PracaGrupypl.praca.dyskusje[ :-) ] Kogo szukaja pracodawcy › Re: [ :-) ] Kogo szukaja pracodawcy
    From: "PiotrG" <p...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: [ :-) ] Kogo szukaja pracodawcy
    Date: Thu, 13 Nov 2003 21:01:45 +0100

    Ja tu nie widze zadnego problemu. Przeciez bylo "mile widziany student", a
    nie "tylko student", a to spora roznica. Rozumiem, ze Ci umknela?
    I jeszcze jedno - dlaczego uwazasz, ze student napewno nie moze miec duzego
    doswiadczenia?
    Uwierz mi - sa tacy co maja. Wiem, bo sam ich zatrudnialem w firmie, w
    ktorej pracuje. Na etat, nie na zaden staz (z Twojej wypowiedzi wynikalo, ze
    tylko staz jest mozliwy dla studentow).

    Widze, ze jestes kolejna osoba, ktora uwaza, ze wszyscy chca wykorzystac
    studentow. Mysle, ze jak dalej takie opinie beda tu sie pojawiac, to:
    1. Niebawem ktos dojdzie do wniosku, ze wszyscy chca wykorzystywac studentow
    takze seksualnie ;-)
    2. Wszyscy studeci popelnia samobojstwa, bo wiadomo, ze uczciwej pracy nie
    znajda.

    Kurcze, chyba nie pozdrawiam, bo niby dlaczego?

    PiotrG