PracaGrupypl.praca.dyskusjeKontrowersje w CV: Co jest gorsze › Re: Kontrowersje w CV: Co jest gorsze
  • Data: 2009-11-19 13:53:49
    Temat: Re: Kontrowersje w CV: Co jest gorsze
    Od: zly <b...@N...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 19 Nov 2009 14:01:38 +0100, Pat napisał(a):

    > :)

    No właśnie

    > A jak Ci ukradną samochód to tez nie ma straty ?

    Mam: miałem samochód i go nie mam. To chyba dość prosta różnica. Jakby
    sobie ktoś zrobił jego fotki i wydrukował na drukarce 3d, to by mi zwisało.

    > Kradną Ci samochod, masz strate, nie ma wozidla | Kradna Ci program,
    > masz strate, nie odzyskasz zainwestowanych pieniędzy.

    Skąd założenie, że osoba która ściąga np Photoshopa, gdyby nie miała
    torrentów kupiłaby oryginał? Bo to jakieś naprawdę dziwne założenie. To, że
    ktoś coś ściąga za darmo nie znaczy wcale, że gdyby nie miał możliwości,
    ściągnięcia to by za to zapłacił. Myślę, że to raczej promil jest. Ale
    zawsze mnie rozbawiają te wyliczenia 'strat', są po prostu z kosmosu i
    oparte na bardzo wygodnych, choć naiwnych założeniach (chociaż są po
    prostu nastawione na wyciągnięcie jak największej kasy)
    Mówię oczywiście o użytkownikach prywatnych. Firmy to inna sprawa -
    zarabiają więc powinni płacić, ale firmy raczej nie piracą na dużą skalę,
    bo w razie kontroli to straszne koszty są.
    --
    marcin