PracaGrupypl.praca.dyskusje › [OT] Radio Z

  • 1. Data: 2010-01-21 17:15:29
    Temat: [OT] Radio Z
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@o...eu>

    no nie wiem, może ja jestem mało doinformowany, ale czy Radio Z ma aż takie
    zyski, że może sobie pozwolić na codzienne rozdawanie samochodów Citroen lub
    100000000 pln? nie mogę tego pojąć...

  • 2. Data: 2010-01-21 19:04:56
    Temat: Re: [OT] Radio Z
    Od: Regand <r...@U...pl>

    > no nie wiem, może ja jestem mało doinformowany, ale czy Radio Z ma aż
    > takie zyski, że może sobie pozwolić na codzienne rozdawanie samochodów
    > Citroen lub 100000000 pln? nie mogę tego pojąć...

    Zdziwilbys sie ile jest debili co wysyla smsy i iliczy na wygrana :)
    Laczna pula nagrod w konkursie to 1 mln zl. A zwroci im sie to w nie
    wiecej jak 2 tyg. Reszta to z
    czysty zysk do kieszeni.

    pozdr

  • 3. Data: 2010-01-21 20:09:16
    Od: "Jackare" <...@s...de.uk.pl>

    Użytkownik "Regand" <r...@U...pl> napisał w wiadomości

    > Zdziwilbys sie ile jest debili co wysyla smsy i iliczy na wygrana :)
    > Laczna pula nagrod w konkursie to 1 mln zl.

    Kilka miesiecy temu czytałem w "Polityce" czy może w "Przekroju" o tych co
    wygrywają. Takich osób w Polsce jest około 10 i z wygrywania w sms-owych
    konkursach uczynili sobie proceder. Pamiętam wypowiedź kobiety z bodajże
    Sosnowca. Była rozczarowana że w konkursie sms-owym Ery czy innego operatora
    ze 100 mercedesów któe były do wzięcia wygrała tylko 7. Na jednego merca
    musiała wysłać smsów za średnio 20-22 tysiące. Zajmowało jej to prawie całą
    dobę. Inny gościu- zawodowy konkursowicz z tego co pamiętam wysyłał smsów za
    1500 zł na godzinę. Też zgarnął 9 czy 12 mercedesów w tym konkursie
    --
    Jackare

  • 4. Data: 2010-01-21 20:58:21
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    > dobę. Inny gościu- zawodowy konkursowicz z tego co pamiętam wysyłał smsów
    > za 1500 zł na godzinę. Też zgarnął 9 czy 12 mercedesów w tym konkursie

    ale nie chodzi o to, chodzi o to ile kosztuje te 100 mercedesów - to jakieś
    niewyobrażalne pieniądze... z sms...

  • 5. Data: 2010-01-21 21:29:59
    Od: "Pe.Ka" <p...@g...pl>

    Użytkownik "identifikator: 20040501" <N...@g...pl> napisał
    w wiadomości news:hjafqd$t1p$1@nemesis.news.neostrada.pl...

    > ale nie chodzi o to, chodzi o to ile kosztuje te 100 mercedesów - to
    > jakieś niewyobrażalne pieniądze... z sms...

    Po pierwsze to biedawersje, nie są drogie jak na mercedesa. Na dodatek
    prosto od producenta i z dużym rabatem za ilość. Niech przez 100 dni
    konkursu wpływa średnio 1 sms za 2 zł na sekundę to da ponad 17 milionów
    złotych. Za samochody zapłacą pewnie ze 7 milionów. Zostaje 10. A jak to
    będą 2 sms-y na sekundę?

    --
    : Pozdrawiam, _ _ ::
    ::: _ _^_ //\ [Pe.Ka] Paweł Kruk //\::

  • 6. Data: 2010-01-21 21:33:56
    Od: "Jackare" <...@s...de.uk.pl>

> [...]
    >
    > ale nie chodzi o to, chodzi o to ile kosztuje te 100 mercedesów - to
    > jakieś niewyobrażalne pieniądze... z sms...

    Po pierwsze takie akcje mają zwykle sponsorów. Nierzadko sponsoring jest
    składany. Radio na wiele dni przed startem akcji nakręca ludzi odpowienio
    zbudowanymi reklamami do udziału w konkursie. Samochody zamowione
    jednorazowo w tej ilosci to nie lada gratka dla obydwu stron kontraktu:
    kupujacy moze uzyskac bardzo dobra cene a sprzedajacy wypuycha jednorazowo
    100 samochodow. Niech dziennie 400 tys osob wysle jeden sms za 3,66 w
    nadziei ze wygra. Radio jest slyszalne an obszarze calego kraju i mysle ze
    taka ilosc smsów jest realna. Mamy dziennie blisko 1,5 mln zlotych.Nawet
    jezeli operator GSM zabierze z tego 75%, to w kieszeni organizatora zostaje
    prawie 367 tys zl. Starczy na mercedesa i kilka zlotych zostaje w
    kieszeni...

    A wracając do tematu zawodowych graczy, czytalem ze wlasnie ten konkurs w
    ktorym bylo 100 mercow do wziecia podzielil mocno srodowusko zawodowych
    zwyciezcow konkursow. Do tej pory podobno nie konkurowali miedzy soba jednak
    wizja zdobycia wielu cennych samochodow za niewielkie pieniadze doprowadzila
    do konkurowania miedzy nimi o kazda sztuke...
    --
    Jackare

  • 7. Data: 2010-01-26 17:34:51
    Od: Jaskiniowiec <"dziki_facet_22<"@_wp.pl>

    Dnia 21-01-2010 o 20:04:56 Regand <r...@u...pl> napisał(a):

    > Zdziwilbys sie ile jest debili co wysyla smsy i iliczy na wygrana :)
    > Laczna pula nagrod w konkursie to 1 mln zl. A zwroci im sie to w nie
> [...]

    Dodam, ze to sklania osoby uczestniczace w konkursie do sluchania radia, a
    zatem powieksza sie liczba potencjalnych odbiorcow reklam, ktore w tym
    czasie sa puszczane. Nie dosc, ze kasa z esow, to na dodatek o wiele
    drozsze reklamy w tym oknie czasowym :)

    No i jeszcze prestiz dla radia, ze takie "bogate" ;)

    --
    SprzedamTO.pl