PracaGrupypl.praca.dyskusjeKontrowersje w CV: Co jest gorsze › Re: Kontrowersje w CV: Co jest gorsze
  • Data: 2009-11-19 13:24:17
    Temat: Re: Kontrowersje w CV: Co jest gorsze
    Od: mihau <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Nov 18, 11:54 am, "iso" <n...@i...pl> wrote:

    > Mihau gdybyś poznał chodź podstawy działu kadr wiedziałbyś,
    > że poza umiejętnościami w zawodzie, niezbędne są przynajmniej podstawy
    > interpersonalne, umiejętność pracy w zespole i znajomość
    > norm społecznych.

    Nie wiem co stworzenie strony z torrentami ma wspólnego z "podstawami
    interpersonalnymi" i umiejętnością pracy w zespole. No, ewentualnie
    może mieć, biorąc pod uwagę kwestię czy stronę wykonano indywidualnie
    czy w zespole. Ale to poboczny wątek.

    Co do norm społecznych, sprawa jest mocno dyskusyjna. Jeśli za normę
    przyjmuje się zachowanie większości, to mogę się założyć, że normą
    jest wymiana filmów i muzyki z pominięciem zakupu oryginału. Twierdzę
    również, że pracownicy działów kadr nie są od tej normy jakimś świętym
    wyjątkiem i torrentów używają.

    > Programista, który ułatwia rozpowszechnianie pirackiego oprogramowania
    > to tak jakby ochroniarz zdradzał tajniki zabezpieczeń w banku przy kielichu
    > lub nauczyciel, który pozwala ściągać.

    Mylisz rzetelne wykonywanie swoich obowiązków zawodowych z
    działalnością na własną rękę.

    Większość programistów jakich znam (a znam sporo), ściąga z torrentów
    na potęgę. A jakoś nie słyszałem, by któryś przy kielichu wyjawiał
    tajniki zabezpieczeń czy inne istotne dane swojego pracodawcy lub
    klienta.

    ROTFL.

    --
    mihau