PracaGrupypl.praca.dyskusjeKolejni myśleli że za półdarmo można w Polsze ludzi zatrudniać... › Re: O kosztach zycia, bylo: Re: Kolejni myśleli że za półdarmo można w Polsze ludzi zatrudniać...
  • Data: 2006-09-21 10:37:16
    Temat: Re: O kosztach zycia, bylo: Re: Kolejni myśleli że za półdarmo można w Polsze ludzi zatrudniać...
    Od: Aneczka <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Immona napisał(a):
    > Jedno mi sie bardzo nie podoba - krytyka pod adresem tych, ktorzy
    wydaja
    > duzo, bo moga. Wyzyc za 700/mies zl sie da, owszem, i na studiach mialam
    > takie momenty.

    Nie krytykuję - odpowiadałam tylko na hasło "jak można przeżyć mając
    mniej niż...". Tym bardziej mogę na to spojrzeć od innej strony, że był
    moment, gdy miałam miesięcznie do dyspozycji 5-6 tys., teraz sytuacja
    się zmieniła i mam mniej. Ale patrząc na to ze swojej strony - jak
    miałam dużo, to niemało szło na inwestycje, nie rozchodziło się wszystko.
    A do tego wyraziłam swoje zdziwienie "drogością" Warszawy. Ostatni raz
    byłam tam rok temu - przyznaję, nie kupowałam jedzenia (tylko owoce),
    ale też (może właśnie dlatego) nie odbierałam jej aż tak drogo...

    > albo ze w Polsce da sie za 20 zl kupic dobre wino
    > (przecietne sie w PL zaczynaly od okolo 50, choc czasem zdarzal sie
    > jakis cud cenowo-jakosciowy i polowanie na niego to byla masa zabawy),
    > to albo nie sprobowal nigdy dobrych egzeplarzy, albo myslenie o cenie
    > nie pozwalalo mu poczuc smaku. Ja mialam to szczescie wiekszosc dobrych
    > rzeczy kosztowac nie wiedzac jeszcze, ile kosztuja :)

    Ja miałam szczęście bywać kilka razy we Francji, gdzie piłam różne wina
    - i te tanie i te bardzo drogie (włącznie z szampanem z Szampanii, który
    zresztą nie zachwycił mnie...).
    Tyle, że ja, jakoś tak, mam dość specyficzny gust - najlepszym winem dla
    mnie jest wino słodkie, bez bąbelków. No i tak się składa, że mam dwa
    ulubione - jedno kosztuje 180-220 zł, drugie... 16-22 (zależnie od
    sklepu). I po prostu oba mogę pić praktycznie codziennie.
    Każdy człowiek ma inny gust, inne odczucie smaku, zapachu. I są osoby,
    którym to bardzo drogie wino też może się wydawać niesmaczne.

    --
    Pozdrówki,
    Aneczka