nie deklaruję,
    rozważam sobie tylko luźno. Torentami. W innej sieci już dawno publikuję.

    > Nie. To są takie warezownie po prostu.

    Strony jak strony.

    > No to historia z gazet:
    >
    > Niech jakiś chłopak po zerwaniu z dziewczyną wrzuci na tego typu stronę
    > link do porno-filmiku który razem nakręcili. Ot tak z zemsty. Co tam.
    > Ludzie chcą to oglądać (zawsze się jacyś znajdą), prawa to nie łamie
    > (jeszcze), więc to jest ok wg Ciebie, czy nie?

    Myślisz, że cała pornografia powstaje z zemsty albo krzywdy ?

    > A ja nie przyznałem Ci racji. Twój ROTFL do tego przyznania również
    > mnie nie przekonał.

    Śmieszne jest twierdzenie, że ludzie kradną rzeczy, których nie potrzebują

    > A musi być pół autobusu?

    Żeby było analogicznie do oprogramowania

    > Od polityki to jest inna grupa.

    Jakiej polityki ??? Polityka to uzależnianie ludzi, walka o władzę. Widzisz
    tu coś takiego ?

    > Ja nie potępiam piractwa. Niech sobie jest, spełnia pożyteczną rolę jako
    > przeciwwaga do zapędów dużych firm wydawniczych, które mają środki by
    > ustanawiać prawo na swoją korzyść. Śmieszy mnie tylko jak jeden z drugim
    > opowiadają, że "ta strona nie służy do ułatwiania rozpowszechniania
    > pirackiego
    > softu", kiedy ona właśnie do tego służy.

    No ale komu do tego właśnie służy ? Myślisz, że temu co witrynę założył i
    teraz chce się pochwalić pracodawcy ???