PracaGrupypl.praca.dyskusjeKolejni myśleli że za półdarmo można w Polsze ludzi zatrudniać... › Re: Kolejni myśleli że za półdarmo można w Polsze ludzi zatrudniać...
  • Data: 2006-09-20 09:42:15
    Temat: Re: Kolejni myśleli że za półdarmo można w Polsze ludzi zatrudniać...
    Od: "Laris" <markx@op_wyw_a_l.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Mariusz.Dziesz" <W...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:slrneh00hn.t4a.Wmakerek@wmakerek.pl...

    > Nic tam ,wciskają ciemnote ,mają mame ,lub dalszą rodzine na wsi .
    > Co do 10 złotych, to trzy piwa plus tanie ciasteczka

    Na obiad paczka ryzu + jakies warzywa do tego. Okolo 5 zl (a calej paczki
    ryzu nie zje sie na jedno posiedzenie w 2 osoby).
    Sniadaie i kolacja chleb + jakas wedlina lub ser. Do tego herbata. Nastepne
    5 zl. Nie da sie? Chleba w jeden dzien 2 osoby nie zjedza.

    Albo kilo ziemniakow + puszka groszku + po kotlecie na glowe. Kolacja i
    sniadanie j.w. Da sie. Nie sa to luksusy ale nie jestes glodny i nikt Ci
    pomagac nie musi. Tak zyje duzo osob. Ja wydaje 100-120 zl na tydzien na 2
    osoby, bo tyle moge. W tym znajduja sie jakies owoce, mleko, male lakocie,
    sok. Mieso jest drogie, wiec to musze ograniczac (ale nie do zera). Takie
    zycie......

    I to rachunek za 2 osoby! I nie uwazam zebym nasze jedzenie bylo malo
    urozmaicone (salatki, czasami ryba). Fakt faktem, ze kupujemy artykuly
    wzglednie tanie, albo promocyjne. Celowo nie napisze, ze najtansze bo
    produktow nienadajacych sie do jedzenia nie kupuje.

    Laris