PracaGrupypl.praca.dyskusjeKolejni myśleli że za półdarmo można w Polsze ludzi zatrudniać... › Re: Kolejni myśleli że za półdarmo można w Polsze ludzi zatrudniać...
  • Data: 2006-09-22 10:47:49
    Temat: Re: Kolejni myśleli że za półdarmo można w Polsze ludzi zatrudniać...
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:slrneh7alp.fsl.jakub@jakub.kofeina.net Jakub Lisowski
    <j...@S...kofeina.net> pisze:

    > Którego słowa nie rozumiesz?
    Napisałem, że obawiam się, iż nie łapię metafory. Nic nie pisałem, że nie
    rozumiem jakiegoś słowa.

    > Zlikwidować koryto oznacza zlikwidowanie jakichkolwiek przywilejów typu
    > wcześniejsze emerytury dla wycieczki z kilofami.
    Aha. A dla wycieczek bez kilofów?

    [cut duża partia tandetnego słowotoku]

    > Mimo próśb jednak nie udało ci się do tej pory zdefiniować wspomnianeg
    > pojęcia
    Nie mam zwyczaju wyważać otwartych drzwi - to pojęcie zdefiniowli ludzie bez
    porównania lepiej orientujący się w tej materii niż ty czy ja. Zadaj sobie
    niewielki trud, googlnij, a się łatwo przekonasz.
    Mógłbym jedynie wytłumaczyć ci jak ja je rozumiem, ale czy to miejsce na
    taki wywód?

    > 15% różni sie do bredni które piszesz tym, że zostały zaproponowane.
    Brednia zaproponowana przestaje być brednią??
    Ciekawe, ale sposób wydaje sie przedni...

    > Nonsensowny bo?
    A skąd ja mam wiedzieć czemu ty wymyślasz nonsensy?

    > Załózmy, że zarabiam 36000 zł i płacę od nich 19% podatku.
    > Nagle zarabiam 72000 i zamiast zapłacić 19% podatku, płacę około 24%
    (...)
    > No to czym sa te nagłe 5% podatku, jak nie karą za
    > zarobienie więcej?
    OK. Załóżmy, że nie zarabiasz nic, bo jesteś bezrobotny. Nagle znajdujesz
    pracę, zarabiasz 20k i płacisz 19% podatku. No to czym jest te nagłe 3800 zł
    podatku jeśli nie karą za wzięcie się do roboty?

    [cut ponownie]

    > Zrównać obciążenia podatkowe wszystkich podatników, ponieważ obecne
    > są niesprawiedliwe wobec jednostek które zarabiają lepiej.
    Czyli sprawiedliwie znaczy po równo???
    Nie gadam z tobą więcej, komunisto... ;)

    Jotte