PracaGrupypl.praca.dyskusje › Kombinujcie... by żyło się lepiej

  • 81. Data: 2010-02-02 21:41:56
    Temat: Re: Kombinujcie... by żyło się lepiej
    Od: "grom@x" <gromax@_USUN_.interia.pl>

    chyba nie jest problemem uzyskanie koncesji? owszem, to koszt. i pewnie
    podobnie trudno jest z sanepidem czy dobrym sąsiedztwem. czy w zwiazku z
    tym łatwiej jest otworzyć supermarket? a jak w tym markecie będziesz
    chciał sprzedawać alkohol?

  • 82. Data: 2010-02-02 22:10:16
    Od: "entroper" <e...@C...spamerom.p0czta.on3t.pll>

    Użytkownik "grom@x" <gromax@_USUN_.interia.pl> napisał w wiadomości

    > chyba nie jest problemem uzyskanie koncesji?

    zależy, kto ma konkurencyjną budkę i ile takich budek jest lub ile jesteś
    w stanie wygospodarować na łapówkę

    > (...) czy w zwiazku z
    > tym łatwiej jest otworzyć supermarket?

    nie pisałem, że łatwiej.

    e.

  • 83. Data: 2010-02-03 05:59:37
    Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl>

    W dniu 2010-02-02 22:26, entroper pisze:

    > o koncesjach na sprzedaż alkoholu zapewnie nie słyszałeś nigdy?

    Żartujesz? Czy zwyczajnie nie zrozumiałeś tego co napisałem?

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 84. Data: 2010-02-03 15:05:35
    Od: "Mich@l" <k...@t...cy>

    W dniu 2010-02-02 22:41, grom@x pisze:
    > chyba nie jest problemem uzyskanie koncesji? owszem, to koszt. i pewnie

    :) Chyba. Spróbuj, sam zobaczysz...

    Michał "Willy" Olszewski
    GG: 2903798 / ICQ: 199507526
    http://www.olszewski.net.pl

  • 85. Data: 2010-02-03 15:47:36
    Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl>

    W dniu 2010-02-03 16:05, Mich@l pisze:

    > :) Chyba. Spróbuj, sam zobaczysz...

    A ci, co jednak te budki otwierają? To im koncesja z nieba spada?
    Tylko nie pisz, że każdy z nich ma szwagra w urzędzie (i wśród radnych,
    bo o ile dobrze pamiętam trzeba mieć ich zgodę czy opinię, tak
    przynajmniej było parę lat temu).

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 86. Data: 2010-02-04 13:04:02
    Od: "entroper" <e...@C...spamerom.p0czta.on3t.pll>

    Użytkownik "Kviat" <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl> napisał w wiadomości

    > Żartujesz? Czy zwyczajnie nie zrozumiałeś tego co napisałem?

    nie, nie żartuję. Wiem, że tylko nabijałeś się z przedpiścy (pomijam tutaj
    kwestię, czy słusznie), ale nawet jeśli się chce się komuś dogryźć, pewna
    doza realizmu też jest przydatna.

    e.

  • 87. Data: 2010-02-04 13:53:15
    Od: Kviat <k...@n...pl>

    On 4 Lut, 14:04, "entroper" <e...@C...spamerom.p0czta.on3t.pll>
    wrote:

    > nie, nie żartuję. Wiem, że tylko nabijałeś się z przedpiścy (pomijam tutaj
    > kwestię, czy słusznie),

    Nie, nie nabijałem się.

    > ale nawet jeśli się chce się komuś dogryźć, pewna
    > doza realizmu też jest przydatna.

    Skąd w ogóle taki pomysł, że chciałem komuś dogryźć? Taka moda teraz
    czy co?

    Choćbyś nie wiem jakie "realizmy" dokładał, otworzenie budki z piwem
    jest o kilka rzędów łatwiejsze i tańsze niż marketu. Licząc razem z
    koncesją i biletem na tramwaj do urzędu. Jest realne dla kogoś kto
    dysponuje bardzo małym kapitałem, a nawet zebranie takiej kwoty nie
    nie należy do wyczynów ponad przeciętne, ludzkie możliwości.

    Nie napisałem o koncesji, tak samo jak nie napisałem, że trzeba
    zaopatrzyć się w chłodziarkę i szmatę do wytarcia lady. Ile jeszcze
    rzeczy powinienem wymienić żeby moja wypowiedź nabrała "pewnej dozy
    realizmu"?

    Pozdrawiam
    Piotr