PracaGrupypl.praca.dyskusjeKontrowersje w CV: Co jest gorsze › Re: Kontrowersje w CV: Co jest gorsze
  • Data: 2009-11-19 19:19:36
    Temat: Re: Kontrowersje w CV: Co jest gorsze
    Od: "iso" <n...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "mihau" napisał:

    > Znaczy się, świetny specjalista.

    Większy cwaniak, dba o to, żeby miał się w pracy czym zajmować.

    > Szef o tym wie, dobrze mu płaci i chętnie daje urlop na wyjazdy na
    > zawody crackerów. Pewnie wariat?

    A swoje programy też publikują na warezie, żeby trochę kredytów nabić?

    > Jest spora grupa programistów, których to ani ziębi ani grzeje, bo
    > używają i piszą oprogramowanie na wolnych licencjach.

    Są też krasnoludki, które grzeje cały Open Source.
    Ja pisałem o programistach piszących komercyjnie soft a nie o hobbystach.

    > Pozwalam sobie
    > jednak przypuszczać, że Twoja wiedza w temacie tak daleko nie sięga.

    A ja pozwolę sobie eot zrobić i powiedzieć, że nie potrafisz dyskutować,
    a wydawało mi się inaczej.

    wr,