PracaGrupypl.praca.dyskusje › Kombinujcie... by żyło się lepiej

  • 61. Data: 2010-01-29 15:25:12
    Temat: Re: Kombinujcie... by żyło się lepiej
    Od: badzio <b...@g...com>

    On 29 Sty, 14:56, Herald <h...@o...eu> wrote:
    > Bo to jest do kurwy nędzy JEDYNA możliwa droga.
    > Jeżeli nie wygrałeś paru milionów w totolo-lotka, to ZWYKŁĄ, UCZCIWĄ PRACĄ
    > CHUAJ SIE DOROBISZ I DUPNEGO GARBU.

    Kwestia definicji 'dorobienia sie'. W kazdym kraju 30latkowie z
    _wlasnym_ mieszkaniem (bez kredytu, nie odziedziczone po rodzicach,
    babci, cioci etc) to rzadkosc.
    Dla 40-50latka to juz bardziej realne, takze w Polsce.

    > To jest oczywiste w każdych czasach. By zarabiać, MUSISZ oszukać, "czegoś
    > nie zaksięgować", wyjebać na umowie paru ludków, ni epłacić za nich
    > składek, itd.
    > "Pierwszy milion"..... stary polski serial jest tego takim malutkim
    > przykładzikiem. A i wszystkie fortuny (prócz DZIEDZICZONYCH) tez powstały w
    > wyniku jakiegoś WAŁA i tyle.

    A Ty widzisz roznice pomiedzy fortuna a zyciem na przyzwoitym
    poziomie? Nikt tu nie pisze ze aby miec fortune wystarczy miec piatki
    w szkole i pilnie uwazac na lekcjach.

    > Jeżeli tego nei rozumiesz - to jesteś płytki i masz mniej zwojów na mózgu
    > od kobiety (a ta ma troszke więcej od kury tylko).

    Wspolczuje... Twojej matce, zonie, corce ze o siostrach, babciach i
    ciotkach nie wspomne. Tobie tez ale mniej :)

    EOT

  • 62. Data: 2010-01-29 15:54:42
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2010-01-29, tomas <t...@b...pl> wrote:

    [...]

    > Przyjedz na podlasie to przekonasz sie...Jest masa biznesmenow
    > cwaniaczków co to sie podorabiali na tym ze ludzie pojda za kazde
    > pieniadze pracowac bo nie ma roboty wogole...

    To sam zostań biznesmenem i pokaż jak porządnie prowadzić biznes.

    Proste, a przy okazji:
    1) będziesz miał pracę
    2) będziesz mógł ją oferować innym po uczciwych cenach

    Same korzyści :]

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 63. Data: 2010-01-29 16:00:39
    Od: tomas <t...@b...pl>

    > Które to mieszkanie w Białymstoku nie kosztuje tyle co w Warszawie.

    Mieszkania w bialymstoku wahaja sie w cenach 4,5tys/m i w góre...
    Policz ile trzeba zarabiaz zeby wziasc kredyt na 150000.

    > Ojej. A chciałoby się mieć w wieku 20 lat już wszystko, nie?

    On ma juz 30 pare lat , niestety kredyt w dzisiejszyc czasach
    to duze ryzyko i musi wynajmowac...

    > Ależ ja nie przeczę, że wielu idiotów za granicę wyjeźdza.

    > 2-3 letnie stopy zwrotu są obecnie na poziomie -40, -50%.
    > Jak chcesz w nie "inwestować" tak jak o tym opowiadasz, to najpierw
    > musisz wiedzieć jak się do tego zabrać, by nie stracić.

    Od marca fundzusze wzrosły o 30 % w niecaly rok.Zauwaz jaki to zysk
    w porównaniu z lokatą.Napisaleś z poczatku o lokacie wiec sam chyba sie
    nie znasz...

    > Nie każdy się do tego nadaje, a już na pewno nikt Ci nie da takiej
    > stopy zwrotu.

    Zalozmy wplacam 200tys policz jaki to zarobek od marca.Zalozmy zanawet
    realne oprocentowanie bedzie 15-20% a nie 30..
    Przy takich dochodach juz bym nie musial pracowac w tym kraju

  • 64. Data: 2010-01-29 16:07:05
    Od: tomas <t...@b...pl>

  • 65. Data: 2010-01-29 16:13:14
    Od: tomas <t...@b...pl>

    > Kolejny frustracik. :)

    On ma racje ja już nie raz zostałem wychujany w tym kraju przez pseudo
    biznesmenów.Działo sie to głownie gdy studiowałem bo oni na takich
    najbardzie zerują.

  • 66. Data: 2010-01-29 16:32:04
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2010-01-29, tomas <t...@b...pl> wrote:

    [...]

    > Zeby tutaj gdzie mieszkam zostac biznesmenem trzeba miec bogatych
    > rodziców.Brac kredyt to tak jakby na 50% zalozyc sobie petelke na
    > szyje...Pozatym tu nic sie nie rozwija , powstają tylko markety
    > i budki z piwem.Nie mam zamiaru bawić sie w handel od tego sa korporacje
    > typu allegro , mediamarkt itp.

    I ten fragment dokładnie podsumowuje i szereguje Cię do jednej
    z tych kategorii, które opisywałem. Sam się domyśl do której. :)

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 67. Data: 2010-01-29 17:21:05
    Od: tomas <t...@b...pl>

  • 68. Data: 2010-01-29 17:26:16
    Od: tomas <t...@b...pl>

> [...]
    > babci, cioci etc) to rzadkosc.
    > Dla 40-50latka to juz bardziej realne, takze w Polsce.

    Głupoty wypisujesz , zobacz ze np w takim Berlinie mieszkania sa tansze
    niz w Warszawie.Porównaj ich zarobki do naszych.

    > A Ty widzisz roznice pomiedzy fortuna a zyciem na przyzwoitym
    > poziomie? Nikt tu nie pisze ze aby miec fortune wystarczy miec piatki
    > w szkole i pilnie uwazac na lekcjach.

    Trzeba tez miec bogatych rodziców co to sie dorobili za prl.

    > Wspolczuje... Twojej matce, zonie, corce ze o siostrach, babciach i
    > ciotkach nie wspomne. Tobie tez ale mniej :)

    Ty tez skoro tego nie rozumiesz to chyba masz zasłabo pofałdowany mózg
    i jestes zaslepiony jakims sukcesem...

  • 69. Data: 2010-01-29 17:37:33
    Od: Zbylut <Z...@N...zzz>

    tomas zapodal(a):

    > W Berlinie mieszkania sa tansze niz w naszej pieknej stolicy :)
    > Wejdz na allegro i przejrzyj ogloszenia.Tyle ze tam ludzie zarabiają
    > lepiej...

    jasne. Nory, niebezpieczne dzielnice itp. Kiedyś szukałem. U nas też
    znajdziesz tanie mieszkanie, tylko że nie chciałbyś w takim mieszkać.

    --
    pozdrawiam, Zbylut

  • 70. Data: 2010-01-29 23:23:24
    Od: tomas <t...@b...pl>

    > jasne. Nory, niebezpieczne dzielnice itp. Kiedyś szukałem. U nas też
    > znajdziesz tanie mieszkanie, tylko że nie chciałbyś w takim mieszkać.

    Jakie nory co ty pieprzysz wejdz sobie na allegro i poprzegladaj
    ogloszenia to sa sto razy lepsze dzielnice niz w centrum warszawy.
    W centrum warszawy sa niezle ceny a ludzie sa bardzo zyczliwi
    i usmiechaja sie do wszystkich a na drogach sa tez bardzo przyjazni :)