PracaGrupypl.praca.dyskusje › Zarabianie w Internecie - jak to działa?

  • 1. Data: 2010-01-23 19:40:18
    Temat: Zarabianie w Internecie - jak to działa?
    Od: "mea" <m...@f...com.pl>

    Witam!

    Sprawa ta interesowała mnie od dawna, a dzisiejszy
    program w tvn24 przypomniał mi o tym. Była w nim
    mowa o ludziach, którzy mając pomysł na jakiś nowy
    portal internetowy zarabiają na tym spore pieniądze.
    Nie chodzi o to, że ja chcę tak zarabiać, ale interesuje
    mnie w jaki sposób autorzy na tym zarabiają.
    Czy przez opłaty za prezentowane na taki portalu
    usługi, czy od reklamodawców, czy jeszcze inaczej?
    Jak to działa?
    Jakiś czas temu były w mediach informacje, że autorzy
    portalu "Nasza klasa" zrobili na tym majątek. Jak można
    na czymś takim zarobić? Wiem, że taki dochodowy portal
    może być sprzedany i osiąga wysoką cenę. Ale dlaczego
    jest dochodowy?

    Pozdrawiam
    mea

  • 2. Data: 2010-01-23 21:28:23
    Temat: Re: Zarabianie w Internecie - jak to działa?
    Od: "Pe.Ka" <p...@g...pl>

    Użytkownik "mea" <m...@f...com.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > na czymś takim zarobić? Wiem, że taki dochodowy portal
    > może być sprzedany i osiąga wysoką cenę. Ale dlaczego

    Zarabia się głownie na reklamach. Jeszcze na gadgetach, kodowanych
    dostępach i innych pierdołach ale głównie reklamach. Za reklamy dostaje
    się kasę w zależności od ilości odsłon. A sam przyznasz że taka NK
    odsłon ma od zarąbania i ciut ciut... Do tego dochodzi gigantyczna baza
    adresowa, którą można spamować następnymi reklamami bo każdy klikał że
    się zgadza nie czytając :-)

    --
    : Pozdrawiam, _ _ ::
    ::: _ _^_ //\ [Pe.Ka] Paweł Kruk //\::

  • 3. Data: 2010-01-25 10:50:06
    Od: "op23" <o...@r...pl>

    Użytkownik "Pe.Ka" <p...@g...pl>
    > .. Do tego dochodzi gigantyczna baza adresowa, którą można spamować
    > następnymi reklamami bo każdy klikał że się zgadza nie czytając :-)

    .... i teraz będzie klikał nie czytając :)

    Cały ten internet na klikaniu tylko polega ;-)