PracaGrupypl.praca.dyskusjeKontrowersje w CV: Co jest gorsze › Re: Kontrowersje w CV: Co jest gorsze
  • Data: 2009-11-19 21:10:49
    Temat: Re: Kontrowersje w CV: Co jest gorsze
    Od: glos <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 19 Lis, 14:53, zly <b...@N...fm> wrote:

    > No właśnie

    > Mam: miałem samochód i go nie mam. To chyba dość prosta różnica. Jakby
    > sobie ktoś zrobił jego fotki i wydrukował na drukarce 3d, to by mi zwisało.

    > Skąd założenie, że osoba która ściąga np Photoshopa, gdyby nie miała
    > torrentów kupiłaby oryginał? Bo to jakieś naprawdę dziwne założenie. To, że
    > ktoś coś ściąga za darmo nie znaczy wcale, że gdyby nie miał  możliwości,
    > ściągnięcia to by za to zapłacił. Myślę, że to raczej promil jest. Ale
    > zawsze mnie rozbawiają te wyliczenia 'strat', są po prostu z kosmosu i
> [...]

    Masz mieszkanie i je wynajmujesz? Swietnie, jestem chetny. Wprowadzam
    sie od zaraz. Placic nie zamierzam, oczywiscie, ale w czym problem?
    Mieszkanie przeciez nadal masz i Ci go nie ubywa.

    Ew chetnie Cie zatrudnie. Placic Ci nie zamierzam, bo i niby dlaczego?
    Przeciez niczego Ci nie ubywa, wiec nic nie tracisz.

    --

    Pozdrawiam,

    glos