PracaGrupypl.praca.dyskusjeKolejni myśleli że za półdarmo można w Polsze ludzi zatrudniać... › Re: Kolejni myśleli że za półdarmo można w Polsze ludzi zatrudniać...
  • Data: 2006-09-20 10:04:16
    Temat: Re: Kolejni myśleli że za półdarmo można w Polsze ludzi zatrudniać...
    Od: "M...@g...bla.bla.com" <M...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Jacek Wojaczyński napisał(a):

    > O jeny, już przestańcie narzekać. Zarobki w Warszawce też są jakby inne.

    hmm nie do konca:P
    jak zaczynalam "kariere" w "warszawce" to mialam 1500 netto na reke (z
    tego co mi wiadomo w tamtej firmie place niewiele sie zmienily przez te
    kilka lat). ledwo starczalo na wyzycie + pociag 2 razy w miesiacu na
    uczelnie, a nie musialam oplacac rachunkow za mieszkanie/wiekszosc
    jedzenia/itd:P