PracaGrupypl.praca.dyskusjeKolejni myśleli że za półdarmo można w Polsze ludzi zatrudniać... › Re: O kosztach zycia, bylo: Re: Kolejni myśleli ż e za półdarmo można w Polsze ludzi za trudniać...
  • Data: 2006-09-20 11:53:24
    Temat: Re: O kosztach zycia, bylo: Re: Kolejni myśleli ż e za półdarmo można w Polsze ludzi za trudniać...
    Od: Kira <c...@e...wytnij.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Re to: Immona [Wed, 20 Sep 2006 18:19:32 +1200]:

    > A potem stwierdzilam, ze przyjemnosc jest tego warta, o ile bez
    > zagrozenia dla innych waznych wydatkow z oszczednosciami wlacznie
    > mozna sobie na nia pozwolic.

    O, amen. Stąd się wzięła moja uwaga o Chlebie Krasnoludów ;>> IMO
    w jedzeniu chodzi nie tylko o to, żeby żołądek zapchać - bo to się
    da bardzo tanim kosztem faktycznie - tylko jeszcze o to, żeby mieć
    z tego przyjemność. A pajda wczorajszego chleba z pasztetem nijak
    ma się do świerzej bułki z masełkiem, wędlinką, serkiem, kawałkiem
    natki pietruszki, popitej kawą czy kakaem...

    Jak mus to mus, też jadam chleb z pasztetem ;> ale mój żołądek
    jednak buntuje się przeciwko temu jak zawartość portfela akurat
    nie wymaga takiego umartwiania się...

    > Czlowieka, ktory mial problemy ze znalezieniem rownowagi miedzy
    > gromadzeniem pieniedzy a cieszeniem sie tym, co mozna za nie miec,
    > opisal kiedys fajnie Molier.

    To też cały czas piszę ;) Pieniądze zarabia się po to, żeby je
    wydawać w celu uprzyjemniania sobie życia...

    > Dolaczajac sie do statystyki: W ostatnich miesiacach spedzonych w PL
    > wydatki na zywnosc na dwie osoby - 2-2,5k miesiecznie, Wroclaw.

    No to jeszcze 'rozrzutniejsza' ode mnie widzę jesteś ;) Ale
    faktycznie, jakby w to wliczyć jeszcze deserki na mieście czy
    wino do obiadu tudzież inne 'szaleństwa', to tak wychodzi...

    Kira

    --
    /(o\ : http://kira.wwt.pl :: http://cyber-girl.net :
    \o)/ GG: 1565217 :: I am what I am, I do what I want