PracaGrupypl.praca.dyskusje › Klęska polskich reform

  • 81. Data: 2007-02-05 20:00:32
    Temat: Re: Klęska polskich reform
    Od: Alien <l...@g...pl>

    Kira napisał(a):

    > A co do patriotyzmu... On ogólnie jest fajny, ale ma kiepski
    > kurs NBP - tak że jeśli ktoś chce jednak nakarmić dzieciaki,
    > wyskoczyć na wakacje albo domek postawić, to musi się zająć
    > złotówkami... albo euro, czy innymi walutami wymienialnymi.

    Kurczę, ja chyba naprawdę jestem "nieteges". Mam 28 lat, czyli "rupciem"
    nie jestem ale uczyli mnie historii w szkole, oglądałem filmy, znam
    różne opowieści, oglądałem zwycięstwa polskich sportowców itd. itd.
    Proszę przelicz mi na kurs, obojętnie jaki (wiem, że to wszystko zabrzmi
    patetycznie ale trudno), przykładowo:

    -zwycięstwa Małysza, siatkarzy, hymn grany po zwycięstwach,
    -śmierć milionów młodych ludzi, którzy zgineli tylko po to żeby taki
    camel nie musiał za niewolnika u bauera robić,
    -tych wszystkich spałowanych przez służby lojalnie działające w imieniu
    bratniego narodu,
    -pracę tych wszystkich, którzy nie patrzyli tylko i wyłącznie "a co z
    tego będę miał", itd. itd.
    Chętnie poznam przelicznik...

    Ja altruistą nie jestem. Też chcę zarabiać i godnie żyć. Ale nie będę
    sobie Polską gęby wycierał i płakał jaki to popieprzony kraj ! Emocje
    znowu mnie wzięły :) Sorry... a raczej, żeby być już konsekwentnym -
    przepraszam :)
    --
    http://8nostromo.blogspot.com/

  • 82. Data: 2007-02-05 21:33:55
    Od: Kira <c...@e...wytnij.pl>

    Re to: Alien [Mon, 05 Feb 2007 21:00:32 +0100]:

    > Chętnie poznam przelicznik...

    To bardzo łatwe: skocz do dowolnego sklepu i spróbuj cokolwiek
    za wyżej wymienione kupić.

    Rozumiem, że można wybrać polską kiełbasę zamiast włoskiej pizzy.
    Ale już wybór suchego chleba zamiast francuskiej bagietki jest
    jak dla mnie niezrozumiały kompletnie. Znaczy fajnie, jeśli zrobię
    coś, z czego "następne pokolenia" będą mieć coś pozytywnego - ale
    nie jestem aż taką altruistką, żeby im to coś pozytywnego fundować
    kosztem swoim i swojej rodziny.

    Kira

    --
    /(o\ ~ GG: 574988 ~ http://cyber-girl.net ~
    \o)/ +75$ * mSpam * dorób 100 * KseroToZero

  • 83. Data: 2007-02-05 21:39:59
    Od: Tomek <t...@v...pl>

    Alien napisał(a):

> [...]
    > sobie Polską gęby wycierał i płakał jaki to popieprzony kraj ! Emocje
    > znowu mnie wzięły :) Sorry... a raczej, żeby być już konsekwentnym -

    a ja cię popieram w 100%. rozumiem cię i jak najbardziej popieram.
    Życzę powodzenia w byciu sobą i dorobieniu się. Bo co nam zostanie jak
    siebie sprzedamy.

  • 84. Data: 2007-02-05 21:45:34
    Od: Alien <l...@g...pl>

    Tomek napisał(a):

    > a ja cię popieram w 100%. rozumiem cię i jak najbardziej popieram.
    > Życzę powodzenia w byciu sobą i dorobieniu się. Bo co nam zostanie jak
    > siebie sprzedamy.

    No to cholernie się cieszę, bo myślałem że "ostałem się ostatni" :)
    Pozdrawiam !

    --
    http://8nostromo.blogspot.com/

  • 85. Data: 2007-02-05 21:47:43
    Od: Alien <l...@g...pl>

    Kira napisał(a):
> [...]
    > coś, z czego "następne pokolenia" będą mieć coś pozytywnego - ale
    > nie jestem aż taką altruistką, żeby im to coś pozytywnego fundować

    Ech... skoro wszystko sprowadza się do "pełnego żołądka" to po co ta
    dyskusja w ogóle ? Pytanie retoryczne - jak dla mnie EOT.

    --
    http://8nostromo.blogspot.com/

  • 86. Data: 2007-02-05 21:58:38
    Od: Immona <c...@n...gmailu>

    Alien wrote:

> [...]
    > patetycznie ale trudno), przykładowo:
    >
    > -zwycięstwa Małysza, siatkarzy, hymn grany po zwycięstwach,

    "Zwyciestwa Malysza" sa z kategorii "poprawianie sobie samopoczucia i
    samooceny poprzez podlaczanie sie do zwyciestwa, z ktorym sie osobiscie
    nie mialo nic wspolnego" i dla mnie to bardzo prymitywny i egoistyczny
    rodzaj "patriotyzmu". Moge kibicowac dlatego, ze mnie kreci dana
    dziedzina sportu lub czuje sympatie/szacunek do danego sportowca, ale
    zwyciestwa czy przegrane Polski w roznych sportowych dyscyplinach ani
    mnie ziebia, ani grzeja.

> [...]
    > sobie Polską gęby wycierał i płakał jaki to popieprzony kraj ! Emocje
    > znowu mnie wzięły :) Sorry... a raczej, żeby być już konsekwentnym -

    Moj patriotyzm sprowadza sie do przyziemnego obnoszenia sie z tym, ze
    jestem z Polski i starania sie, zeby na podstawie kontaktow ze mna
    obcokrajowcy nabierali dobrego mniemania o Polakach.

    I.

    --
    http://nz.pasnik.pl
    mieszkam w Nowej Zelandii :) ::: GG: 7370533

  • 87. Data: 2007-02-05 22:19:10
    Od: "Tomek P." <a...@y...pl>

    Dnia 05-02-2007 o 22:58:38 Immona <c...@n...gmailu> napisał(a):

> [...]
    > dziedzina sportu lub czuje sympatie/szacunek do danego sportowca, ale
    > zwyciestwa czy przegrane Polski w roznych sportowych dyscyplinach ani

    Uczucia są irracjonalne. Mnie cieszy i podnosi na duchu (sprawdziłem)
    przekraczanie granicy państwa polskiego po powrocie z zagranicznej
    podróży, a także na przykład widok obskurnego dworca Poznań Główny po
    wakacjach w Bieszczadach. Widok szpaleru kilkudziesięcioletnich lip na
    mojej ulicy, gdy dawno ich nie widziałem.
    I brzmienie poznańskiej mowy ("tej, ale łamaga") płynacej swobodnie z ust
    okołojednopromilowych kibiców na stadionie Lecha Poznań.

    Nawiasem mówiąc, to miłe uczucie mozna nazwać (bez pomyłki!) ksenofobią.

    --
    "Miejski asfalt rodzi jedynie demokratów, biurokratów i dziwki."
    Mikołaj Gómez Dávila

  • 88. Data: 2007-02-05 22:25:09
    Od: Kira <c...@e...wytnij.pl>

    Re to: Alien [Mon, 05 Feb 2007 22:47:43 +0100]:

    > Ech... skoro wszystko sprowadza się do "pełnego żołądka"

    No właśnie niekoniecznie. Jeśli rozróżnienie jest między
    nieszczególnie oddalonymi poziomami życia, to jasne że
    zawsze lepiej u siebie. Ale kiedy te poziomy mają parę
    kilometrów odległości, to już się zaczyna robić problem.

    Kira

  • 89. Data: 2007-02-05 22:33:21
    Od: camel <g...@f...gotdns.com>

    On 2007-02-04 08:37:00 +0100, Piotr Hosowicz
    <a...@o...pl> said:
    (...(

    > Widzę, że wyczytałeś w moim postingu coś czego tam nie było. To
    > charakterystycne dla zacietrzewionych matołków. I jakie "mnie wolno",
    > chamie niemyty. Wyp*.

    Cóż za pokaz chrześcijańskiego miłosierdzia :))) Ubaw po pachy. W
    stanie wskazującym na zamroczenie wiarą, coś paluszki Ci się na
    klawiaturze plączą. Uważaj też z inwektywami. Dziadek takich jak ty,
    kazał psami szczuć. Ciesz się, że czasy się zmieniły.

    camel[OT]

    --
    -Never suspect conspiracy if incompetence could achieve the same result.

  • 90. Data: 2007-02-05 22:34:56
    Od: "Tomek P." <a...@y...pl>

    Dnia 05-02-2007 o 23:35:48 Any User <z...@u...pl> napisał(a):

    > No bez jaj. W Poznaniu jest obskurny dworzec? Pojedź sobie do Zielonej
    > Dziury, albo do Żar...

    Myślałem o architekturze (bo zapach mamy już prawie normalny).