PracaGrupypl.praca.dyskusjeKolejni myśleli że za półdarmo można w Polsze ludzi zatrudniać... › Re: Kolejni myśleli że za półdarmo można w Polsze ludzi zatrudniać...
  • Data: 2006-09-22 11:50:23
    Temat: Re: Kolejni myśleli że za półdarmo można w Polsze ludzi zatrudniać...
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:ef06d8$87h$1@atlantis.news.tpi.pl Krzysztof Stachlewski
    <s...@f...pl> pisze:

    > Skoro widzę jesteś taki solidarny, to płać na fundacje pomagające
    > ludziom. Rozumiem, że zrobisz to z własnej woli.
    A co ci do tego?

    > Solidarność to takie coś, że jak widzę potrzebującego to mu pomagam.
    > Solidarność społeczna to takie coś, że jak widzę potrzebującego,
    > to nakazuję pomaganie mu innym.
    Z rzeczywistością niewiele ma wspólnego, ale zgrabna trawestacja.

    > Wczoraj mnie nie okradli na ulicy.
    Może płacisz za mało podatku i policja nie ma środków na zapewnienie
    bezpieczeństwa?

    > Z pewnym marginesem swobody można to określić mianem prezentu.
    Nie ma sprawy, określaj. Zamiast uwierającej świadomości, że jesteś ofiarą
    byle złodzieja, będziesz się z przyjemnością obnosił jako darczyńca.

    > Aha, ale zwiększać to już by można różnym różnie?
    Czemu mnie pytasz? Spytaj Jakuba, to on ma jakieś różne dziwne pomysły
    podatkowe.
    Przecież ja sam go muszę pytać o co mu chodzi.

    Jotte