PracaGrupypl.praca.dyskusjeKolejni myśleli że za półdarmo można w Polsze ludzi zatrudniać... › Re: Kolejni myśleli że za półdarmo można w Polsze ludzi zatrudniać...
  • Data: 2006-09-20 11:46:04
    Temat: Re: Kolejni myśleli że za półdarmo można w Polsze ludzi zatrudniać...
    Od: "Nixe" <n...@f...peel> szukaj wiadomości tego autora

    "Jacek Wojaczyński" <k...@a...w.sigu.invalid> napisał

    > A jednak do końca.

    Jakieś przykłady? Dane statystyczne?

    > I co z tego? Na podstawie jednej firemki mamy wyciągać wnioski?

    No to ja podpiszę się pod Marią. Mam/miałam sporo znajomych w W-wie i wbrew
    temu, co się powszechnie w pozostałej części Polski uważa (że W-wa to
    eldorado, gdzie zarabia się miliony) wcale nie jest tu AŻ tak wesoło w
    kwestii zarobków, jakby się mogłoby wydawać.
    Jest trochę lepiej, niż gdzie indziej, ale za to życie jest duuuużo droższe.

    N.