PracaGrupypl.praca.dyskusjeKontrowersje w CV: Co jest gorsze › Re: Kontrowersje w CV: Co jest gorsze
  • Data: 2009-11-20 06:37:19
    Temat: Re: Kontrowersje w CV: Co jest gorsze
    Od: zly <b...@N...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 19 Nov 2009 13:10:49 -0800 (PST), glos napisał(a):

    > Masz mieszkanie i je wynajmujesz? Swietnie, jestem chetny. Wprowadzam
    > sie od zaraz. Placic nie zamierzam, oczywiscie, ale w czym problem?
    > Mieszkanie przeciez nadal masz i Ci go nie ubywa.

    Nono, prawie tak dobre jak o samochodzie. Chociaż tak samo błędne.
    Jak ty mi nie zapłacisz za mieszkanie, to nie mogę go wynająć komuś innemu
    kto byłby zainteresowany i gotów zapłacić. Tutaj mimo, że pirat nie płaci,
    to nie ma wpływu na innych zainteresowanych. Ktoś będzie chciał to kupi.
    O nietrafności porównania do takiego np mieszkania może ci pomóc taki
    przykład. Wynajmujesz od kogoś mieszkanie. Płacisz mu za to. Nagle
    wprowadza się drugi pan z żoną i mówią że też wynajmują to mieszkanie.
    Właściciel po prostu ma chęć więcej zarobic. Chyba nierealne, nie. Po
    prostu troche inny typ usługi.

    > Ew chetnie Cie zatrudnie. Placic Ci nie zamierzam, bo i niby dlaczego?
    > Przeciez niczego Ci nie ubywa, wiec nic nie tracisz.

    Ubywa mi czasu i *rzeczywistej* możliwości zarobku gdzie indziej, czyli
    właściwie jw.
    --
    marcin